Devlet Hastanesinde nöbetçi diş hekimi uygulaması
Şanlıurfa'nın Ceylanpınar ilçesindeki Devlet Hastanesinde nöbetçi diş hekimi uygulaması başlatıldı.
Devlet Hastanesinde nöbetçi diş hekimi uygulaması
30 Kasım 2016 -

ŞANLIURFA-Ceylanpınar Devlet Hastanesinde uygulamaya alınan nöbetçi diş hekimi 08:00 ile 19:00 saatleri arasında hizmet veriyor.

Uygulama hakkında bilgi veren Hastane Baştabibi Uzman Doktor Yusuf Çetin, "Diş polikliniğinde toplam 6 hekimimiz görev yapmaktadır. Kliniğimizde diş protezi, dolgu ve kanal tedavisi hizmetleri verilmektedir. Ayrıca nöbetçi diş hekimi kapsamında her gün bir doktorumuz 08:00 ile 19:00 saatleri arasında görev yapmaktadır" diye konuştu.
Baştabip Çetin, halkın da yeni uygulamadan memnun olduğunu da sözlerine ekledi
 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
6
1) süzer (dişhekimi)
17.07.2018 14:27:44
diş sağlığının ihmali olur diyelim..acil i olmaz...cürükler derinleşmeden hekıme başvurup dolgular yaptırılmalı..artık kökler enfeksiyon yapmadan cekilmeli...
People
1
2) gökhan bayır (hasta)
10.06.2018 11:41:20
Diş ağrısına kabir azabı gibi derler neden olmasın
mesela ben zor durumda kaldım pazar günü ve dişim acayip ağrıyor bence güzel bir uygulama canın durmadan yanıyor bence bu acil bir şey
People
15
3) m. murat (dr)
12.01.2017 12:49:36
sağlıkçıları yine siyasi rant için sömürü uyanıklığı...
People
11
4) Mustafa Badem (Diş Tabibi)
12.01.2017 10:20:27
Mesai dışı uygulamasıdır. Celallenmeyelim, isteğe bağlıdır. 19.00'a kadar nöbet olmaz.
People
44
5) fatma yirmibeş (dişhekimi)
04.12.2016 23:53:41
dişhekimliğinde acil hasta diye bir şey yoktur olamaz da!Bunlar halka şirin gözükmek isteyen yöneticilerin işgüzarlığı! Sayın editör bu yorumun neyini beğenmedin merak ediyorum! doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar!
People
37
6) Fatma Yirmibeş (dişhekimi)
04.12.2016 13:00:49
Dişhekimliğinde acil hasta diye bir kavram yoktur! Arkadaşların da yorumlarında belirttiği üzere bir takım uyanıklar için siyasi amaçlı yapılan uygulamalardır bunlar. Madem ''acil diş hastası '' diye bir kavram var öyleyse bu hastalar hastaneye de ambulansla getirilmeli :))
People
45
7) Osman Kaygısız (Diş Tabibi)
02.12.2016 14:34:30
Diş hekimliğinde acil diye bir durum binde bir görülür... Kaza travma vs. gibi... Zaten bu gibi durumlarda nöbetçi diş hekimi hiçbir işlem yapamamaktadır...
Nöbetçi diş kliniği sıra beklemek istemeyen akıllarınca kendini uyanık zanneden hastaların uğrak yeri olmuştur...
Bu kliniklerin hiçbir işe yaramadığı bir toplantıda bakan beye de iletilmiştir... Ancak kendileri üstü kapalı şekilde bu uygulamanın kendilerine oy kapısı olduğunu ve ne olursa olsun bu uygulamadan vazgeçilmeyeceğini bildirmiştir...
Yani tüm sağlık politikalarında olduğu gibi sektörün içinde olanların tamamen saçma bulduğu ancak vatandaşın gözünü boyamada, oy toplamada önemli olan bir uygulamaya diş hekimleri olarak alet ediliyoruz...
People
13
8) Dr (Dr)
01.12.2016 12:25:39
19:00-08:00 arası olursa nöbet olur. Ters yazılmış gibi. Ters yazılmamışşsa nöbet olmaz.
People
33
9) ahmet ertürk (diş hekimi)
01.12.2016 01:11:42
Diş hekimliğinde nöbet olmaz, diş hekimliğinin hastası acil hasta değildir. Sgk ve sağlık bakanlığı acil hasta tanımıyla uzaktan yakından ilgisi yoktur.
People
11
10) Pepe (Dr)
30.11.2016 22:52:03
:))). Sabah 8 akşam 7 arası nöbet öyle mi?
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori