İstanbul Üniversitesi'nde Hemşirelik Fakültesi kurulacak
Karar bugünkü Resmi Gazete'de yayınlandı...
28 Nisan 2011 -

ANKARA -İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü bünyesinde yer alan Hemşirelik Yüksekokulunun kapatılarak, adı geçen Rektörlüğe bağlı olarak Hemşirelik Fakültesi kurulması kararı, Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlandı.


Kararda, "İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü bünyesinde yer alan Hemşirelik Yüksekokulunun kapatılarak, adı geçen Rektörlüğe bağlı olarak Hemşirelik Fakültesi kurulması; Milli Eğitim Bakanlığının 30 Mart 2011 tarihli yazısı üzerine, 28 Mart 1983 tarihli Kanuna göre, Bakanlar Kurulu'nca 4 Nisan 2011 tarihinde kararlaştırılmıştır" denildi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Yaşar (Uzm dr)
06.08.2011 04:32:13
Hemşiresi olmayan bir hastanede 100 doktor bulunsa o hastane çalışmaz. 100 tane hemşire bulunsa doktor olmasa yine çalışmaz. Sonuçta sağlık hizmeti bir ekip işi. Temizlik personelinden hocasına kadar herkesin ayrı işi var ve biri eksik olsa diğerlerinin varlığı anlam ifade etmez.
Ben bir cerrahım en acemi hemşire ile yeri geldiğinde ameliyat yapabilirim ama 1000 tanede olsa mühendis benimle ameliyat yapamaz bunu bırakın ameliyathaneye giremez.
Türk eğitim sisteminin en büyük eksikliği teorik anlamda insanlar yetiştirilirken pratik anlamda yetersiz mezun edilmesidir.
Kimse kimseyi kandırmasın ne yeni mezun mühendis proje çizmeyi bilir, ne avukat mevzuat bilir, ne doktor pratik anlamda hasta bakmayı bilir. bunlar zamanla kazanılan ve sistemin kaybettirdiği eksikliklerdir.
Üstelik kimse kendisini sermayesi insan olan bir meslekle kıyaslamasın. masa başında kağıt kalemle iş yapanlar hiç kıyaslamasın.
People
0
2) prof dr (dr)
06.08.2011 02:13:01
sayın muhendis bey yaptığımız tansiyon ölçmek yorumlamak iki tetkik sonucuna bakmak 2 dakika suruyor. Siz herhalde bu 2 dakikada saatlerce çaışıp projenizden alamadığınız para için kızıyorsunuz. Biz o parayı 2 dakika arti 15 senelik tıp eğitimi için alıyoruz.
People
0
3) özlem öğütmen (hemşire)
05.08.2011 19:00:17
sayın mühendis bey siz isterseniz kendi meslek alanınızla ilgilenseniz daha iyi olur.bu ülkenin sizin gibi kompleksli insanlara ihtiyacı yok.
People
0
4) hemşire (hemşire)
01.05.2011 12:51:37
sayın müh bey siz kim oluyosunuz da hemşirenin ne yaptığını size anlatayım aşağılık olan kim olduğunu başkasının işine karışmamam gerektiğini öğrenemeyen sensin
People
0
5) adnan (mühendis)
01.05.2011 03:29:47
hee bi de tedaviyi uygulamak hemşire sorumluluğundaymış Allahaşkına git beni güldürmeyin ya hemşire tedavinin bi parçası mı ki hemşire dr un ordera yazdığı paramedikal konularda görev yapan yardımcı sağlık personelidir aynen çalıştığım özel hastanenin stratejisi de buydu tüm hastanelerde de böyle zaten.iki kan alıp tansiyon ölçünce kendilerini tedavi yapıyo sananlara lafım sizin yaptığınızı 2 sa lik kurslarla herkes yapar.gel de bi proje çiz bakalım sen kolaysa çet raporu vs.yani biraz karışık senn anlyacağın
People
0
6) fırat özfırat (mühendis)
01.05.2011 03:24:58
bi yazı yazdım aşağılık kompleksinden olacak sayın(!)hemşire heycanlanıp baya bi yazı yazmış.senin dediğin köy enstitülerinin tuvaletlerinden cenin toplanıyodu bi aralar.bu ülkede Allahın sevdiği bi kaç kul varmışki ülke aydın görünümlü zırcahillere kalmadı.aç da biraz kitap oku.bu yüzden hemşiresiniz işte.
People
0
7) hemşire (hemşire)
30.04.2011 15:25:11
ben hemşireyim dağda koyun keçi otlatmadan sınvmla kazanp gittim okdm,öyle olsaydım da gurur da duyardım. ayrıca okuma fırsatı bile olamayan dağda keçi koyun otlatan çok çocuk var onlarn hemşre teknkr olma fırsatı bulmuşlarsa niye onlarla alay eder tarzda yazmşsınız siz kendinizi onlardan çok mu yüksekte görüyorsunuz saygı lütfen inönü nün öncülüğünü yaptığı köy enstitüleri projeleri bu ülkede başarıyla yürüseydi çok şey değişirdi bu ülkenin insanlarının beyinlerinde en basit örneği siz gibi düşünen insanlar olmayacktı.
People
0
8) hemşire (hemşire)
30.04.2011 10:51:32
her mesleğin sınırı ve yetkisi çizili zaten tedavi çizelgesi hazırlamak planlamak dr tedavi uygulamak bakım düzenleyip uygulamak takibi herşeyi hemşire sorumluluğundadır.
ayrıca puansa derdiniz sayın müh bey şuan hemşirelik birçok müh puanlarından yüksek.
People
0
9) hemşire ( hemşire)
29.04.2011 23:09:33
.hemşirelik mesleği serum tak çıkar ta ölç kan al bunlar değl sadece bunlar olsaydı dışardan bi adama 2-3 saatte öğretirsin eğer bu olsaydı sadece ben niye 4 yıl okurdum lisans mezunu hemşireler yüksek lisans yapıyor doktora yapıyor insanlara daha faydalı olabilmek için uzun bir eğitim sürecini tamamlıyor.siz gördüğünüzü söylyrsunuz haklısınız belki de maalesef ülkenin sağlık politikası hemşireden ta ölç ... bunları bekliyor hemşirelern çoğu da yapmk zornda kalıor özlük haklarını meslek haklarını kullanamıyorlar.ünv bitirdikten sonra öğrendiklerini uygulayamıyorlar.
bir mühndsin yorumunu okumak üzdü beni.kendisi adına da üzüldüm boşaaaaaaaaaaa bitirmişsin o ünv yi çok şey eksik bırakmış sendeee.
People
0
10) fırat (müh)
29.04.2011 20:46:47
ben bi hastanede de çalıştım o yüzden biraz bilgim var sayın hocam size bişey demedimki zaten ne atlıyorunuz hekimlerin hep en yüksek puanları alıp en zor işleri başardığını biliyorum ama diğerleri de kıytırık puan alıp nerdeyse uzman doktor yetkisi istiyorlar tabiki sana verilen yazılı ordere göre iş yapacaksın her kurumda var bi şekilde bu emir komuta sistemi sözlü veya yazılı olarak
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
08.01-07.02SATILIK POLİKLİNİK hissesi & tamamiDiğer
07.01-06.02Kadın doğum cildiye uzmanıPersonel Arayanlar
20.12-19.01KEMİK YOĞUNLUĞU ÖLÇÜM CİHAZITıbbi Cihaz