Antalya'da skandal olay: Başhekimin hemşireye verdiği ceza tepki topladı
Antalya'da Kumluca Devlet Hastanesi Başhekimi Ayşegül Alkan'ın bir hemşireye 500 kere "Ben salağım servisimden başka servise gittim" yazdırması tepkilere neden oldu
Antalya'da skandal olay: Başhekimin hemşireye verdiği ceza tepki topladı
16 Aralık 2020 17:29 - En Son Haber

Antalya’da bulunan Kumluca Devlet Hastanesinde skandal bir olay yaşandı.

Başhekim Ayşegül Alkan, Sağlık Müdürlüğü yetkililerine hastaneyi gezdirirken başka bir hastaya yardıma giden nöbetçi hemşirenin yerinde olmadığını fark etti.

Alkan, bunun üzerine nöbetçi hemşireye “A4 kağıdına 500 kere ‘Ben salağım servisimden başka servise gittim’ yazacaksın” dedi.


Başhekimin, hemşirelere 'Ben salağım' yazdırdığı iddiasına soruşturma! Başhekim iddialarla ilgili konuştu!


500 KERE 'BEN SALAĞIM SERVİSİMDEN BAŞKA SERVİSE GİTTİM' YAZDIRILDI

Söz konusu kararın karşısında şok olan sağlık emekçisinin, A4 kağıdına 500 kere istenilen cümleyi yazdığı ancak başhekimin talimatıyla evrakı kayıttan geçiremediği öne sürüldü.

Öte yandan sosyal medyada yankı uyandıran olay, birçok kullanıcı tarafından tepkiyle karşılandı.


O başhekim görevinden alınarak asli görevine iade edildi: İşte detaylar!


