Eylemci, doktor dövdü, Tabip odası sessiz kaldı
Taksim’de önceki gün polis ile marjinal gruplar arasında çıkan olaylar sırasında yaralanan bir gösterici, Taksim İlk Yardım Hastanesi’ne kaldırıldı.
Eylemci, doktor dövdü, Tabip odası sessiz kaldı
13 Haziran 2013 10:02 - ZAMAN ÇAĞLAR AVCI


Ancak yaralı arkadaşlarını hastaneye getiren eylemciler, acil serviste görev yapan Ortopedi Asistanı  A.P.’ye saldırdı. İlgiden memnun kalmadığını belirten bir eylemci, “Biz hükümetle, polisle savaşıyoruz. Bize bakacaksın.” diyerek doktoru darp etti. Olay, karakola da intikal etti. Darp raporu alan A.P., kendisine saldırandan şikayetçi oldu. Gözaltına alınan eylemci de Emniyet’teki ifadesinin ardından savcılığa götürüldü. Hekime yönelik şiddet, İstanbul Tabip Odası’na da iletildi. Gezi Parkı eylemlerine destek veren Tabip Odası’nın konuyla ilgili bir açıklama yapmaması dikkat çekti. Oda’dan sadece darp edilen doktor telefonla aranarak geçmiş olsun dilekleri iletildi.

Anahtar Kelimeler:

eylemci doktor dovdu

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) M.Ç (Hekim)
16.06.2013 12:10:36
TTB denilen Marjinal örgüt,Bir an önce tasfiye edilmelidir..Marksist ideolojinin ülkemizdeki tek temsilcisi konumundaki, hekim örgütü kisvesi altında dış mihraklara hizmet eden gerçek bir ergenokon yapılanmasıdır..Merkez Konsey, derin yapılanmanın karanlık konseyinden farksızdır...Bu kişiler hakkında bir an önce soruşturma başlatılmalı,ülkemiz bu şer odaklarından ve bunlara hizmet eden hainlerden temizlenmelidir...
People
0
2) Heliconatör (Tabip)
15.06.2013 22:01:28
Şu yazdıklarıma hangi babayiğit yanlış diyebilir?
-46 milyar dolarlık İstanbul'a 3. havalimanı ihalesini gerçekleştirdik.

-Ankara'da Japonya Başbakanı'nı ağırladık. Japonya ile Türkiye'de 22 milyar dolarlık bir santralin kurulması için ilk adımları attık.

-İstanbul boğazına 2.5 milyar dolarlık bir yatırımla 3. köprünün temelini attık.

-İstanbul Borsası 93 bin'in üstüne çıkarak rekorlara ulaştı.

-Merkez Bankası 135 milyar dolarlık rezerve ulaştı.

-Gösterge faizi biz geldiğimizde yüzde 63 idi, 4.61'e indi.

642 milyar dolayındaki faiz birilerinin cebine gidiyor.

4 tane kredi derecelendirme kuruluşu Mayıs ayı içinde Türkiye'nin notunu artırdı.


IMF ile ilişkilerimizde tarihi bir gelişme yaşandı. IMF'e olan borç 23.5 milyar dolardı 14 Mayıs'ta sonlandırdık.

