Aşı odalarında görev yapan personel için, ek ödemede yeni düzenleme yapıldı
Sağlık Bakanlığı aşı odalarında görev yapan personel için, ek ödemede yeni düzenleme yaptı
Aşı odalarında görev yapan personel için, ek ödemede yeni düzenleme yapıldı
17 Haziran 2021 22:36 -

Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü COVID-19 Pandemisi Nedeniyle Oluşturulan Aşı Odalarında Görev Yapan Personele Ek Ödeme  başlıklı bir yazı yayımladı. Yeni düzenlemenin 1 Nisan tarihinden geçerli olmak üzere 4 ay süre ile ek ödeme yapılması gerektiği belirtildi.

Düzenlemede şunlar yer aldı:

 

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
17
1) Hakan Demir (uzman doktor)
21.06.2021 11:54:26
Ek ödeme performans döner adı ne olursa olsun eşitsizlikleri haksızlıkları getiren bir sistemdir.Bir sistem düşününki farklı illerdeki aynı branş ve meslekte hekimler arasında uçurumlar olsun bırakın farklı ili aynı ilde farklı hastaneler arasında bile çok fark olabiliyor.

Şimdi tavan meselesi hastane yöneticileri insiyatif kullanıp çok farklı hesaplamalara gidebiliyor kimin yaptığı doğru belli değil.Ama mağdur olan bizleriz.Yazmış arkadaş tavandan alacak gruptaki hekime 450 TL fark yatmış gerçekten komik vermeyin daha iyi dalga geçer gibi.

Çözüm emekliliğe yansıyacak meslek ve kariyere uygun temel maaş.Hekim maaşı 5.500 TL ise oturup düşünmek lazım.
People
18
2) M. Yüksel (Uzm Dr. )
18.06.2021 22:18:27
Degerli meslektaşlarım ve sağlık emekçisi kardeşlerim, bence olması gereken ek ödeme değil bilginin ve emeğin karşılığı adam gibi tek ödeme. Ek ödeme aldatmacası ile yıllardır aldatılıyor, emeğimiz sömürülüyor, birbirimize düşürülüyoruz, çalışma barışı bozuluyor. Bir an önce hakkımızın ödenmesi dileğiyle sağlıklı günler dilerim.
People
32
3) metin kurşunoğlu (doktor)
18.06.2021 16:50:03
birinci basamak asıl aşıyı yapan yerdir neden buraya ek ödeme yok anlamadım
People
26
4) Mikro (hekim)
18.06.2021 14:25:31
Bursa Şehir Hastanesi'nde durum bu normal tavandan ek ödeme alan il ve hastaneler var ama bizim için covid tavan ödemesi 400-500 TL fark.Herkes bize hak veriyor ama genelge böyle diyor yönetici arkadaşlar.Diğer illerden arkadaşlar onlarda durum nedir bilgi verirlerse memnun oluruz.

Bu konuda ne yapabiliriz yardımcı olabilecek yol gösterebilecek arkadaşlar varsa memnun oluruz.Şimdiden teşekkür ederiz.
People
25
5) Mikro (hekim)
18.06.2021 12:41:26
Mikrobiyoloji uzmanı hekimim.Reklam şahane gerçek ne peki.Mikrobiyoloji uzmanı hekime (güya tavandan alıyor) ortalama dışı covid farkı 450 TL yattı.Tüm hastanelerde böyle mi bilmiyorum saat hesabı vs derken böyle bir ödeme yaptılar.Diğer hastanelerde durum nedir yazan olursa veya itiraz edebileceğimiz bir şey varsa yardımcı olursanız seviniriz.

Burada bizde mikrobiyoloji uzmanı gibi laboratuvarda çalışıyoruz (kaçırdığı kısım bizim pcr çalıştığımızdı) bizde tavandan almalıyız diyen biyokimya uzmanı arkadaş vardı üzülme bak bizim için tavan 450 TL farkmış.Rutin dışı 24 saat nöbet esaslı pcr çalış sonuç bu ayda bir iki idari nöbet tutsak zaten bu parayı alırdık.

PDC mağduriyeti yaşayanlan lab. uzmanı hekimler zaten ortalamadan alamıyor ona ek olarak bir yıl önce katsayı düşürüldü ek ödeme kuşa döndü umut olan tavan da yavan oldu.
People
6
6) Bugra Han (Ayilenizin Hekimisi)
18.06.2021 10:20:41
Hadi Aile hekimliklerinin yaptıkları ve yüklendikleri külfet görmezden geliniyor!!
Amma ya diğer hekimler???
Bu ek ödeme yönetmenliği, tamamen hekim düşmanlığı kokuyor. Malpraktis ile, aşı komplikasyonu ve buna müdahale ile, ve her türlü hukuki mesuliyetleri üzerine almak gibi ağır bir yükün altına sokulmuş olan hekime bu yapılan REVA MIDIR?
Verilen at ile deve değil amma, bu mentalite çok yanlış! KÖTÜYE giden bir kapı açtınız.
Nerede görülmüş, gemi KAPTANININ, TAYFADAN AZ KAZANDIĞI ???
İyi ama tayfa makine dairesinde, gürültüde, kirli işlerde uğraşıyor falan gibi saçma sapan mazeretlere sığınmak, ne derecede doğru?
Bu gemi karaya oturup, kaza yaptığında, kime hesap soruluyor??
O ZAMAN, çöpçü, Cumhurbaşkanından çok maaş almalı diye bilir misiniz?
People
5
7) Kubilay Arslaner (Doktor)
18.06.2021 09:18:02
Haberi yazarken bunun 1. basamağı kapsamadığını da yazın. Hangi akıl aşıda ağır yükü çeken ASM gurubunu yok sayar. Herhangi bir aile sağlığı merkezine gidin pervane gibi ordan oraya koşturan sağlık çalışanlarını görürsünüz. Bu insanlar sizi affetmez.
People
24
8) Zekai Salman (Uzman doktor)
17.06.2021 22:50:30
1. Basamağa birşey yok.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)