» Ana Sayfa »  » TTB'den Cumhurbaşkanı'na mektup
 
YORUMLAR
    •  Gönder
    •  Bu işaret zorunlu alanları simgeler.
      •  (1.) Mehmet Altun (Uzman Hekim)
        02/05/2011 23:06:38
      • Sayın Şahin Aksoy'un provakatif oyucu yorumuna dikkat çekerek siteden kaldırılmasını talep ediyorum.
      •  (2.) CEMAS (JİNDR)
        02/05/2011 18:26:42
      • DİKKAT!!!SEÇİMDEN SONRA CMHBŞK DEĞİL ALLAH KURTARAMAYACAK ELLERİNDEN.GEÇMİŞ OLSUN.NSL BİLEYLENDİKLERİNİ BİR BİLSENİZ MİADIMIZ 18 HAZİRAN 3 AĞUSTOS ARASI
      •  (3.) remzi doğru (doktor)
        02/05/2011 17:59:49
      • ben bütün hastalarıma siz, yada sosyokültürel düzeyi çok düşükse teyze, amca diye hitab ederken son 3 yıldır hiç doktor bey' diye hitab eden duymadım malesef...çok afedersiniz pavyonda çalıştığını yada dilencilik yaptığını bildiğim bayana dahi'hanımefendi' diye hitab ettiğim halde onlar bana 'sen' diye hitab etmeye başladılar? bunda kimin katkısı var sizce? artık bende savcıya,kaymkama,valiye sayın demiyorum, darılmaca yok...(-ki daha önce cumhurbaşkanıMıza cumhurbaşkanı, başbaknıMıza rte denmesine en çok gıcık olandım) saygılar...
      •  (4.) hb (op.dr)
        02/05/2011 17:29:18
      • Yoğun gündeminiz içerisinde değerlendireceğiniz umuduyla saygılar sunar, sağlıklı günler dilerim.
        diye bitirilmiş. saygı gösterilmemiş diyenler çok ideolojik yaklaşmışlar bence. gerekli saygı cumhurbaşkanlığı makamına gösterilmiştir.gösterilmemiş diyenler ufak dünyalarında şöförler odası başkanına, fırıncılar odası başkanına BAŞKANIM diyen avam takımıdır.cumhurbaşkanı bile olsa yalvarmayınız,aman dilemeyiniz,hak arama mücadelesidir bu.doktorluk şövalyelik mesleğidir,herkes olamaz.onur ve gururunuz en üst seviyede,desteğiniz tek meslek kuruluşumuz olan TTB ile beraber olsun, çünkü tek kurtuluşumuz beraberlikten geçmektedir.
      •  (5.) MUSTAFA (DR)
        02/05/2011 09:07:48
      • Basit bir bireysel veya kurumsal dilekçe farkını bile bilmeyen meslekdaşlarım sağolsunlar. Bireysel dilekçede ne yazarsan kabul edilebilir(cıvık olmamak şartıyla) ama kurum adına, meslek örgütü adına yazılan dilekçede veya resmi yazıda asgari koşul aleni resmiyettir, hitap da buna uygun olacaktır. Bilen de bilmeyen de bizdendir..
      •  (6.) Sahin AKSOY (Hekim)
        01/05/2011 21:48:40
      • Sayin Baskaninin ne dediginden bagimsiz olarak, Dr Yunus'un da ifade ettigi gibi, hitap son derece saygidan, samimiyetten ve iletisim becerisinden uzak. "Cumhurbaskanim" demekten imtina ettiginiz bir zattan ne bekliyorsunuz. Bunlar tam ideolog ve maalesef biz hekimleri temsil yetkisine sahipler. Bu zul de bize yeter...
      •  (7.) Dr. Jane Doe (doktor)
        01/05/2011 19:36:20
      • Dr Yunus bey, padişahlık devri geçti. hepimiz kul değil YURTTAŞIZ. Sayın cumhurbaşkanı ile sayın cumhurbaşkanıM arasındaki fark ,1) Hitab eden kişinin kendisine saygısındandır 2)Kullandığımız dilin o bir tanecik -M ile başka anlamlar, ''yalakalık''hissi verecek farklı anlamlar içerecek bir hal almasındandır. Şimdi ben bir söz söyleyeceksem, buraya ''Sayın cumhurbaşkanım şöyle söylemiş ''diye mi yazmalıyım yoksa ''Sayın cumhurbaşkanı şöyle söylemiş''diye mi yazmalıyım? Münasip olan ikincisidir. Sayın valim,sayın kaymakamım, sayın müdürüm diyen kişiler kendi kişiliklerine hakaret etmektedir, kendilerini küçük düşürmektedir. T.C. Cumhurbaşkanı elbette en büyük saygıya layıktır .Ama bu hitap edenin kendisini küçük düşürecek, kul-köle haline getirecek sözlerle değil, yurttaş sözleri ile ifade edilecek''kararında, kıvamında, ayarında'' saygı ile olmalıdır.
      •  (8.) Felix LEO (Dr)
        01/05/2011 17:12:17
