Ankara'da yeni göreve başlayan asistan doktor, nöbet dönüşü kazada hayatını kaybetti
Kazanın Ankara Şehir Hastanesi'nde temmuzda göreve başlayan 25 yaşındaki Rümeysa Berin Şen'in gece nöbetinden çıkıp otomobiliyle evine gittiği sırada meydana geldiği öğrenildi- Kaza anı iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı
Ankara'da yeni göreve başlayan asistan doktor, nöbet dönüşü kazada hayatını kaybetti
23 Ekim 2021 19:22 -

Çankaya Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Bulvarı'ndan Ahlatlıbel Mahallesi istikametine giden Rümeysa Berin Şen'in (25) kullandığı 38 AEK 935 plakalı otomobil, yol kenarında park halinde bulunan 06 KB 957 plakalı kamyona arkadan çarptı.

Çarpmanın şiddetiyle hurda haline gelen araçta sıkışan Şen, itfaiye ekiplerinin bir saatlik çalışmasıyla çıkarıldı. 112 Acil Servis ekibi, Şen'in hayatını kaybettiğini belirledi.

Tıp fakültesinden yeni mezun olan Şen'in temmuz ayında Ankara Şehir Hastanesi Kadın Doğum Kliniği'nde asistan doktor olarak göreve başladığı, kazanın gece nöbetinden çıkıp otomobiliyle evine gittiği sırada meydana geldiği öğrenildi.

Kamyon şoförünün marketten alışveriş yapmak için aracını yol kenarına park ettiği belirtildi.

Kaza yerine gelen genç doktorun annesi ve iki kardeşi şok geçirdi, gözyaşı döktü.

Kaza anı, çevredeki iş yerlerinin güvenlik kameralarına yansıdı.

‘KIZIM CENNETE GİTTİ’

Acı haberi alıp kaza yerine gelen Şen’in annesi Yasemin Şen ve 2 kardeşi sinir krizi geçirdi. Rümeysa Berin Şen’in kız kardeşi Serra Şen, ablasının ölüm haberine inanmadığını belirterek "Ablam doktordu, gerçekten öldü mü benim ablam? Benim ablam nasıl olmaz artık. Ben idrak edemiyorum" diyerek ağladı.

Şen’in annesi Yasemin Şen ise, "Benim kızım cennete gitti. Rabbim ona 25 yıl ömür verdi. Kahvaltıyı hazırlamıştım, onu bekliyorduk" diyerek feryat etti.

Ankara İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Zülfikar Akelma, Doktor Rümeysa Berin Şen için taziye mesajı yayımladı. Akelma, mesajında, "Ankara Şehir Hastanesi Kadın Doğum Kliniği Asistanı değerli mesai arkadaşımız Dr. Rümeysa Berin Şen, geçirdiği trafik kazası sonucu vefat etmiştir. Merhumeye Allah’tan rahmet, ailesine ve sevenlerine baş sağlığı diliyorum" ifadesini kullandı.

Kazanın ardından kamyon şoförü, polis tarafından gözaltına alındı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) Uzman dr (Uzman dr )
28.10.2021 21:34:37
Doktor hanımın katilleri kıdemlileri ve hocalarıdır
People
13
2) ömer hayyam (op.dr.)
25.10.2021 15:19:20
DİPLOMA İÇİN KÖLELİĞE RAZI OLMAK...

TCK Madde 117
( İş ve çalışma hürriyetinin ihlali )

Çaresizliğini, kimsesizliğini ve bağlılığını sömürmek suretiyle kişi veya kişileri ücretsiz olarak veya sağladığı hizmet ile açık bir şekilde orantısız düşük bir ücretle çalıştıran veya bu durumda bulunan kişiyi, insan onuru ile bağdaşmayacak çalışma ve konaklama koşullarına tabi kılan kimseye altı aydan üç yıla kadar hapis veya yüz günden az olmamak üzere adlî para cezası verilir.