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
9
1) Süzer (Dishekimi)
21.12.2020 21:22:54
Bülent bey...toplumda mutlaka kibirli insanlar var..kimsi dr kimsi öğretmen kimisi şöför kimisi emekli...gayet normal...oturdugum sıtede 50 daire var..ben serbest hekimlik yapıyorum aksam yedı bucuk ta evde olabiliyorum..gözüm karıkoca uzman hekim olan komşularımda karşımda oturuyorlar..sitede eve en gec gelen aile o uzman hekim arkadaşlar..ctesi pazar da gidiyorlar zaman zaman..tek cocukları var bu agır ve uzun calışma kosullarında...onlardan baska herkes erkenden evde ..orta sınıf bı arabaları var on yıldır aynı arac...mütevazi efendı bılgılı insanlar...yasları elli nın baslarında ..istifa ettiler..bu sartlarda devam edemediler..alt gelir li ailelerin akıllı calışkan cocukları..ülkeye millete fayda verecek insanlar..görgüsüz saygısız insan sevgisinden uzak toplumuzun hekime bakışı ndan ötürü bıraktılar..Ne yapsanda memnun olmayan halk...bende bunu yasıyorum ..dr u paracı zengın dalaverecı gören ..kendını geliştirememiş insanlardan ...en zor şey meyve veren agac olmaktır...taslayanı cok olur...
People
1
2) alp (dr)
21.12.2020 13:38:50
lise nasıl yazılıyor
People
8
3) A (İ)
20.12.2020 19:10:26
Bulent genç bey, yorumlar para üzerine demişsiniz ve bizi kapitalist olmakla suclamışsınız. Peki emegimizin karşılığı para değilse nedir!?? Siz çalışırken para yerine karşılık olarak öpücük mü aldınız!!?? Dünyanın her yerinde insanlar çalışmaları karşılığı bir maaş veya ücret almıyor mu!? Bunun kapitalist olmakla ne alakası var!!?? Yorumlarda yazılan rakamları gördünüz. 25 yil okuyan ve sonrasında okumaya devam etmek zorunda olan, hem manevi hem maddi mesuliyeti çok ağır olan; çalışma süresi ve şartları zor olan, cok ağır tazminatlar ve hatta hapis cezası riski dahi olan bu meslekte bir uzman doktora 1000 dolar para hak mıdır??!! Biz şimdi birazcık olsun hakkımızı istiyoruz diye kapitalist mi oluyoruz?
People
11
4) A (İ)
20.12.2020 19:01:56
Bülent genç bey; öncelikle başınız sagolsun. Lise yazmaktan aciz diye bir meslektaşımı eleştirmişsiniz. Ekseri telefon üzerinden online yazıyoruz. Pek çok kişi o kadar dikkat etmeden yazıyor. Bunu acizlik yani cehalet olarak nitelemen son derece haksız ve etik dışı. Siz de elden yazacağınıza eksen yazmışsınız. Ben de sizi simdi acziyet ile suçlasam dogru olur mu !? Bizim kibirli olduğumuzu söylemişsiniz. Hangi yorumun Hangi cümlesi veya cümleleri acaba?! Ben bütün yorumları okudum. Tek bir kibir cümlesi yok. Ki ben kibir ile yazılan cümleyi anlarım. Kibirli meslektaşlarım her meslekte olduğu gibi var. Ama bu yorumları yazan meslektaşlarım bugün dolar karşısında neredeyse 1000 dolara düşen ve altın karşısında resmen biten maaşlarının getirdiği eziklik ve hüzün psikolojisi altında bu yorumları yazıyorlar. Burada kibir yok aziz kardeşim. Bıçak parası alan doktora denk gelmişsiniz. Evet etik dışı ama siz de bu parayı vererek sırada öne geçmiş oldunuz ve o sıra bekleyen hastaların hakkını yemiş oldunuz. Ben de 22 yıllık doktorum ve ömrümde Tek bir hastadan 5 kuruş almadım. Benim gibi onbinlerce doktor var. Her meslekte etik dışı davrananlar olur. Genelleme yapmayın. Ayrıca bunlar bizim iç sorunlarımız. Nerden bu siteye geldiniz de bu haberi okudunuz da buraya haddinizi aşan yorumlar yapıyorsunuz!!?? Allahın size verdiği ömrün her bir saniyesi çok kıymetli. Daha verimli değerlendirmenizi öneririm.
People
1
5) BÜLENT GENÇ (Emekli)
19.12.2020 23:47:50
Doktor yorumlarına bakıyorum da bir kibir bir kibir ama iki tıp fakültesi bitirdiğini iddia eden doktor daha lise yazmaktan aciz. Yorumlar para üzerine yorumlar. Kapitalist düzene ayak uyduran zihniyetin yorumları. Ben 26 yıl devlete hizmet ederek emekli oldum. Bundan üç yıl önce bir üniversite hastanesinde ameliyat oldum. Doktor arkadaş devlet imkanları ile ancak üç ay sonra olabileceğimi ve ameliyatıma da o gün hangi doktor denk gelirse onun yapacağını söyledi. Özel hastası olmamı kabul edersem bir hafta içinde yapabileceğini ve bunun için yasal olduğunu beyan ettiği 3500 tl yi ödemem gerektiğini söyledi. Kabul ettim ameliyatımı yaptı ancak yasal olduğunu beyan ettiği parayı eksen aldı ve buna dair makbuz kesmedi. Bu çarpık sağlık sistemine birinci örnek. İkincisi ise 2005 yılında sevk edildiği hastane tarafından kabul edilmeyerek hastaneler arasında dolaştırılırken ambulans içinde ölümüne sebep oldukları bebeğimin yaşam hakkının elinden alındığı AİHM tarafından sabit görülen haberle ilgili olarak bir doktorun OECD rakamlarına göre bir bebeğin takibinden doğumuna kadar 4000 $ maliyetinin olduğu cimrilik yaparak bu parayı ödemediğim için ölmesinin normal olduğuna dair insanlıktan uzak yorum yazmasıdır. AİHM kararına rağmen bugüne kadar ölüme sebebiyet veren doktorların ceza almaması bu örnekler nedeniyle sağlık sistemine ve adalete olan güvenimi sarsmıştır şahsım adına
