Ankara'da Kovid alarmı! Sadece ameliyatlar değil, yatışlar da ertelendi!
Ankara'da Pandemi Değerlendirme Toplantısı sonrası yayınlanan rapor Kovid 19 alarmını gözler önüne serdi.
Ankara'da Kovid alarmı! Sadece ameliyatlar değil, yatışlar da ertelendi!
04 Ağustos 2020 13:18 -

Ankara İl Pandemi Değerlendirme Toplantısı yapıldı. Bayramdan hemen önce yapılan toplantıda alınan kararlar kovid 19 vaka artışının ne boyuta geldiğini gözler önüne seriyor. 

Toplantı sonrası alınan kararlara göre;

-Tüm hastanelerin servis yataklarının yarısı Kovid yatağı olacak.

-Boş yoğun bakım yataklarının tamamı kovidli hastalara ayrılacak.

-Elektif cerrahi vakalar durdurulacak

-Elektif dahili yatışlar ertelenecek

İşte toplantıda alınan kararlar:

 

 

 

 

Anahtar Kelimeler:

ankara pandemi

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
8
1) Emine (Ev hanımı)
07.08.2020 13:47:03
Kaç aydır ameliyat için gün bekliyorum tam bir gün kalıyor iptal ediliyor pandemiden ölmesem bile rahatsızlığımdan ölücem artık.Dayanilmaz ağrılarim var ve bir türlü bitmiyor virüs belası bana bişey olmaz diyen egoist insanlar yüzünden hakkımı helal etmiyorum vebali olanlara
People
25
2) m. murat (dr)
06.08.2020 09:45:27
Aman bu yaz turizm sezonunu kaybetmeyelim diye düşük gösterilen rakamlar mızrak çuvala sığmayınca, vaka sayılarını yavaş yavaş yükselterek açıklamaya başladılar.
2 aydır yapay olarak baskılanıp 6.84-6.85 bandında yatay seyreden dolar kuru gibiydi veriler...
People
24
3) Dr.Cevdett (Cerrah)
05.08.2020 21:51:35
KORONA HASTALARI İÇİN ENFEKSİYON, ANESTEZİ, GÖĞÜS HASTALIKLARI, YOĞUN BAKIM UZMANLARINDAN OLUŞAN AYRI HASTANELER OLUŞTURUN.
CERRAHİ EKİPLERİ BİR ARAYA TOPLAYIN, ELEKTİF CERRAHİ HASTANELERİ OLUŞTURUN.
CERRAH OLARAK İNANIN ARTIK AMELİYAT YAPMAKTAN SOĞUDUM. BIRAKIN AMELİYATLARIMIZI YAPALIM, VATANDAŞIN SORUNLARINI ÖTELEMEYELİM.
People
32
4) Port (Op.dr)
05.08.2020 16:09:41
Aklı olan istifa eder.baska bı iş bakar
People
28
5) Doktor (Yorgun)
05.08.2020 11:01:24
Prognostik faktörler kötü. Kendini bilmez, kurallara uymaz, duyarsız, umarsız, cahil, en yakınının hayatını bile tehlikeye atan bazı insanlara karşı ne tür önlemler alınacak ? Doktorun yorgunluğunu artırıyor bu tipler. Nush ile uslanmayanın diye başlayan bir sözü vardı Ziya Paşanın...
People
54
6) saglıkçı (saglıkçılar)
05.08.2020 09:16:37
HASTANE ÇALIŞANLARI SAĞLIK PERSONELİ HEMŞİRE SAĞLIK MEMURU TEKNİSYENLERİ OLARAK Yeter artık ne yapılacaksa yapılsın artık kısıtlama vbvb ne varsa yapılsın sağlık çalışanları olarak bittik tukendik vakalar hastalar azalmıyor giderek artıyor nereye kadar böyle gidecek perişan oluyoruz .depremde selde bütün doğal afetlerde savaşta darbede salginda hep görev basindayiz artık sağlık çalışanları olarak nereden seçtik bu mesleği nereden bulastik sağlık bakanligina diyoruz masa başı başka kurumlarda mis gibi 8,5 çalışmak varken ne bayram