Erkek öğretmenden kadın doktora öldüresiye darp
Konya'da PDR (Psikolojik Danışmanlık Rehberi) öğretmeni Erkan Y., çocuğuna bakılmadığı iddiasıyla doktoru dövdü
Erkek öğretmenden kadın doktora öldüresiye darp
26 Kasım 2015 13:16 -

Konya'da bir imam hatip ortaokulunda görev yapan PDR (Psikolojik Danışmanlık Rehberi) öğretmeni Erkan Y., rahatsızlanan çocuğunu Mevlana Tıp Fakültesi Hastanesi'ne götürdü.

Y., hastanede çocuğu ile ilgilenilmediği gerekçesiyle doktorla tartışmaya başladı. İddiaya göre Acil Tıp Uzmanı Dr. Seval Türkan, Erdal Y.'ye yapılan tedavi hakkında bilgi verdiği sırada saldırıya uğradı.

DEFALARCA YUMRUKLADI

Kadın doktoru defalarca yumruklayan ErkanY., hastane güvenlik görevlileri tarafından güçlükle sakinleştirilebildi. Yüzüne aldığı darbelerle kanlar içinde kalan Dr. Türkan'a ilk müdahale meslektaşları tarafından yapıldı.

Ardından Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edilen hekimin elmacık kemiğinde kırık, sol gözaltında 7 santimetre uzunluğunda kesik belirlendi.

Hastane tarafından 10 günlük iş göremezlik raporu verilen Dr. Türkan, "Bir anda saldırdı. Ne olduğunu bile anlayamadım. Gözaltıma 8 dikiş atıldı. Elmacık kemiğimde kırık var. Bu adam beni öldüresiye dövdü ve şu an serbest kaldı. Bu nasıl bir adalet?" diyerek tepkisini dile getirdi.

Türkan'ı darp eden ve polis tarafından gözaltına alınan PDR öğretmeni Erkan Y.'nin, ifadesi alındıktan sonra savcılık tarafından tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldığı öğrenildi.

Konya İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Aydın Uygun, PDR öğretmenlerinin üniversitede öfke kontrolüile ilgili ders aldıktan sonra görev yaptıkları okullarda öfke kontrolü ara başlığında öğrencilere ders verdikleri bilgisini verdi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) ali (öğretmen)
11.12.2015 12:19:34
Öğrencileri ispiyonculuğa alıştıran, öğretmenleri müdüre gammazlayan, mesaiye 10 da gelip 2 de giden, nöbet tutmayan, derse girmeyen, üstelikte fulll ücret alan, toplantılarda bilgiçlik taslayan, çok yoğun çalışıyormuş gibi görünüp yararlı hiç bir şey yapmayan, okullardaki REHBERLİK SERVİSLERİ derhal kapatılsın...
People
7
2) Sd (Dnss)
01.12.2015 17:50:04
Bir ogretmen olarak inanilmaz utandim... Boyle ogretmenler oldugu surece siddet toplumun iletisimi olur. Meslekten men edilmesi gerekir
People
14
3) postenflamatuar (uzm dr)
28.11.2015 15:32:42
TTB yi kınıyorum. Taksimlerde boy gösterir, suriye sınırıa gider, hekimlik mesleği ile alakasız hükümet aleyhindeki her türlü eyleme katılır, bildiriye imza koyar. Ama hekimlere şiddeti engelleyecek etkin eylemler organize etmekten, hekimleri bir araya getirmekten imtina eder. Çıkar olayı kınar, meslktaşımız şehit olursa bir günlük bir işe yaramayan grev yapar. Sağlık sistemini kilitleyecek, Bakanlığı koltuğundan düşürecek , hükümetlere hatamızı nasıl düzeltiriz dedirtecek eylemlerden ise imtinayla kaçınır. Bol marjinal sol ideolojisindeki söylemler ve sloganlardan sonra dünyayı fethetmiş misali zafer rüyalarını görür her seferinde.
People
16
4) Ahmet (Eczacı)
28.11.2015 12:50:03
Çok iyi eğitim almış, eğitimli ve donanımlı bir toplumuz. Mesela şehirler arası yollarımızda ormanlık alanlardan gökyüzünü göremezsiniz. Plajlarımız tamamen halkımıza ayrılmış olup oralarda zinhar otel motel göremezsiniz. Trafikte gayet medeniyizdir mesela asla korna çalmaz, sürekli birbirimize yol veririz. Sokaklarımız bahçelerimiz parklarımızda kuş ve çocuk seslerinden başka ses duyamazsınız. Hani bir eğitimcinin hele hele PDR eğitimi almış bir eğitimcinin böyle bir şey yapması mümkün mü? Mümkün olsaydı yukarıda örneklerini verdiğim medeniyeti nasıl inşa edebilirdik değil mi?
People
11
5) hasan (doktor)
28.11.2015 12:07:16
Hani sağlık çalışana saldırıda yaptırımlar artmıştı.Sağlık bakanlığı ne halt eder anlamıyorum.Hekim odası ne işle uğraşır bilmiyorum.
People
5
6) kaan özgür (doktor)
27.11.2015 19:03:26
Sayın bakanımızdan sağlıkta şiddet nedeni ile caydırıcı yasalar çıkartılmasında desteğini istiyoruz. Yazık bu ülkenin sağlıkçılarına... hangi meslek alanında böyle şiddet var, lütfen bilen söylesin. bu nedir ya... bu arada sayın öğretmen dilerim aynı şiddet başka bir mecrada sana da denk gelir...
People
19
7) bartu (dr)
27.11.2015 16:28:06
Her şeyi geçtim bir kadına böyle şiddet uygulayanın ben ta anasını sikeyim...
People
12
8) mahir serbes (doktor)
27.11.2015 15:50:05
Simdi doktor hata yapsa hastaya birsey olsa gunlerce haber olur doktor linc edilir ama doktor dayak yiyince toplumda bir mutluluk bir haz oluşuyor..buna ne saglik bakanligi ne de yargi dur demiyorsa sorun nerde acaba..ne olacagini soyliyeyim..doktor hastaya kuser.topluma kuser..artik kimse fedakarlik yapmaz..herkes cildiye ftr biyokimya yazar..ciddi bir hastalıkta muayene olacak doktor bulamazsin..belki acilde poliklinikte rahat rahat kufur edersin doktora ama sagligin elden gittiginde o kufrettigin doktor sence sana ne kadar empati yapacak ve senin icin ne kadar fedakarlik yapacak..o duyduklari aşağılık kompleksiyle yasamayi ogrenmeli artik insanlar..heryerde acimasizca ezilen hicbir sekilde savunamayan hic giki cikmayan toplumun hastanelerde aslan kesilme gaddar vahsi olma paradoksu da oy kazanma icin yapilmis cirkin populist saglik politikasindan baska bir sey degil..
People
20
9) Adnan Özpek (Genel Cerrah)
27.11.2015 13:14:46
Bu durumun sorumlusu sayın ilgililer, durum her gün daha da kötüye gitmekte görmüyor musunuz? Hastaneler neredeyse vatandaşın stres atma yeri haline geldi. Bir an evvel hangi tedbirleri alacaksanız alın, kaç kişinin daha ölmesini dayak yemesini bekliyorsunuz? Yeterrr artık!!!!
People
6
10) Metin (uzman)
27.11.2015 11:05:14
sopayı gören akıllanır.sağlık bakanlığı bu olaya sevinmiştir.sopayı duyan doktorlar daha iyi çalışırlar.sopanın korkusuna daha iyi hasta bakarlar.her darp edilen sağlık çalışanı için bakanlık çok seviniyordur,mutlu oluyordur.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)