ÖSYM’den flaş TUS açıklaması: TUS yazılı olacak!
ÖSYM daha önce sınavda sorulan yanlış soruların mahkemece iptalini gerekçe göstererek TUS sınavlarında açık uçlu yazılı sınav sistemine geçileceğini açıkladı.
ÖSYM’den flaş TUS açıklaması: TUS yazılı olacak!
27 Ocak 2015 - HÜRRİYET

ÖSYM internet sitesinde, “2013-TUS Sonbahar Dönemi İdare Mahkemesi Kararıyla İptal Edilen 6 Soru Sonrası Yapılacak İşlemler Hakkında Açıklama” başlığıyla bir açıklama yayınladı. 2013 TUS Sonbahar Dönemi Sınavı’nda 6 sorunun iptalinden sonra oluşan sonuçlarına göre tercih yapma hakkı bulunan tüm adaylar için TUS tercih işlemlerinin 28 Ocak tarihine kadar alınacağının belirtildiği açıklamanın sonuç bölümünün 5. maddesinde yer alan, “Benzer sorunların oluşmaması için açık uçlu sorularla sınav (yazılı sınav) sistemi TUS’ta da uygulanacaktır” ifadesi dikkat çekti.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Jane Doe (Dr)
31.01.2015 13:06:21
Artık partili, başı kapalı, cemaati olmayan kimse beyin- alınteri-emek hakkı ile uzmanlığa giremeyecek sanırım. Vatandaşlar uzmanlığa 2014'ten sonra girmiş olan doktorlara gitmesinler. Canını seven uzak durur. Utanmazlar...
People
0
2) osman (dr)
31.01.2015 10:05:13
şimdi düşünüyorumda tıptan sonra tusa girip 5 yıl uzmanlık yapacağıma öss'ye girip 4 yıl eczacılık okusaydım (çoğu dersi aldığım için sanırım 4 yılda sürmezdi) çok daha iyi olacakmış. bin pişmanım.
People
0
3) serhat (dr)
30.01.2015 09:24:05
Siz hayatınızı peynir ekmekle mi yemek istiyorsunuz!Bırakın tusu musu kadreşim 4 yıl daha okuyup başka meslek seçin,sonra pişman olursunuz.Hasta gelir küfür eder,darp eder vs.
Yemişim tıp fak....Her hasta sizin amiriniz olacak,şunu yap bunu yap diyecekler...
People
0
4) meka (doktor)
30.01.2015 09:00:59
Çoktan seçmeli soru iptal oldu diye açık uçlu soruya geçilmez. Açık uçlu soruya itiraz daha fazla olacaktır. Bu bahaneye gülünmez bile, katılımcıların eşit şansa sahip olduğu çoktan seçmelinin yazılıya dönmesi tamamen kayırmaya dönüşecektir. Kabul edilemez.
People
0
5) Uçmak serbest (doktor (torpilsiz))
29.01.2015 22:30:42
Yazılı sınav ne ya, hangi tarihteyiz? Sözlü sınav daha iyi olabilir :). Ya da siz iyisi mi nişanlı sınav yapın :))) Uçuşa geçtik, haydi hayırlısı...
People
0
6) eczacı (eczacı)
29.01.2015 12:48:35
Yanlış anlaşılabilecek bir yazıydı ama böyle düşünmeniz mutlu etti beni. Yazılı olunca sınavlar haksızlıklar artacaktır.
People
0
7) izzettin (uzm. dr.)
29.01.2015 11:57:40
Halk arasında doktor yazısını ancak eczacı okur esprisinden yazdım. Eczacıların emeğine saygım sonsuzdur. Yanlış anlaşıldıysa özür dilemeyi biliriz. Lafım ösym'ye. söylemek isteğim ösym yazıyı okuyamazsa problem olur yada okuyabilse dahi yanlı değerlendirme riski olabilir. Saygılarımla.
People
0
8) Eczacı (eczacı)
28.01.2015 13:10:28
Uzm.Dr.İzzettin Bey yazınızı okumak için varız değil mi? Lütfen kendine bireczacı arkadaş edin
People
0
9) ahmet bektaş (dr)
28.01.2015 10:14:58
Torpilin açık şekli, açık uçlu soru! Aman yapmayın, daha da büyük sıkıntı olur.
People
0
10) dr (CERRAH)
28.01.2015 09:52:58
HEKİM OLMAYACAKSIN. TIP FAKÜLTESİNDEYSEN BİRAN ÖNCE BIRAKIN, HAYATINIZI MAHFETMEYİN.Diyeceksinki iş garanti , ama zaten 6 yıl tıp fak artı 5 yıl uzmanlık sonrada imam maaşı alıyorsun hasta terörü hariç.....
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA
12/09-15/09 10. Ulusal Haseki Tıp Kongresi ve 9. Haseki Hemşirelik Sempozyumu HEMŞİRELİ... SAKA