Bakan Demircan: Sağlıkla ilgili bir yasa paketi getireceğiz, içinde hekim özlük hakları da olacak!
Sağlık Bakanı Demircan: - "Önümüzdeki ay imkan olursa sağlıkla ilgili bir yasa paketini getireceğiz. Bunun içerisinde doktorların özlük haklarıyla ilgili çalışmalar da olacak"
Bakan Demircan: Sağlıkla ilgili bir yasa paketi getireceğiz, içinde hekim özlük hakları da olacak!
22 Aralık 2017 -

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, imkan olursa gelecek ay sağlıkla ilgili bir yasa tasarısını TBMM'ye sunacaklarını, bunun içerisinde doktorların özlük haklarıyla ilgili çalışmaların da yer alacağını söyledi.

 

 

 

TBMM Genel Kurulunda, 2018 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Tasarısı'nın maddeleri kabul edildi. Tasarının tümünün oylanması, yarın son konuşmaların ardından gerçekleştirilecek.

Milletvekillerinin 15 madde üzerindeki sorularını yanıtlayan Bakan Demircan, sağlık çalışanlarının çalışma ortamlarının düzeltilmesi ve düzenlenmesi için çalışmalarının sürdüğünü dile getirdi.

Demircan,

"Doktorların özlük haklarıyla ilgili çalışmamız var. Özlük haklarını geliştirmek, emekli maaşlarını artırmak ve yıpranma payını doktorlara kazandırmakla ilgili bir çalışmamız var. Önümüzdeki ay imkan olursa sağlıkla ilgili bir yasa paketini getireceğiz. Bunun içerisinde doktorların özlük haklarıyla ilgili çalışmalar da olacak."

şeklinde bilgi verdi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) Recep (Tds)
30.12.2017 23:13:52
Sayin temizlikci oncelikle okuyan okumayan arasinda fark var.olmali sen once caya tukurmen seni belli ettirdi.gel gor hastanedikler gibi sabahtan aksama kadar temizlik yapmiyorsun.ozmn herkes okumadan isteyen digi isi yapsin git ebys yada latince kelimeler biliyonmu.tibbi sekreterler ssglik derslerini alarak okudu.yani sadece bilgisayar degil
People
5
2) Mustafa (Temizlikçi)
28.12.2017 11:56:46
Ben A.S.M de temizlik çalışanıyım her işi ben yapıyorum tıbbi sekreterler benim kadar maaşı oturdukları yerden alıyor.Tamam ben ortaokul mezunuyum ama benimde hakkım.Bende yapabilirim onların yaptığı işi ne var bunda.Ben tuvalet temizleyeyim beyler masa başında tıkır tıkır internette oyun oynayarak facebookta takılarak aynı parayı alsın.Hakkım haram olsun onlara.Zaten çaylarınada tükürüyorum:)))
People
9
3) G.G (uzman tabip)
28.12.2017 10:56:30
Hakan tds ve Recep Tds beyler, anladığım kadarıyla sizden geçmiş ama inşallah çocuklarınız doktor olabilir de rahat rahat !!!! yaşarlar. Not:Aile hekimi değilim.
People
4
4) misafir (dr)
27.12.2017 23:15:57
getir getir..1987 rahmetli özal ve onun sağlık bakanı mehmet aydın da getirmişti...sonuçta doktorlarla sağlıkçılarla ilgili özgük haklarında iyileşme hariç aleyhte ne varsa geçti...o günden bu yana kaç bakan kaç başbakan geçti hepsi ayrı ayrı söz verdi ama sadece söz verdi ve hiç bir zaman icraat olmadı...
People
6
5) recep (tds)
27.12.2017 11:39:23
sayın yorum yapan doktor özgür sizin aldığınız cari giderler haram değilmi bunlar biryerden çıkacaktır sizden.asmde tıbbi sekreterlerin maaşını hakkı olan vermemkle yetkililerde görsün.cari giderler ne kadar ödeniyor cari giderlerin ne kadarı harcanıyor görsünler.bizler asmde tıbbi sekreterler ebys yazışmaları hepsini yapıyoruz.
People
13
6) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
27.12.2017 10:33:34
".. imkan olursa gelecek Ay..."

"imkan olursa" derken..??

ya imkan olmazsa ??

Torba yasa Çuvallarından hiçbir şey çıkmadı..
Amorti bile..
Yine Havamızı aldık..

Hacivat'ın Karagözle dalga geçtiği gibi bizlerlle yıllarca dalganızı geçtiniz..

Bize de Garibim Karagöz gibi : " Yaar bize bir eğlencee (KHK) , Yaar bize bir eğlencee (KHK).." demek kalıyor..

Herkese Şapır Şupur..
Bize gelince ; ya Rabbi Şükür..

İsteriz , isteriz , bizler'de "KHK" isteriz...
Hem bir kerecikten birşey olmaz..

Teamüllerinize Tahammül edecek Takatimiz de kalmadı...
Tekaüt de olamadık ..
Knock Out olduk..

People
62
7) dr.mikro (hekim)
27.12.2017 08:47:00
Medimagazin'e önerimdir. Lütfen artık bu içerikteki haberlere sitenizde yer vermeyin. Kaç başbakan kaç sağlık bakanı söz verdi özellikle her tıp bayramı öncesi. Sözleri bırakın 2012 yılında dönemin sayın başbakanı talimat verdi. Elde ne var sıfır.

Yetkili sendika kim eski genel başkanları bugün iktidar partisinden milletvekili Memur-Sen-Sağlık-Sen. Arkadaşlar hiçbir şey yapmıyorsanız sendikadan istifa ederek tepkinizi gösterin yeter artık...
People
29
8) ufuk engin (uzman doktor)
26.12.2017 16:35:47
Size ancak kadir bile inanmaz artık, herkes kendi başının çaresine bakacak artık sevgili sağlıkçı dostlarım..hiçbir şey yapmayacaklar ya da özlükte iyileştirme adı altında komik düzenlemeler gelecek..Hakan tds.lere sertifika versin bakanlık hem hekim hem hemşire hem sekreter tam teçhizat kameraman çalıştırsın yeni düzenlemeye ekleyin sayın bakanım bunu da...bir de krizde işsiz kalan müteahitlerinizi yönetici falan yapın sağlık birimlerine..
People
18
9) doktor (doktor)
26.12.2017 14:53:18
hakan tds midir nedir. doktorlar kadar başına taş düşsün. Sen çatla diye o kadar maaşı alıyorlar. Senin şerefine sen çatla diye o parayı güzelce de yiyorlar. defol git başka iş yap.
People
27
10) yrdmcı saglıkcı (ne fark eder)
26.12.2017 13:55:22
saglıkçıları dışlayan AK partiye yazıklar olsun..
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
26.03-25.04Diş Hekimi ArıyoruzPersonel Arayanlar
23.03-22.04artroskopiTıbbi Cihaz