En önemlisi Türkiye'de kan akmasını durdurduk. 6 aydır hamdolsun ülkenin hiçbir yerinde acı haberler gelmiyor.
People
0
3) tıp ögrencisi (ögrenci)
15.06.2013 17:42:56
Doktor atasözü:Beni Türk hastalarına emanet etmeyin
People
0
4) drdr (drdr)
14.06.2013 22:03:09
şu yasaları bir an önce değiştirseler keşke; TTB denilen adıyla ilgisi olmayan, işçi partisi veya diğer bilumum terörist örgüt mensubu savunucusu, sivil? toplum kuruluşunun yıkılıp yerine sadece hekimlerin haklarını savunan bir birliğin gelmesi için dua ediyorum.
People
0
5) mahmut (uz.dr.)
14.06.2013 18:23:01
Tabip odasının yaptığı hükümetle siyasi mücadeledir.Kendi hakim ideolojisine göre iktidar kavgasında taraf olmuştur.
People
0
6) dr. a.köse (dr)
14.06.2013 14:10:29
tabib odası: sol fraksiyonların odası, gibi davranıp dr lara bile çivte standart uygulayan bir oda daha üyelerine karşı bile inandırıcılığı kalmamıştır. bu yüzden her söylediği sol bir söylemden öteye geçmemiş sanki işci partisi veye chp nin gençlik kolum gibi benim paramla davranmaktadır. ben inanmıyorum hükümet niye inansın???? ttb hekim haklarına yoğunlaşmalı. her hekim onun ilgi alanı o0lmalı.
People
0
7) MUSTAFA DERİN (DOKTOR)
14.06.2013 13:22:17
DARP EDİLEN ARKADAŞIMIZA GEÇMİŞ OLSUN DER,İSTANBUL TABİP ODASININ BU TUTUMUNU ŞİDDETLE KINIYORUM.
People
0
8) postenflamatuar (uzmdr)
14.06.2013 12:19:06
Anlı şanlı TTB böyle birşeydir işte. TTB 'nin ne olduğuna ve ne olmadığına işaret eden yüzlerce haberden birini daha okuyoruz. Meslektaşını yani kendi üyesini darp eden "halk" adamlarına gıkını çıkarmaz. Mesleğini icra eden üyelerine hakaret eden saldırganlara gözünü kapar,halkın hakları, herkese ücretiz sağlık hizmeti, vatandaşların müreffeh ortamda yaşaması sloganlarını eylemlerinden eksik etmez. Uçuk ve kaçık bir meslek örgütü. Faaliyet alanı ile uğraşmaz siyesi particilik, ideolojik örgütçülük yapar.
Hükümete faşist der, toplumsal eylemlerde gaz kullanıldı diye ortalıkta çığırtkan kesilir ama tek görevi ve de asıl görevi olan üyelerinin korumak ve onurlarını güvence altına almayı aklından geçirmez.

TTB nin meslek örgütümüz değil mesleğimize musallat edilmiş, paravan ve sahte bir ideolojik örgüt olduğunu bu haberler bas bas bağırıyor. Kuzu postuna giren Kurt koyunların hakkını,güvenliğini ve saadetini ne kadar koruyabilirse hekimlik meslek örgütü postunu giyen TTB de hekimlerin onur, güvenlik ve saadetini o kadar korur.
People
0
9) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
14.06.2013 10:44:13
değerli dostum sayın şahin öztürk:ben de size her zaman kefilim.

bana "kefil olan" hiçbir "dostumu,sevdiğim insanı" hayal kırıklığına uğratmadım.

sayın bilaloğlu 40'lı yaşlarını çoktan devirmiş ama hala "çok ham."

"pişmesi için" kendisine nice 40'lı yıllar dilerim.

bu son günlerde "üst düzey devlet yöneticilerini" kendisine örnek almasını tavsiye ederim.

kendisi de değişecek.

hiç direnmesin.

People
0
10) Sinan Bilaloğlu (Dr)
14.06.2013 10:03:56
Sn. Şahin Öztürk,
Sn. Frankie hakkındaki yorumların haricinde yazdıklarının altına imzamı atarım. Hani diyorsunya "siyasetin şerri" diye. İşte ben de diyorum ki doktora, daha doğrusu sağlık çalışanına karşı gösterilen şiddeti bile siyaset malzemesi yapan, İstanbul Tabip Odasının sessiz kalışını haklı bulan Sn. Frankie gibi arkadaşlar boğazına kadar bu siyasi görüşün içine batmışlardır. Ne demek; "yapsınlar da görelim"? Bu söylemler ne anlama geliyor? Eğer siyaset yapacaksak; kulvar buraları olmamalı. Çıkarırız önlüğümüzü sonuna kadar gideriz. Demokrasinin gereği budur diye düşünüyorum.

Sn. Op. Dr.
Hakkımdaki fikirlerinize, şahsi kanaatlerinize saygı duyuyorum. Arkadaşlarımın beni çok sevdiğini, meslekle ilgili tıp fakültesinden beri yaklaşık 25 yıl yüzlerce arkadaşımla hala görüştüğümü, bu görüşmelerimin ilkokul ve daha ötesine değin gittiğini de bilmenizi isterim.

Bazı hassasiyetlerimi dile getirmemin bazılarını bu kadar neden rahatsız ettiğini de anlayabiliyorum. 40 yaşımı devireli çok oldu. Kimin samimi olduğunu, kimin samimiyetsizlik ve hatta hıyanet içinde olduğunu da çok şükür idrak edebiliyorum.

Herkese saygı ve selamlarımla...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)