      • Dr Yunus beyin söylediklerine aynen katılıyorum.Hiçbir zaman hükumetin saglık politikalarını desteklemedim.Uyguladıkları politikaların hekimler yönünden neticeleri ortada.Son derece itibarsiz bir meslek grubu haline geldik.Artik sadece vatandas degil devletin bizzat idareci kadrosundakiler bile bayan dru tekmeleyecek kadar alçaldilar.Ama bunun sebebi sadece hükumet mı?Bence değil.TTB'nin derdi gerçekten hekim haklarını savunmak olsaydı siyaseti bir kenara birakirdi,adam gibi haklarımızı savunurdu.Her meseleye ideolojik yaklaşmak TTB'yi daha cok yalnizlastiriyor.Hem kendilerinin hem de cumhurun ne olursa olsun başkanına saygısızlığı savunuculuk olarak mı görüyorlar?Milletin kabullenmedigini dayatmakla,sloganik konuşup pankartlara Che'nin izindeyiz yazmakla ne halka kendinizi anlatabilirsiniz ne de hekimlerin haklarını savunabilirsiniz.TTBde bunu cok iyi bilmektedir çünkü kendileri bunu anlayamayacak kadar kapasitesiz olamazlar.Dolayısıyla ben bu gün TTBnin amacının hekim haklarını savunmak olduğunu düşünmüyorum.
      •  (9.) Cem S. (Hekim)
        01/05/2011 15:14:53
      • Tüm hekim arkadaşları cumhurbaşkanı ve başbakana (BİMER) e-posta atarak sıkıntıları bireysel olarak da dile getirmeye davet ediyorum. (ben 1 dk. önce cumhurbaşkanına e-posta attım, adresi:cumhurbaskanligi@tccb.gov.tr)
      •  (10.) duurut (doktor)
        01/05/2011 14:23:30
      • Dr. Yunus Bey in yazdıklarına istinaden ben de söyle düşüyprum; bence siz de art niyetlisizin, Bir kuruma gönderilen yazıda niçin CumhurbaşkanIM diye hitap edilmediğinden dem vurarak saygısızlık olarak nitelemişsiniz ama böyle yazım kuralı varda biz mi bilmiyoruz. Ortada bir hak arama mücadelesi varken varken hala idelojik yaklaşım yorumunuzla olaya bakış açınızın ne kadar da ıkıcı olduğu bir gerçektir korkarım. amacınız üzüm yemek değil bağcı dövmek gibi geldi.
      •  (11.) ihsan (uzm dr)
        01/05/2011 13:09:50
      • dr yunus prosüdür budur. Cumhurbaşkanım diye hitap edilmez resmi yazılarda. Çünkü bu yazı dilekçe hükmündedir. Araştırmadan sallamamak lazım.
      •  (12.) duurut (doktor)
        01/05/2011 11:36:20
      • Yapılan iş aynı zihniyet kaynaklı olduktan sonra kimse yanındakine dur demeyecektir, malesef gene bildiklerini okuyacaklar, ne demişler hak verilmez alnır!...
      •  (13.) dr yunus (dr)
        01/05/2011 09:54:35
      • Erişoğlunun hitabında da ince bir ayar gizli. Öncelikle sayın cumhurbaşkanı değil! Sayın CumhurbaşkanIM DİYECEKSİNİZ. Hitabınızdaki saygısızlık ilk okunuşta hemen hissediliyor. Sevmeyebiliesiniz, ancak saygı duymak zorundasınız. Saygı duymadığınız bir kurumdan çözüm bekleyemezsiniz. TTB'NİN AŞIRI İDEOLOJİK tutum ve davranışları sağlık çalışanlarının problemlerinin çözümüne katkı sağlamıyor.
      •  (14.) Grevci Dr (Uzm Dr)
        01/05/2011 01:25:01
      • Kıymetli TTB yöneticileri cumhurbaşkanını mektup yazmış olmanız isabetli olmuş. Zaten şu anda üst düzey yöneticiler içerisinde en sağ duyulu olan sayın Cumhurbakanımızı görüyoruz. Akdağ'la falan olmaz bu iş.

        Birçok ülkede hekimlerin grevle seslerini duyurdukları mümkün olduğu gibi ülkemizde de bundan vazgeçmemiz, hatta daha uzun süreli bir GREV faydalı olacaktır. Medimagazinde yapılan bir anket hekimlerin haklarını %87 civarında bir oranla gervle alabileceğini göstermekte.

        Hatta, maalesef Türk Sağlık Bakanlığının dr lara olan zülümleri ve baskıcı tutumları (adeta kafese koyar tarzda ) uluslararası platformalarda bile dile getirilmelidir.

        Saygılarımla
      •  (15.) ihsan (uzm dr)
        01/05/2011 00:28:49
      • yazı iyi olmuş... mutlaka cevap gelecektir cumhurbaşkanından.
  • Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.
MEDİ ANKET
HAFTANIN YAZILARI