Açık ihale usulüyle hekim aranıyor!
Kütahya Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Kütahya Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi İle Merkeze Bağlı Birimlerde görevlendirilmek üzere ihaleyle diş hekimi arıyor.
Açık ihale usulüyle hekim aranıyor!
09 Ekim 2013 - MEDİMAGAZİN DR.İBRAHİM ERSOY

Kütahya Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği tarafından verilen ihale ilanında diş hekiminin açık ihale usulüyle alınacağı belirtilirken gerekli “teknik şartname” maddeleri de tek tek sıralandı.


Kasımda yapılacak ihalede tekliflerin doğrudan adrese verileceği gibi “iadeli taahhütlü posta” yoluyla da gönderilebileceği açıklandı.

Elektronik Kamu alımları Platformu (EKAP) verilen ilanda çalıştırılacak hekimin ayda maksimum 90 bin işlem puanı yapabileceği, bunun üzerindeki puanların “firmaya” ödenmeyeceği belirtildi.

Çalıştırılacak hekimin “muayene ve tedavide Sağlık Bakanlığınca belirlenen birim performans yönergesi, verimlilik kriterlerinde belirtilen oranları maksimum puan alacak şekilde işlem gerçekleştirmek ve idarece tebliğ edilen işlem oranlarını yakalamak zorundadır” diye tanımlanan ihalede hekimin yanlış ve eksik tedavisinde tedavi ücretinin tamamının yüklenici firmaya ödenmeyeceği vurgulandı.

Genel sekreterli yapılacak işin miktarını ise 1.500 000 SUT işlem puanı olarak belirledi.

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) hekim (doktor)
27.10.2013 00:12:28
arkadaslar garip geliyor ama.. bende bir devlet hastanesinde yöneticiyim hastanemizde çok fazla hekim sıkıntısı var aylardır. hastaların mağduriyetinden utandığım çok vakit oldu elimde olsa 15 bin verip uzman doktor çalıştımak isterdim ve çok iyi de verimli olurdu.. tek taraftan bakmayalım lütfen
People
0
2) cd (dr)
21.10.2013 13:30:02
Sağlıkta temel performansı gerçekleştiren hekim ve diş hekimidir. Hekimlik hizmetlerinin ihale edilmesi demek, kamu sağlık hizmetlerinin giderek artan oranlarda taşeron tarafından devlete ve dolayısıyla vatandaşa satılması anlamına gelir. Mevzuata aykırı ya da değil, o konu ayrı tartışılır ama bu ihaleye müdahale gelmez ise: Köle pazarına hazır olun!
People
0
3) süzer (dişhekimi)
21.10.2013 00:51:22
sen ben ve dishekimleri duyarsız ve bencil olursa.böyle olur.her meslektas gerekentepkiyi vermeli.ama nerde.kıskanç ve birbirimizi sevmeyen tüm hepimize hayırlı olsun.bu daha başlangıç yakında taksi soforlugune baslicam.şoförler bizden daha vefalı birbirlerine.
People
0
4) ozo 55 (diş hekimi)
11.10.2013 14:52:37
yazıklar olsun mesleğimizi bu hale getirenlere.dünyadaki en degerli meslek gruplarından birisinin ülkemizde içler acısı bir hale geldiğini görmek çok utanç verici bir durum.bu bütün tıp camiasına bir hakarettir.ne diyeceğimi bilemiyorum.
People
0
5) brk (dt)
11.10.2013 08:12:38
hastanenin tek amacı hasta insanları muayene etmektir. bir hastanede 1000 personel çalışsa ve bunların sadece 20 si doktor olsa; 980 kişiden 200 kişi işe gelmezse hastane yine işler. ama 20 doktor gelmezse 980 kişide olsa o hastane kapanır.(diğer sağlık personeli akadaşlar yanlış anlamasınlar- kimseyi küçük gördüğüm için değil bunlar)
ve sen o hastanenin çalışabilmesi için gerekli olan ana faktörü ihale ile alıyorsun.

ya biz çok zekiyiz ya da bu adamların aklından zoru var.
People
0
6) diş hekimi (dişçi,)
10.10.2013 22:43:18
Bu alım hukuki değil. Altına imza atan ceza alır. Örneğin röntgen teknisyenleri için böyle bir girişim oldu ama mahkeme red etti. Sağlık anayasal haktır ve taşeronlaştırılamaz. Özelleşebilir ama taşeron olamaz
People
0
7) Selma sönmez (dr)
10.10.2013 17:37:27
Skandallll..!!!
Sağlıkçılar artık ihaleyle mi alınıyor..?
Bu nasıl bir saçmalıktır siz başka hangi kurumdaki memuru,bir öğretmeni,avukatı,savcıyı ihaleyle alıyorsunuz..!!
Bu virüs diğerlerine benzemez bir bakarsınız tüm sağlıkçılara doktor eczacı sağlık memuru ayrımı yapmaksızın sıçrar..!! AMANNN..!!
Ana haberlere çıkması gereken bir haber bu..!
SENDİKALAR NEREDESİNİZ??? Yan gelip yatmayın.

People
0
8) AHMET ALTIN (DANIŞMAN)
10.10.2013 12:43:24
BUNUNLA İLGİLİ ANAYASA MAHKEME KARARI VAR ZATEN. HİZMETİN YAPILAMADIĞI GÖRDÜRÜLEMEDİĞİ DURUMLARDA DOKTOR HİZMET SATINALINMASI YAPILABİLECEĞİNE DAİR....
http://www.ttb.org.tr/mevzuat/index.php?option=com_content&task=view&id=555&Itemid=41
People
0
9) volkan (dr)
10.10.2013 11:19:28
mehmet ali arkadaşa katılıyorum...İŞVEREN ASIL İŞİNİ TAŞERONA YAPTIRAMAZ.
People
0
10) fatih gür (hekim)
10.10.2013 11:13:14
taşeronlaştırma sırayla ilerleyecek.diş hekimlerinden sonra hemşireler ,teknisyenler,uzman hekimler ve en sonunda baş hekimler ve yardımcılarıda şirketler üzerinden sözleşmeli olacaklar.sağlık bakanlığı tümden taşeron şirkete devredilecek.
SON HABERLER
ETİKETLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori