Medimagazin logo

Kozmetik firmalarında yeni hedef

Kozmetik sektörünün önde gelen firmaları cilt ve saç bakım ürünlerinin eczanelerinin tamamında satılmasını öngörüyor. Satış ağını genişletmeye öncelik veren firmalar, Ar-Ge faaliyetlerine odaklanıp ürün gamını artırmayı hedefliyor.
Kozmetik firmalarında yeni hedef
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

 

CNR Ekspo Fuarcılık, Türk Eczacıları Birliği ve Tüm Eczacı Kooperatifleri tarafından tertip edilen Farmavizyon 2011, 200'e yakın firmayı ağırladı. 24 bin eczacının bir araya geldiği fuara katılan Dermokil, yeni ürünlerini tüketici ile buluşturdu. Türkiye'nin tamamına hitap etmeyi esas aldıklarını aktaran Dermokil Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Karaca, bu anlamda eczanelere büyük önem verdiklerini dile getirdi.
 
Karaca, cilt bakım ürünlerinin eczacılardan büyük ilgi gördüğüne işaret ederken "Gelen taleplere binaen iç piyasaya eğileceğiz. Şu an Türkiye'de 3 bin eczanede varız. Gelinen aşamada bunların tamamında olmak istiyoruz." dedi.
 
Ürün gamını artıracaklarını duyuran Ünal Karaca, 2011 için ihracat hedeflerinin de 41 ülke olduğunu sözlerine ekledi.
 
Dermokil'in çok sayıda vücut bakım ürünü olduğunu kaydeden Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Müdürü Şengül Toskaya ise eczanelere sattıkları ürünlere rağbetin arttığını vurguladı.
 
Farmavizyon'da iştahı ayarlayan Oktamar şurup ve bite karşı etkili ürününü görücüye çıkaran Keymen İlaç'ın Ürün Müdür Yardımcısı Esma Orhan da Keydrops ile Santavit markalarının tüketicilerden beğeni topladığını ifade etti.
 
2011 hedeflerinin daha fazla eczanede yer almak olduğundan söz eden Orhan, bunun için ilaçlarını topluma duyurmaya ve güvenilirliğini kanıtlamaya önem vereceklerini anlattı.
 
Fuara eczacıların akın ettiğini savunan Berko İlaç Ürün Müdürü Aykut Adalmaz, bu meslek grubunu önemsediklerinin altını çizdi. Farmavizyon'da Ferifer kaşığını sergilediklerini bildiren Adalmaz, "Kaşık, demir içeriyor, anemi tedavisinde kullanılıyor. Kaşık formunda Türkiye ve dünyada ilk şurup formu." dedi.
 
Son 3 senenin ilaç sektörü için kolay geçmediğinden bahseden Adalmaz, "Biz bu dönemde yatırım ve büyümelerimizi sürdürdük. 2009 da ilk fazını açtığımız fabrikanın 2010 sonunda ikinci fazında başladık. 2011 sonunda fabrikayı tamamlayıp çalışmalara başlayacağız." ifadelerini kullandı.
kozmetik
firmalarında
yeni
hedef
Bu habere ilk yorumu siz yapabilirsiniz...
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir