Doktoru tehditte sınır tanımayan şüpheli, kadın doktoru öldürecekti!
İstanbul'da bir devlet hastanesinde görevli Doktor Melike Ü.'yü servis telefonundan arayarak dışarı gelmesini isteyen şüpheli Murat E. silahını çıkarmak üzereyken güvenlik görevlilerince engellendi.
Doktoru tehditte sınır tanımayan şüpheli, kadın doktoru öldürecekti!
01 Ağustos 2017 - SABAH SEMA ALİM DALGIÇ

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanan iddianameye göre ilginç olay şöyle gelişti: Şüpheli Murat E. geçtiğimiz aylarda İstanbul'da bulunan bir devlet hastanesinin göğüs cerrahisi servisinde doktor olarak görev yapan Melike Ü.'yü öğle saatlerinde servis telefonundan aradı. Doktoru 'Seninle görüşmem lazım. Seninle görülecek bir hesabım var, seni tanıyorum' diyerek tehdit etti.

Ertesi gün yeniden Doktor Melike Ü.'yü arayarak 'Samatya İstanbul Hastanesi'nden kalma görülecek bir hesabı olduğunu, hastanenin önünde beklediğini' söyledi.

Doktor güvenlik görevlilerine haber vererek şüpheli ile görüşmeye gitti. Şüpheli Murat E.'nin Melike Ü.'ye yaklaştığı ve sağ elini beline götürdüğü sırada güvenlik görevlileri duruma müdahale etti.

Şüphelinin doktorun evinin yanındaki duvara büyük harflerle kendi soyadı ve adının baş harflerini yazarak tehdit ettiği belirlendi.

Doktor, Murat E.'den şikâyetçi oldu. Tutuksuz yargılanan Murat E. hakkında 'silahlı tehdit' ve 'ruhsatsız ateşli silahlarla mermileri satın alma veya taşıma veya bulundurma' suçları kapsamında dava açıldı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) yk (uzman doktor)
09.08.2017 10:30:23
20 yılımın dolmasını bekliyorum. birkaç ayım kaldı. Yaşı falan da beklemeyeceğim elbet karnımı doyuracak bir iş yaparım Bu nasıl mantıktır Tutuksuz yargılama.
People
8
2) tabib (hasan)
08.08.2017 11:19:49
doktorun hiç bir kıymeti yok.adalet ölmüş.olmaz böyle şey.sağlık bakanlığı çalışan memnuniyetine önem vermelidir.
People
7
3) osman (dr)
05.08.2017 10:49:13
bu olay bir hakim ya da savcıya yapılsa gün yüzü göremezdi, adaletin çivisi çıkmış, Mülkün temeli oynuyor.
People
26
4) aydin sinal (hekim)
02.08.2017 10:59:51
bu psikopat nicin tutuksuz yargilaniyor? doktor hanimi öldürse sorumlusu kimlerdir?doktor hanima koruma verildimi? lütfen bilenler,akli erenler yazsin bizde ögrenelim.
People
28
5) postenflamatuar (uzm dr)
02.08.2017 08:35:27
Doktorluk enayiliktir. Çünkü görüldüğü gibi devlet adına devletin ve kamunun çıkarlarını koruyan ve meslek pratiği gereği saldırgan ile psikopatlarla her an temas mesafesinde olan doktorlar ölümle tehdit, öldürülmeye teşebbüs girişimin hedefi olsalar da "devlet" tarafından saldırganlar ve psikopatlar teşvik ediliyor. O nedenle enayiliğin lüzumu yok, doktorluktan istifa en iyisi. Bu saldırganı teşvik eden yasaları çıkartan parlameto üyeleri, hedef doktor olunca yasaları saldırgan lehine nasıl esnetirimin derdine düşen hakim ve savcılar artık sağlık sektöründeki doktor pozisyonunu doldursunlar.
People
43
6) Uzm (Dr)
01.08.2017 15:13:03
Tutuksuz yargılayın da, akşam evinin kapısına veya yarın hastanenin kapısına dayansın.
People
36
7) ırgat (nrş uzmanı)
01.08.2017 14:48:57
Tutuksuz mu !!!!!!!???????????????????????????????????????????????
People
26
8) Dr (dr)
01.08.2017 14:18:31
Yorumsuz
People
53
9) murat celikten (uzman)
01.08.2017 14:14:24
Adam daha napmalıydı? bir tek tetiği çekememiş. adam kafaya koymuş böyle saçma karar mı olur? tutuksuz yargılanacakmış. öldürdüğünde tutuklarsınız anca. doktora değilde hakim savcı veya yakınına bu eylem yapılsaydı telefonla ulaşırlardı hakim savcıya rica ederlerdi ve tutuklanırdı.
Bu devirde tanıdık hakim savcı dostun yoksa ayvayı yedin.
doktor hanım hemen savcılığa başvurup hayatı risk altındadır belgesi alınız. Görev yerinizi değiştirtmek için mazeret atamasına başvurun. dönem tayıni fgalan beklemeyin bu evrağı aldığınız anda genel sekreterliğe ivedilikle evraklarınızı teslim ediniz. bilgi gizliliği isteyiniz.atamanız eminim yapılacaktır.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)