ATM'de parasını unutan doktor bir yıldır bin 500 lirasını arıyor
Geçen yıl Kahramanmaraş kent merkezindeki bir bankaya ait ATM'den para çeken ve çektiği parayı almayı unutan doktor, bir yıldır bin 500 lirasını bulmaya çalışıyor.
ATM'de parasını unutan doktor bir yıldır bin 500 lirasını arıyor
20 Nisan 2019 13:13 - GÜNEŞ

2018'de, borçlarını ödemek için bir bankanın ATM’sine giden ve parasını unutan özel bir hastanede görevli doktor Ali Sünbül, “Ben parasında değilim ama insanın yaptığı zoruna gidiyor ve bu bir hırsızlıktır.” dedi.

1 SENEDİR ATM'DE UNUTTUĞU PARANIN PEŞİNDE

27 Mart 2018 tarihinde kent merkezindeki bulunan bankanın ATM’sine giden Dr. Ali Sünbül, iddiasına göre bin 500 lirasını ATM’de unuttu.
Banka kartını yanına alan ve parasını unuttuğu fark eden Dr. Sünbül, ATM’nin yanına geldiğinde parasını bulamadı. İlk olarak bankanın özel güvenlik memuruna müracaat eden, daha sonra polise şikayette bulunan Dr. Sünbül, bir senedir parasını arıyor.

"BİRİ PARAMI ALMIŞ, BU BİR HIRSIZLIKTIR"

Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen parasını alan kişinin ortaya çıkmadığını kaydeden Dr. Sünbül, “Ben o gün para çekerken çok dalgındım ve kafam doluydu. Kartı aldıktan sonra parayı almamışım. Ben durumu daha sonra fark ettim ancak ne güvenlik personeli, ne banka çalışanı, ne de banka müdürünün haberini olmadığını öğrendim. Polise başvurduktan sonra güvenlik kamerasını izledim ve benden sonra bir kişinin gelip işlem yapmadan paramı aldığını gördüm. Belki dedik işin bilincindedir ama bir yıl oldu onu arıyoruz. Kul hakkı var, ben parasında değilim ama insanın yaptığı zoruna gidiyor ve bu bir hırsızlıktır.” dedi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
3
1) A (İ)
01.12.2020 00:02:55
Aydın sınali özleyenler mi var burada !!? Türk doktorlarını paragöz olmakla ve etik dışı davranmakla suçlardı. Avrupa'ya karşı bir aşağılık kompleksi içindeydi. Bizi küçük görürdü. Yorumları ile birçoğumuzu çıldırtırdı Tıbbi yorumları ise o kadar saçma idi ki acaba gerçekten doktor mu diye sorgulamama neden olurdu. Malpraktis davası haberlerinde hep ukala bir şekilde kendi ülkesinden örnek verir; mutlaka doktoru bilmeden suçlardı. Daha sayayım mı? Ve siz bu kişinin yorumlarını özlüyorsunuz öyle mi!? Pes
People
6
2) aydin sinal (hekim)
30.11.2020 18:11:24
hatirladiginiz icin tesekkür ederim,artik yorum yazmiyorum,yorumlarima yorum degil küfür yaziliyor,zaten yazdigim tipbi yorumlar okunmuyor,digerleride yayinlanmiyor,bu arada almanyada bu bela virüs aldi basini gidiyor,sizler türkiyede sagliginiza dikkat edin,türkiyede pekcok arkadasimi bu virüsten kaybettim,kalin saglicakla.
People
7
3) drzen (uzman doktor)
30.11.2020 14:21:45
FRANKİE BELLEVAN vardı sanki. POSTİNFLAMATUAR vardı yine. neredeler acaba...
People
9
4) dr.mikro (hekim)
30.11.2020 11:37:01
uz.dr.Mücahit Altuntaş dahiliye uzmanı vardı (isim yanlış hatırlıyorsam özür dilerim) değerli yorumları vardı hatırladığım.Madem eskileri hatırlatıyorsunuz katkım olsun.

Bu konuda sayın editörü eleştirmek gerekiyor yorumların yayınlanmasında düzensizlik var bazen hiç yayınlanmıyor bazende o kadar geç yayınlanıyor ki haber gündemden düşmüş oluyor.

Emeğe saygı lütfen yoksa kızıp yorum yazmayan sayısı artacak.
People
8
5) Kamil Ömür (Uz. Dr)
29.11.2020 17:31:54
Sevgili Cevdet muhtemelen ölmüştür. Bayağı yaşı vardı. Üstüne de Covid geldi. Yine Bedrettin Alyamaç isimli dahiliyeci bir abi vardı. Yaşıyordur umarım..
People
27
6) Dr.Cevdett (Cerrah)
27.11.2020 14:53:42
aydin sinal (hekim), ağabey özledik seni epeydir yazmıyorsun. ALMANYA'DA COVİD NE ALEMDE BİZE BİLGİ VER? YOĞUN BAKIMLAR NE DURUMDA? DOKTORLAR, DİĞER SAĞLIK PERSONELİ TÜKENMİŞLİĞİ NASIL? Ankara'dan selamlar...
People
2
7) Hikmet aktaş (SMMM)
26.11.2020 08:30:37
Bir kez ATM para çektim arkamdan bir genç koşa koşa geldi hanfendi
azönce ATM den para çektiniz mi dedi evet dedim, kaç lira çektiniz paranızıaldınız mı dedi, 100 lira çekmiştim evet aldım dedim, yine cüzdanımı açıp kontrol ettim, elinde 500 lira para gösterdi ATM de buldum sizin değilse bankaya teslim edeceğim dedi, yine de ATM geri dönüp baktım benden sonra yanlış bir işlem oldu para mı kaldı diye hesabımı kontrol ettim doğru, parayı şubeye gidip teslim edin dedim ve gittim , bir kaçgün sonra bankadan arayıp olayı sordular , parasını unutan adam parasını arıyormuş, ben de olayı anlattım, ama şubenden kamera görüntülerini kontrol etmişler , bulan genç adam para şubeye teslim etmemiş, dönüp gitmiş dediler , çok şaşırmıştım, kötü niyetli olsa neden benim peşimden koşup parayıvermek istesin, iyi niyetli ise sonra neden para ortada yok bir türlü anlayamadım.
People
13
8) TUNCER KALTAR (HEKİM)
21.04.2019 22:53:31
Bu haber bana şaka gibi geldi.Bir yıldır bulamamış.Doktor Bey inşallah ömrünün sonuna kadar aramaz.Bence olayı daha kolay unutması için başka bir ATM de para çeksin.Olmazssa şehrini değiştirsin.Çünkü çok etkilenmiş.Hırsız o parayı bence bir haftada bitirmiştir.
People
6
9) Sel boz (Sel boz)
21.04.2019 08:46:56
Ya birisi almıştır. Ya da bankamatik parayı geri almıştır. Polise şikayet et
People
5
10) aydin sinal (hekim)
20.04.2019 13:23:56
ATM lerden para cekilince eger parayi 30 saniyede almazsaniz,para tekrar para kasasina geri döner,hesabiniza geri ödeme seklinde yazilir.en azindan almanyada böyle benimde basima geldi biliyorum.türkiyedeki ATM lerinde bu sekilde oldugunu tahmin ederim,bu iste bir is var gibi
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)