Görevi başında hekimi bıçaklayan zanlı adliyeye sevk edildi
Diş tedavisini erteleyen doktoru bıçaklayan zanlı adliyeye sevk edildi
Görevi başında hekimi bıçaklayan zanlı adliyeye sevk edildi
18 Eylül 2019 - İHA

Bursa'da dişi uyuşmadığı için tedavisini ileri bir tarihe erteleyen diş hekimini bıçaklayan genç, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Gencin ifadesinde, doktoru tedavisini ertelediği için bıçakladığını itiraf ettiği öğrenildi.


İl Sağlık Müdürü'nden bıçaklanan doktor ile ilgili açıklama: 'Şu anda genel durumu iyi' 


Olay, merkez Yıldırım ilçesi Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi'nde meydana geldi. Azı dişi ağrıdığı gerekçesiyle hastaneye giden 18 yaşındaki Mert D., diş hekimi Hamdi Gören'e giderek tedavi olmak istedi.

Mert D. dişine 2 kere uyuşturucu iğne yapılmasına rağmen uyuşmayınca Dt. Gören, tedaviyi ileri bir tarihe ertelemek istedi. Bunu duyan Mert D. sinirlerine hakim olamayarak Gören'i göğsünden bıçakladı. Dt. Gören tedavi altına alınırken, Mert D. ise polis ekiplerince gözaltına alındı.


Hasta, diş hekimine bıçakla saldırdı... Hekimin hayati tehlikesi var! 


İlk işlemleri için emniyete götürülen Mert D. buradaki işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edildi. Mert D.'nin ifadesinde diş hekimini tedavisini ileri bir tarihe ertelediği için bıçakladığını itiraf ettiği öğrenildi.

Adliyeye sevk edilen şüphelinin savcılık sorgusu devam ediyor.


‘Sağlıkta Şiddet Yasası Meclis’in yeni yasama yılında ilk gündemi olmalıdır’ 


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
7
1) Arif sezarsalatasısever (Sezeryancı)
23.09.2019 20:39:50
Bravo bicaklanan ölümden dönen bir diş hekimini hem ahlaksız ettin hem üçkağıtçı, ölse belki daha iyiydi dimi, 18 yaşında .... yaptıklarından sonra :) hadi adamım çok platform var troll geçecek doktor kinini kusacak senin gibi eziklerden oluşan burası ciddi bir platform al voltanı daha fazla komik olma ;)
People
5
2) Anlayan Sezer (HKM)
23.09.2019 15:50:14
Kamuya mal olan bir olayda sınırlar cizilmez-cizilemez! kamu (bütün) demektir. ÇOĞU! diş hekimi madde bağımlılığı-andropoz-menapoz-aşk acıs vs. gibi stressör faktörlerin diş hastalıklarına neden olduğunu bilmez(işine gelmez) (literatürde var) o yapacağı işe ve alacağı paraya bakar ! Bağımlının uyuşmayacağını bildiğin halde ne diye zorluyorsu! diilmi (paytarda yeni öğrenmiş bak-ahkam dediğin budur) hastadan yada sistemden para alacak illa... PARA bağımlısımısın? (liberal ekonomi bu durumu hor görmüyor diilmi). AHLAK_ETİK ne oldu? deilmi? kimse keyfinden bağımlı olmuyor paytar! literatürü ararsan bulacaksın seker bağımlısı bile stresle igili! Arife tarif gerekmez, düşüne düşüne bulacaksın günah keçini! belki yanıbaşındadır!
People
0
3) Arif Tarifeden (Baytar )
20.09.2019 21:25:22
https://www.ncbi.nlm.nih.gov › pub...
Patients on party drugs undergoing anesthesia. - NCBI
Anlayan sezer İngilizceniz ve bilimsel makale okuma beceriniz varsa buyrun okuyun yoksa alttaki yorumumu tekrar okuyun :)
People
10
4) Arif tarifibol (Baytar)
20.09.2019 21:16:57
Madde bağımlıları lokal anesteziklere dirençlidir , ağrı kesici de çoğu zaman etki etmez, yanında da bıçakla gezer di mi garip vatandaş sokar böyle ayık kafayla göğüs kafesine :)) Baytar, dış hekimi, insan hekimi vs farketmez prensip aynıdır analjezi bireyseldir bağımlılarda da zordur somut olayda ki klasik bir bağımlıdır çok gördük pratigimizde , alan dışından gelip tıp platformunda ahkam kesmenin sonu böyle mahcup olmaktır, ama memlekette herkes doktora iş öğretir , siz kendi alanınızda kalın biz kendi alanınızda, selam olsun alanını sınırını bilene ;)
People
4
5) Anlayan Sezer (HKM)
20.09.2019 14:30:04
Baytar bir hekimdir diş hekimi gibi. hicbir canlıya kötü muamele yapılamaz. kurban keserken bile keskin bıçak kullanılır. Eğer hayvanın canını yakarsan hayvan senin canını yakar. Eskiden hekimler afyon sütü kullanırmış acıyı dindirmek için. hastalar bağımlı olurmuş o ayrı. "acıyı dindirmek bir tanrı sanatıdır" Aldığı düşük ücreti beğenmediği için hastanın yüzüne bile bakmayan ve gücünü "garip" in üzerinde kullanan kötü hekimler (hekim değilller) için soruşturma açılmalı. (KAMUDA ÇALIŞAN PIRIL PIRIL DİŞ HEKİMLERİ DE VAR ONLARA SELAM OLSUN)
People
16
6) cumhur (dr)
19.09.2019 14:06:04
Öldürmeye teşebbüs edenin cezası idamdır, bunların çoğu idamlık...
People
19
7) Dr (Dr)
19.09.2019 02:23:01
Avmlere girerken metal dedektörden geçip çantaları x ray cihazına sokup üstümüz öterken metal eşyaları çıkarıp tekrar tekrar geçerken yine ötersek güvenlik tarafından aranırken hastanelere insanlar neden aranmadan sokuluyor? Aynı sistem neden bu kadar yoğun şiddet olaylarının yaşandığı yerler olan hastanelerde kurulmuyor?
People
18
8) Arif Tarifibol (Baytar )
18.09.2019 21:15:22
Hocam geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış, bu bağımlılar uyuşmaz kolay kolay, keşke hiç ugrasmayip baytar gibi cekseydin kökünden , bu arada ben bı sorgu sonrası salıverildi haberi de beklemiyor değilim hani doktor ölmemiş ya diye şaka değil gerçekten maalesef olmadı mı saniyorsunuz
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/10-31/10 6. Ulusal Bağırsak Mikrobiyotası ve Probiyotik Kongresi ENDOKRİNO... ANTA
28/10-01/11 5. Ulusal Klinik Mikrobiyoloji Kongresi MİKROBİYO... İZMİ
31/10-02/11 Türkiye Maternal Fetal Tıp Derneği Ultrasonografi Kursu KADIN... İSTA
30/10-03/11 63. Türkiye Milli Pediatri Kongresi PEDİATRİ KIBR
23/11-23/11 TMFTP Tıbbi Uygulamalar ve Hukuk Kongresi TIP... ANKA
21/11-24/11 15. Türkiye Acil Tıp Kongresi ACİL TIP ANTA
26/11-30/11 3. Uluslarası – 21. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi HALK SAĞLIĞI ANTA