People
16
6) A (İ)
19.12.2020 17:53:51
Sağlıkçı hasta bakıcı dünyanın hiçbir yerinde doktorun maaşı hemşirenin 10 katı degil demiş. Daha kendi ülkenden haberin yok. Hemsirenin maaşı 4 bin. 10 katı 40 bin. Hani 40 bin alan doktor nerede? Düz maaşı 4600 lira. Sabit döner ile 7700 ediyor. Geri kalan performans. Birçok doktor almıyor. Hemşire 1000 lira performans alsa parası 5000 oluyor. Bir çok doktor 3000 performans ancak alıyor. Yani maaşı 10 bine geliyor. Hemşirenin 2 katı. Daha kendi ülkenden haberin yok. En yüksek alan doktor 14 bin performans alıyor ama çok az sayıda. Ancak bazı hastanelerde. Bu durumda hemşirenin maaşının 5 katı oluyor. Ama böyle doktor yuzde ancak birdir. Peki amerikayi biliyor musun? Bir uzman yılda ortalama 200 bin dolar kazanıyor. Hemsire ise 20 bin dolar. Tam 10 kat. Ki bu vasat uzman. Hematoloji uzmanı 1 milyon dolar kazanıyor yılda. Hemsirenin 50 katı. Dünyanın hangi ülkelerinin doktor ve hemşire maaşlarını biliyorsun da buraya bizi haksız yere eleştirerek yazıyorsun? Bir ceo ile temizlik personeli ayni firmada çalışıyor diye maaş kıyaslaması yapılır mı? Hemsirenin girdiği sinav, okudugu okullar , eğitimi vesaire bambaşka; doktorun ki bambaşka. Elma ile armut kıyas edilmez. Ama evet hemşire kardeşlerim az alıyor. En az hak ettikleri 10 bin. Temizlik personeli , sekreterler sürünüyor; en az 7 bin hak ediyorlar. Ama inanın ki miktar olarak en çok biz sömürüluyoruz. En vasat bir uzmanın alması gereken para en az 30 bin liradır. Alt sınır bu.
People
4
7) Hekim (Doktor)
19.12.2020 10:50:19
Müdür öğretmene hocam diyor.ogretmende müdüre hocam diyor.deyen şahıs .ikiside öğretmen olduğu için olabilir mi acaba.siz kendiniz birbirinize hemşire hanım bey diye hitap ediyor musunuz acaba.ben duymadım şimdiye kadar.dediklerinin hepsini doktor yapabilir.hemsireden daha iyi hasta bakar.anestezi teknisyeninden daha iyi hasta uyutur.pensi kendisi çok daha iyi alır.ameliyati zaten kendisi yapıyor.sorun bunları yaparken zaman ve emek olarak en verimli kullanmak.herkes kendini kendi statüsündeki kişilerle kıyaslasın lütfen.kimseyi aşağılamak işini küçük görmek için söylemiyorum.yardimci yada yardımcı olmayan sağlık personeli kendini öğretmenle kıyaslayabilir.diyebilir bende en az öğretmen kadar maaş almalıyım haklıdır.ama bu tarz yaklaşım la kendi hakkını savunamazsin kimse ciddiye almaz.
People
5
8) Abdullah (Hekim)
18.12.2020 21:51:49
SAĞLIKÇI (HASTABAKICI) Peki sayın hocam. Sen ise mezunu, ben 2 tıp fakültesini bitirmiş bir uzman hekim. sana artık hocam diyeceğim. Seninle aynı maaşı alalım. Hamallık işi olarak sen benden daha ağır iş yaptığın için sen daha fazla al.
People
7
9) SAĞLIKÇI (HASTABAKICI)
18.12.2020 17:01:08
DÜNYANIN HİÇ BİR ÜLKESİNDE DE DOKTOR İLE HEMŞİRE ARASINDA 10 KATI MAAŞ FARKI YOK.O ZAMAN HEMŞİREYE NE GEREK VAR KENDİ PENSİNİ KENDİN AL,MAKASI KENDİN AL DA AMELİYATINI KENDİN YAP.HATTA HASTANIN BAŞINA GİT ANESTEZİYİ KENDİN VER.BİR OKUL DA BİR TANE MÜDÜR VARDIR.HASTANE ÖYLEMİ BAŞ HEKİM BİLMEM KAÇ TANE BAŞ HEKİM YARDIMCISI BİR DE KENDİNİ BİR HALT SANAN BAŞ HEKİM GİBİ GÖREN BİRSÜRÜ DOKTOR.DİĞER PERSONELE TEPEDEN BAKARLAR.ZATEN BİZİ BAŞKALAŞTIRAN BU SİSTEM.YARDIMCI SAĞLIK ÇALIŞANI NEDİR.SAĞLIK ÇALIŞANI SAĞLIK ÇALIŞANIDIR YARDIMCISI OLMAZ BİR ÜNVANI VARDIR O SÖYLENİR.OKULA GİDİRYORSUN ÖĞRETMEN MÜDÜRE HOCAM DİYE HİTAP EDİYOR ODA ÖĞRETMENE HOCAM DİYE HİTAP EDİYOR.SAĞLIKTA KARŞINDAKİ DOKTORA HOCAM DİYE HİTAP EDİYORSUN O KARŞILIĞIN DA SANA İSMİNLE İFADE EDİYOR.EN AZINDAN İSMİN SONUNA BEY.HANIM GİBİ İFADELER KONUR.YOK BURUNLARI KAF DAĞINDAYA .SİSTEM BAŞINDAN BERİ BOZUK .
People
3
10) Bülent GENÇ (Emekli)
18.12.2020 12:36:33
Sağlık ekip işidir doktora hemşireden fazla ücret verirsen şeklinde devam eden kanaatimce yanlış olduğunu düşündüğüm hemşire arkadaşın yorumuna aynı okulda mı okuduk ta aynı maaşı alacağız şeklinde cevap veren kibirli yorumlar başhekimin okumak cahilliği alır eşeklik baki kalır sözü ile örtüşen davranıştan farksızdır. Yargılanma ile ilgili yorum yapan arkadaşa da cevaben 2005 yılında bebeğimi öldürdükleri AİHM kararıyla yaşam hakkını elinden aldıkları sabit görülmesine rağmen hala görevdeler. Tarifsiz bir dokunulmazlık sahibisiniz. Bir kaç aya kalmaz sergilediği davranış gerçel olsa bile terfi ettirilerek ödüllendirilir bu hanımefendi de
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)