EEE SAVCI VE HAKİMLER DOKTOR DÜŞMANI OLUNCA BU TCK MADDESİ İŞLETİLMEZ...
People
13
3) Dr. Nefise (Uzm. Dr.)
25.10.2021 13:23:44
Sözün bittiği yerdeyiz. Ne söylesem acımı anlatmaya yetmeyecek. "Biz aylarca gün aşırı nöbet tuttuk, şunu yaşadık, başımıza bu geldi"ler bırakılsın artık ve kalıcı çözümler bulunsun. Şu haberi okuyup "İNSAN"ın vicdanının sızlamaması, sorumluluk hissetmemesi mümkün mü?
Acılı ailesine sabırlar diliyorum, biliyor ki onların acısını anlayabilmemiz mümkün değil.
People
12
4) doktor kontrol (doktor)
25.10.2021 12:33:52
Allah rahmet eylesin .İhmalde var !Kamyon park yerimi orası? ya da arkasında neden araçların girmesini engelleyecek demir bariyer yok!
People
9
5) Masum türkel (Danışman)
24.10.2021 18:04:54
Çok yazık. Bir evladımızı acı bir şekilde kaybettik. Allah rahmet eylesin. Hastane başhekiminin 36 saat değil 24 saat nöbet. Telefona bakıyordur. Demesi kepazeliktir. 1- 24 saat olsa bile çoğu kez yemek bile yiyemeden nöbet tutmak insani mi? 2- asistan dr lar gün aşırı 36 saat nöbet tutuyorlar türkiyede. Dünyada nerede ve hangi meslek grubunda böyle bir çalışma ( angarya) zulüm var?.Buna hangi insan dayanabilir? Bu zalimliği hocaları, vardiya usülüne dönerek çözebilecekken çözmüyorlar, SB İLO Sözleşmesine, 657 ye açıkça aykırı bu nöbetleri inatla düzeltmiyor. Üstelik tüm memurlar hafta 40 saat çalışıp üstünü fazla mesai alırlarken asistan drları 120 saat çalıştırıp nöbet ücretlerini de eksik ödüyor. Bu çocuklar ihtisas eğitimi gördükleri için sesleri çıkamıyor. Millet olarak bindiğimiz dalı kesiyoruz. Evlatlarımızı ülkelerinden mesleklerinden soğutuyoruz., İnsanlık dışı çalışma koşulları dayatarak Rumeyza gibi ölümlerine sebep oluyoruz. 36 saat aralıksız çalışma insanlık dışıdır. Şehir hastanesi kadın doğum abd ve başhekimliği bu ölümden sorumludur. Hayatının baharındaki Dr Rumeyza ya borcunuzu ödeyemezsiniz ama hiç olmazsa bin bir zorlukla onu yetiştiren ailesine ve meslektaşlarına birazcık saygınız varsa Vazife Malüllüğü maaşı bağlayın. Yoksa bu memleket için kimse fedakarlık yapmaz, yapamaz. İsteği dışında kimseye 12 saatten fazla nöbet yazmayın, yazdırmayın. Araba tamircinin günde 8 saat çalıştığı dünyada, insan sağlığı ile uğraşan, eğitim için tüm gençliklerini harcayan kıymetli çocuklarımıza 36 saat( 5 katı) eziyet etmeyin. Onlar da insan ve insanların en hayırlılarından!
People
7
6) Ö.Faruk Atay (hekim)
24.10.2021 11:18:36
Çok acı olay.Genç kardeşimiz yorgunluktan dolayı öndeki kamyonu fark etmemiş..Allah rahmet eylesin.Ailesinin bu tarifsiz acısını bizde yürekten duyuyoruz.Sağlıkçı arkadaşlar nöbet çıkışı uykuusuz iseniz hemen eve gitmeyin.Biraz odanızda istirahat edip öyle yola çıkın.
People
20
7) burak onur (doktor)
24.10.2021 00:46:46
Doktor hanımın katilleri onu 36 saatten fazla çalıştıran hocalarıdır.
People
11
8) Ahmet G (Hekim)
23.10.2021 21:04:17
Sıranın bize gelmesini mi bekleyeceğiz? Ne zaman harekete geçip bu zulme dur diyeceğiz? Asistanlar-pratisyenler olmasa bu sistem çöker hepimiz biliyoruz ama sesimizi de çıkartmıyoruz neden?
Asistan sırtından geçinen hocalardan mi, bizi köle gibi gören bakanlıktan mi düzeni değiştirmesini bekliyoruz? Hepimiz korkuyoruz hocadan-başhekimden-bakanliktan. Birlikte hareket edersek başarabiliriz, artık zamanı gelmedi mi?
People
4
9) Hasan Kerbiç (dr)
23.10.2021 20:55:46
off.çok kötü girmiş ya kamyonun altına.sağdan sollarken araç olabileceğini hesap etmedi demi çarptı acaba..Allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)