ne ne haftasonlari ne resmi tatiller ne yaz ne kış tatili her zaman görev mesai yapıyoruz diğer kurumlar yatarken hangi kurum çalışanı var başka biz sağlık çalışanları gibi çalışan bir tek polisler ve jandarma vardır onlarda emeklerinin karşılığını aliyorken en az 6300 TL maaş alırken bizler bu kadar çok çalışmamıza rağmen herşey dahil 5000 TL ancak alabiliyoruz kimsenin aldığı maaş bizleri ilgilendirmez ama bizlerde emeklerimizin karşılığını istiyoruz kimse bizler kadar çalışmıyor ama bizlerden yüksek maaş alıyorlar hastane çalışanlarının hemsireler in sağlık memurlarının teknisyenlerinin canı çıkıyor yıllardır yeter artık ya emeklerimizin karşılığını verin yada bu salgının önüne geçin tedbirler alin milletin sefası bizlerin cefasina dönüştü nice arkadaşlarımız bu salgindan dolayı vefat etti bizler kaç aydır korkuyla yaşıyoruz aile diye bişey kalmadı nereden seçtik bu mesleği sağlıkçı olmayı .....DÜZ MEMUR OLUP MİS GİBİ ODALARDA 8,5 MESAİ YAPMAK VE AYNI MAASI HATTA DAHA YÜKSEK MAAŞI ALMAK VARKEN SAĞLIKÇI OLUPTA KENDİNİZİ DE AİLENİZİ DE PERİŞAN ETMEYİN HANGİ SAĞLIK PERSONELİNE SORSANIZ BU MESLEKTEN BU BAKANLIKTAN KAÇMAK İSTİYOR MASA BAŞI ÇALIŞMAK İSTİYOR .NE HASTA İLE HASTA YAKINI İLE UĞRAŞACAKSIN GECE GÜNDÜZ TEDAVİLERİNİ YAP ALTINI BOKUNU TEMİZLE ENFEKSİYONU İLE BULAŞICI HASTALIĞYLA UĞRAŞ BANYOSUNU YAPTIR SİL TEMİZLE SONDASI ALÇISI DİKİŞİ PANSUMANI itiyle kopuyla sarhoşuyla serserisiyle uğraşdur gece gündüz VBVB NE KADAR PİS İŞ VARSA YAP YAP DUR ÜSTÜNE BİRDE DAYAK YE ŞİDDETE MARUZ KAL HİÇBİR KİYMETİN DEĞERİN OLMASIN KAMUDA EN DÜŞÜK MAAŞI AL VARSA yaparım dyen gelsin hemen kurum değiştirelim istiyoruz üstüne para da verilecektir
People
51
7) Ahmet (Dr)
04.08.2020 23:02:48
Hiç birşey normal değilken normalmiş gibi davranılınca olacağı buydu. Bu zamana kadar verilen onca emeğe yazık olmadı mı?
People
69
8) Jay (Dr)
04.08.2020 18:40:04
Keçiören EAH nın pandemi plk de adım atacak yer yok; Haziran ayında tüm uzmanları pandemi hastanesinde çalıştırdılar; pandemide çalışan uzmana 190 TL döner sermaye verdiler ; bilimsel destek puanı olan hocalara ve asistanları üzerinden puan toplayan acil uzmanlarına 5000 TL ve üzerinde hatta bazılarına 18.000 TL döner verdiler; daha hala bu kadar vaka varken branşı olmayan adamları pandemi polikliniğine oturtuyorlar kaderine terk ediyorlar ; keza servisler asistan doktorlar üzerinden yürüyor millet yoğun bakımda yer olmadığı için nerdeyse entübe olacak hastayı serviste takip etmeye çalışıyor çünkü ankara da yoğun bakımlar tam dolu halde ve 5 kuruş para vermiyorlar bu insanlara ; nöbet paralarını da vermiyorlar ; çok daha kötü günler Geliyor ; bu insanlar salak mı durur mu o hastanede nereye kadar bakıcak!!!
Ve ayrıca bi tane insan evladı doğru düzgün maske kullanmıyor Keçiören de olan doktorlarımıza olacak yazık !!!!!
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)