10 gün içerisinde aynı hastanede 2. darp olayı: Başhekim yardımcısı darbedildi
İl Sağlık Müdürlüğü, Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Kampüsü’nde (SEAH) görevli başhekim yardımcısının bir hasta tarafından darbedilmesini kınadı.
10 gün içerisinde aynı hastanede 2. darp olayı: Başhekim yardımcısı darbedildi
22 Şubat 2019 - AA

İl Sağlık Müdürü Aziz Öğütlü'nün ifadelerine yer verilen yazılı açıklamada şunlar kaydedildi : 

"Hastaneye sağlık hizmeti almak için gelen bir hastanın, vezne mühür bölümünde görevli Başhekim Yardımcısı Dr. İsmail Adadıoğlu’na ortada hiçbir sebep yokken saldırdığını üzülerek öğrenmiş bulunuyoruz. Daha geçtiğimiz günlerde görevi başında hasta yakınları tarafından linç girişimine maruz kalarak darp edilen beyin cerrahi servisi sorumlu hemşiremizin olayı tazeliğini korurken, bugün bir başka şiddet olayı meydana gelmiştir.

Aklı selim olan bir insanın yapmayacağı bu şiddet olayı nedeniyle, idari personelimizin sol el serçe parmağı kırılmış; hastanede beyaz kod verilerek saldırıda bulunan şahıs, güvenlik personeli tarafından etkisiz hale getirilmiştir.

Yaşanan bu şiddet olayı bizleri her zaman olduğu gibi yine çok üzmüştür. Sebebi ne olursa olsun hiçbir şekilde haklı yanı olmayan, sağlık çalışanlarına yönelik şiddet olaylarını kınıyoruz. Dr. İsmail Adadıoğlu’na geçmiş olsun dileklerimizi iletirken, emniyete intikal ederek yargıya yansıyan olayın hukuki anlamda takipçisi olacağımızın bilinmesini istiyorum.”

 


Hemşireyı görevi başında darbettiler: Adli süreç başlatıldı 



Sağlıkta şiddet raporunda çarpıcı sonuç: Şiddet en çok hasta yakını tarafından ve giderek artıyor


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
7
1) saçmalayan (dr)
25.02.2019 17:37:26
bir meslektaşa "saçmalamaya başladın " diye hitap etmek. Seviyeye dikkat etmek lazım. Vatandaşa hiç kızmayalım, önce aramızdaki iletişime dikkat edelim...
People
6
2) A (İ)
25.02.2019 08:50:01
As rumuzlu doktor, sen iyice saçmalamaya başladın. Yahu idareciler vatandaşla muhatap olmuyor ki. Niye şiddet görsün? Son derece nadir.
People
6
3) ali aslan (dr)
24.02.2019 17:25:24
başiniza Huni takip poliklinige başlamayan bir yöneticilerimiz kalmişti.sira onlarda artik.çekirdeginizi kolanizi alip izleyin.
People
7
4) Umut (Dr)
24.02.2019 12:42:19
Saglik sistemi mukemmel, sehir hastaneleri, ozeller, yogun bakimlar ambulanslar, universite hastaneleri,
Insanlar ne kadar nankorler.
People
5
5) Erdal Güler (Pratisyen)
24.02.2019 11:57:56
Popülizm uğruna (demagoji ile birlikte) giderek artan şiddet...İş garantisi gözüyle bakılmasa hiçbir bir öğrenci tercihlerinde tıp yazmayacak...
People
2
6) ceyhun (aile hekimi)
23.02.2019 18:03:05
parmağı kırılsa da erteleme alıcak, doktor bey dayağı yediği ile kalıcak, 5 yıl sonra affedilen bir ceza için mahkemeye gitmeye değmez, evde dinlense en azından vazgeçtim de beraar etti der.
People
15
7) Yigit (Dr)
23.02.2019 10:13:44
Devletten istifa lar son hız 6500 kadın doğum uzmanından 1950 tanesi devlette . 3 te 1 i mecburi ci sanırım onlar da istifaya gün sayıyor .bunu devlet söylüyor ama önlem almıyor . Hekim dava ve rücu lari kalkmalı. Şiddet bitmeli. Gelir artmali . Başka düzelmez. Bunu yapmıyorsaniz kotu gidisattan beklentiniz varmi diye soran cikabilir
People
11
8) Göz dr (Dr)
22.02.2019 18:01:41
‘Ortada bir sebep yokken’ ne demek. Açıklama bile ezik bir şekilde başlıyor. Ortada sebep olsa şiddet normal mi kabul edilecek?
People
36
9) AS (dr)
22.02.2019 16:10:37
Şİfai Demirel, idarecilerin yediği dayağın hepsinin basına yansıdığını mı sanıyorsun? Hepimiz aynı gemideyiz, onlar da bizim gibi dayak yiyor ama onlar daha hırslı, seslerini çıkarmıyor
People
39
10) sağlıkta şiddet (dr)
22.02.2019 16:08:24