TTB'den 2 gün grev kararı
TTB'den 2 gün grev kararı
10 Ekim 2015 -

Emek, Barış, Demokrasi Mitingi'ni kana bulayan katliamın ardından TTB, DİSK, KESK ve TMMOB yöneticileri TTB'de ortak basın toplantısı düzenlediler. TTB Merkez Konseyi Başkanı Dr. Bayazıt İlhan, TTB İkinci Başkanı Prof. Dr. Raşit Tükel, DİSK Başkanı Kani Beko, KESK Eş Başkanları Lami Özgen ve Şaziye Köse, TMMOB Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Soğancı ile Çağdaş Gazeteciler Derneği Başkanı Ahmet Abakay'ın katıldığı basın toplantısında, faşist katliamı protesto etmek için yarından (11 Ekim) itibaren yas ilan ve 12-13 Ekim tarihlerinde tüm Türkiye'de grev ilan edildi.

Basın açıklamasını okuyan TTB Merkez Konseyi Başkanı Dr. Bayazıt İlhan, faşist katliamı protesto etmek için 3 gün yas 2 gün grev ilan ettiklerini bildirdi. ÇGD Başkanı Ahmet Abakay da alana ambulanslardan önce TOMA'ların girdiğini belirterek, yaralıların üzerine gaz sıkıldığını belirtti.

TTB Merkez Konseyi üyesi Dr. Hüseyin Demirdizen de, ilk olarak alanda alanda yaşamını kaybedenlerin sayısının 68, daha sonra ağır yaralı olarak kaldırıldıkları hastanelerde yaşamını kaybedenlerin sayısının 29 olduğunu ve toplam 97 kişinin yaşamını yitirdiğini bildirdi. Demirdizen, yaralıların sayısının da 400'ü aştığını kaydetti. 

Anahtar Kelimeler:

ttb grev

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) murat 124 (kd bas cvs)
12.10.2015 15:18:02
hani derler ya golge etme baska ihsan istemem..ttb de buna dondu..bize yarar iyi birsey yapacaklari yok bir de ustune halkin gozunde kurtcu ayrilikci terorist mucadele icinde olan bir kurummus gibi algilaniyor yillardir.halki birak surada kime sorsan -ben dahil- aynisini soyler...terore gosterilen tepki bize de yoneliyor..tum tabipler zan altina kaliyor..

peki bu nasil degisir? bu meslek orgutnun degismesi icin ne yapmali..oda secimlerinde benim bildigim hic ole kurtcu ayrilikci yonetimler basa gecmiyor..peki merkezde ne oluyor..neden en ufak bir degisim yok..nasil yapmali..
People
0
2) Murat Atilla (Doktor)
12.10.2015 15:08:42
Tarafsız olması ve sadece mesleki durumlarla ilgilenmeli iken TTB Tıp Mesleğini Siyasileştirdi. TTB resmen HDP ve PKK ya çalışıyor. Ben doktorum Partizan değilim. TTB DERHAL İSTİFA ETSİN.Bıktık usandık artık.Yazıklar olsun.Ne hakkım varsa da Haram olsun.
People
0
3) dr cevat (dr)
12.10.2015 14:06:40
Tabip odası yıllardır ,primer görevi hariç herşeyle ve yapamayacağı abuk söylemlerle ortaya çıkıyor.

Doktor olarak ben ,son 10 yılda maddi-manevi büyük kayıplar yanısıra ülke aleyhine olan karakol baskınları ,ailesinin yanında öldürülen asker-polis,ambulans taranmasında grev veya eylem yapmayan meslek kuruluşumuzun,barış adı altında belli bir ırk temelinde siyaset yapan partiye dolaylı desteğini onaylamıyorum.

Doktorların her sorunu halledilmiş gibi,siyaseten taraf olmak ve sürekli eylem çağrısı yapmak kalan azıcık saygınlık kırıntısını da yoketmek üzere.
People
0
4) bigmücahid2002 (hekim)
12.10.2015 13:31:46
Bu satırları okuayn bir TTB yetkilisi olabilir diye yazıyorum. 10 ekimdeki mitinge TTB'nin de katıldığını duydum. Ey TTB, bu meselenin hekim sorunları ile direkt ilgisi yok , niye katıldınız. Ayrıca mitingin adı ''barış, hemen şimdi!'' Türkiye cumhuriyeti şu anda herhangibir ülke ile savaşta değil. Eğer kast ettiğiniz PKK ise bu büyük bir fecaat. Çünkü bir ülkenin terör örgütü ile mücadelesine savaş denmez. Yani devletimiz terör örgütü ile mücadele etmesin mi? Devletin terör örgütü ile mücadeleye son vermesi mi isteniyor bu mitng ile? Bu tam bir ihanettir. Ve bunu isteyenler ülkenin iç savaşa sürüklenmesine bilerek veya bilmeyerek destek vermiş oluyorlar.
People
0
5) bigmücahid2002 (hekim )
12.10.2015 11:04:31
TTB'yi destekleyen bir tane yorum yok. Peki kim bu oy verenler? Miller oy vermeye gitmiyor sanırım
People
0
6) Jane Doe (Dr)
12.10.2015 10:39:07
Ölenlere üzüldük, hem de çok. Ancak grev ne alaka? TTB Kürtçülükten vazgeç. Uyulmayacak, alay edilecek karar alma. Ciddiyetin kalmıyor, zaten kalmadı da Habur'da terorsitt karşılamak içşn çadır kurduktan sonra, sen yine de meslek örgütü olmaya çalış. Bakarsın günün birinde gerçekten olursun!
People
0
7) Cemal K. (G.Cerrah)
12.10.2015 10:17:02
Yaralıların üstüne gaz sıkılmış??? Sen kimin tabip odasısın? Lanet olsun senin ideolojine! Sen biz Türk hekimlerini temsil etmiyorsun, bölücülerle hareket edip kin ve düşmanlığı körüklüyorsun...
People
0
8) kral (aile hekimi)
12.10.2015 10:09:36
Yüzlerce asker,polis şehit edildiğinde niye grev kararı almadın.
People
0
9) OPDR (OPDR)
12.10.2015 09:46:15
TTB facebook sayfasında bu haberin altına desteklemediğimi belirttim. Tüm olumsuz yorumlar admin tarafından hemen siliniyor. tekrar yazdım beni face sayfasından engellediler
People
0
10) bigmücahid2002 (hekim )
12.10.2015 09:40:26
Ben kendi adıma ttb'den utanıyorum. Yahu devlet mö yaptı ki katliamı , grev yapacaz? Siz iyice kafayı yediniz. Neden bir örgüt grev yapar ? İşçilerin hakkını savunmak için ; haksızlıklara isyan için. Burada alcak teröristler katliam yapmış ; grev niye ???
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori