Bayer’e Sağlık İletişimi Eğitim/Bilgilendirme ve Tüketici İletişimi ödülleri verildi
Bayer, MediaCat tarafından düzenlenen 14. Felis Ödülleri kapsamında Sağlık İletişimi Eğitim/Bilgilendirme ve Tüketici İletişimi kategorilerinde ödül aldı. Bayer İlaç bölümü “KTEPH Aklımda” projesi ile Sağlık İletişimi Eğitim/Bilgilendirme alanında ödülün sahibi olurken, Bayer Tüketici Sağlığı bölümü de “Supradyn Energy Focus” projesi ile Tüketici İletişimi kategorisinde ödüle layık görüldü.
Bayer’e Sağlık İletişimi Eğitim/Bilgilendirme ve Tüketici İletişimi ödülleri verildi
12 Kasım 2019 -

Bayer, “KTEPH Aklımda” projesi, genellikle astım ve KOAH ile karışan Kronik Tromboembolik Pulmoner Hipertansiyon hastalığına yönelik hekim farkındalığını arttırmayı amaçlıyor. Sağlık İletişimi - Eğitim/Bilgilendirme kategorisinde ödül alınan projede senaryolaştırılmış gerçek hasta hikâyeleri yer alırken, hedef kitlesinde olmayan hekimlerin de dikkatini çekmek için 3 boyutlu ses teknolojisiyle ilerleniyor.

Bayer Tüketici Sağlığı ürünlerinden Supradyn Energy markası, Sağlık İletişimi Kategorisi'nde, yılın “En İyi Lansman/Relansman" ödülünün sahibi oldu. Marka bu sene Supradyn Energy Focus ürününün lansmanında Gülse Birsel’in oynadığı reklam filmiyle odaklanmayı ön plana çıkararak bu ödüle layık görüldü. Detaylar için: https://youtu.be/tv-9ANq6nK8

Anahtar Kelimeler:

bayer

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

Bu konuya yorum yazılmamıştır.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)