Medimagazin logo

Hastanedeki kuyruğa ‘yönlendirmeli’ çözüm

İSTANBUL Eğitim ve Araştırma Hastanesi, nereye gideceğini bilmeyen hasta ve hasta yakınlarının oluşturduğu yoğunluğu, ‘karşılama ve yönlendirme’ elemanlarıyla gideriyor.
Hastanedeki kuyruğa ‘yönlendirmeli’ çözüm
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol
İSTANBUL Eğitim ve Araştırma Hastanesi, nereye gideceğini bilmeyen hasta ve hasta yakınlarının oluşturduğu yoğunluğu, ‘karşılama ve yönlendirme’ elemanlarıyla gideriyor.

Hasta ve hasta yakınları, kendilerine yol gösteren ‘eğitimli görevliler’ sayesinde artık yer bulma sıkıntısı da çekmiyor. Hastaneye gelen vatandaşlar, halkla ilişkiler eğitimi alan özel kıyafetli görevlilerce karşılanıyor. ‘Karşılama ve yönlendirme’ elemanları, gidecekleri birime kadar götürdükleri yaşlıların ve kendi başına yürüyemeyen hastaların evrak işlerine de yardımcı oluyor.

Samatya’daki hastanenin girişlerinde ve servislerinde hizmet veren personel, hasta hakları eğitimlerinden de geçiriliyor.

Hastanenin Başhekimi Op. Dr. Özgür Yiğit, kamu hastaneciliğinde, hasta karşılama ve yönlendirme hizmetlerinin yeterince önemsenmediği şeklindeki şikayetleri hatırlatarak, “Hastayı güler yüzle karşılayacak ve yardımcı olacak bir ekip için yola çıktık” diye konuştu.

Akşam
hastanedeki
kuyruğa
&#8216
yönlendirmeli&#8217
çözüm
Bu habere ilk yorumu siz yapabilirsiniz...
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir