Hekim ve hakim maaşları KKTC'de de eşit hale getiriliyor
Başbakan Yardımcısı ve Maliye Bakanı Serdar Denktaş, hekim maaşlarında yapılan düzenleme hakkında sosyal medya hesabında paylaşımda bulundu.
Hekim ve hakim maaşları KKTC'de de eşit hale getiriliyor
17 Mart 2017 - STAR KIBRIS

Denktaş yaptığı paylaşımda, ülkenin 40 yıllık sorunlarından bir tanesinin hekimlerin özlük hakları olduğunu belirterek, Tıp-İş’in talebi olan hekim maaşları ile hakim maaşlarının dengelenmesinin yaklaşık 6 aylık bir çalışma ile tamamlandığını açıkladı. 

Denktaş’ın paylaşımı şöyle: 

“Bu ülkenin sağlık sistemine dair 40 yıllık sorunlardan bir tanesi hekimlerin özlük hakları meselesiydi. Sağlık bu ülkede yaşayan herkesi doğrudan ilgilendiren ve etkileyen bir konu. Hekimlerin örgütlü sendikası olan TIP-İŞ'in yıllardan beridir süregelen talebi olan Hekim Maaşı ile Hakim Maaşının dengelemesi talebini, yaklaşık 6 ay süren bir çalışmanın ardından mümkün kılacak gerekli düzenlemeleri tamamladık. Hekim maaşlarının yeniden düzenlenmesiyle ilgili bir adım atabileceğimize başta kimse inanmıyordu ancak bugün bu konuda somut bir ilerleme sağlandı. Hedefimiz, insanımızın devletimizden sağlık hizmetini hem kaliteli hem de ucuz biçimde alabilmesini sağlamak. Bizimle birlikte bu konuda yoğun mesai harcayan başta Sağlık Bakanı Faiz Sucuoğlu'na ve konuya duyarlı sendika ve hekimlerimize teşekkür ederim... Bu ülkedeki yaşam kalitesini iyileştirmek adına hükümet olarak canla başla çalışmaya devam edeceğiz...”
 

Anahtar Kelimeler:

hekim hakim maasi kktc

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
19
1) Cevat (Dr)
22.03.2017 10:42:52
Bizde ne zaman eşitlenecek hamdolsun?
People
14
2) Adem (Dr)
22.03.2017 10:35:06
Biz Kıbrıs'tan daha gerideyiz demek ki, neyimiz eksik?
People
25
3) Beşir (dr)
20.03.2017 13:54:40
Hakim Savcı 13.500 TL, TRT çalışanı 18.750 TL alırken Dr a bunun beşte birini verenlere hakkımızı helal edemeyeceğiz..
People
3
4) Gokay (Saglikci)
17.03.2017 19:16:25
Yardimci saglik personelini düșünün artik bitik bitik..
People
8
5) fly (dr)
17.03.2017 18:36:51
olay sadece maaşın eşitlenmesi mi..hekim maaşı hakim maaşına eşitlense bile hakimin dokunulmazlığı hekimde olmadığı sürece bu stresi ve hukuki sorumluluğu fazla olan işi yüksek iqlu becerikli insanlar çekmez..populist politikaların değişmesi lazım önce..hekimi koruyan bir mekanizma yok, vatandaş başına bir iş geldiğinde bazı şeylerin Allahtan gelebileceğini unutup direk tazminat davası açma derdinde..en az bir 50 sene bunun bu ülkede düzelmeyeceğini bildiğimden çoktan uzman hekimlikten istifa edip özel sektörde yöneticilik yapmaya geçtim..hem daha huzurluyum hem de daha iyi kazanıyorum :)
People
44
6) Serdar (Dr)
17.03.2017 17:13:47
Benim ülkemde ise Hakim Savcı 13.500 TL TRT çalışanı 18.750 TL maaş alırken, insanların canını kurtaran Hekim bu miktarın sadece beşte birine reva görülmektedir. Umarım üçüncü gözleri açılır artık
People
22
7) metin erkmen (dr.)
17.03.2017 15:24:38
darısı bizimde başımıza...
People
39
8) necmi (dr)
17.03.2017 14:20:20
bu haberi gözleri var görmezlere, kulakları var duymazlara gönderin ki bir miligram bilgi sahibi olsunlar..
People
44
9) ali adiloğlu (hekim)
17.03.2017 13:03:01
Bizde de bir gün eşit olur inşallah...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
13.03-12.04HemşirePersonel Arayanlar
09.03-08.04Dijital mamografiTıbbi Cihaz
08.03-07.04Nöroloji UzmanıPersonel Arayanlar
03.03-02.04Türkiye'nin önde gelen görüntüleme firmasından 2. el cihazlarTıbbi Cihaz
28.02-30.03KBB ve Beyin Cerrahisi UzmanıPersonel Arayanlar
27.02-29.03GÖZ MİKROSKOBU SATIŞITıbbi Cihaz
27.02-29.03Yalın Hastane KongresiDiğer
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
27/03-29/031.Uluslararası Mesleksel ve Çevresel Hastalıklar KongresiDİĞERANTA
01/04-02/04Kadavra KursuTIP EĞİTİMİANKA
30/03-02/04Nefroloji Kış Okulu 2017NEFROLOJİİZMİ
05/04-09/04Türk Toraks Derneği 20. Yıllık KongresiGÖĞÜS...ANTA
09/04-13/046. Puader KongresiÇOCUK...ANTA
13/04-15/04Hacettepe Radyoloji BT KursuRADYOLOJİANKA
12/04-16/04Hastane İnfeksiyonları Eğitim ProgramıENFEKSİYO...ANKA