Canan Karatay konuştu... Hekimler Twitter'da linç edildi
Canan Karatay Hürriyet'te Ayşe Arman'a verdiği röportajda 'Ben onların işini bozuyorum. O yüzden bana hücum ediyorlar, susturmaya çalışıyorlar' söylemi ile Twitter'da TT oldu. Canan Karatay'ın haklı olduğunu savunan kullanıcılar hekimleri linç etti
Canan Karatay konuştu... Hekimler Twitter'da linç edildi
09 Ağustos 2018 -

İç Hastalıkları ve kardiyoloji uzmanı Prof. Dr. Canan Karatay Hüriyet'te Ayşe Arman'a röportaj verdi. Röportaj da devrim yaptığını ve bunu herkesin gördüğünü savunan Karatay "Hastalar, artık doktorları sorguluyor. Soru soruyor en azından. Bundan da huzursuz ve tedirgin olan hekimler var." söylemlerine yer verdi. 

Twitter'da kendine destekçi bulunan Karatay'ın bu sözleri hekimlerin linç edilmesine sebep oldu. 

İşte o twitlerden bazıları: 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) Salim guleryuz (Üz dr)
12.08.2018 17:02:33
Gestasyonel diabet tanısı için şeker yükleme testi yapılır içilen şekerin %100 ü bebeğe geçmez.200kal alınır. Anne karnında bebek ölümlerinin 1. Sebebi gebelik dibetidir.başka yöntemle saptayamıyoruz.hastayı kendi başına bırakırsanız diyabetik anne bebekleri kilolu olur ve Doğumda kol felci gelişir. Her hastane kendi yöntemini belirler.çok sayıda hasta olması performans sistemi sebebiyle kamuda eksiklikler oluyor.şeker yükleme yapılmamış 4500gr bebekte Doğumda kol felci gelişirse bunun çoğunlukla sorumlusu yükleme yaptırmayan kadın doğumcu ,annesi ve Canan hocadır.iyi anlatılırsa testi herkes yaptırır.isteyenler yaptırmasın ama benim çalıştığım doğumhaneye gelmesin komplikasyon olursa ben vicdanen ölürüm.Beni ancak kol felçli bebeği olan anneler anlayabilir.lütfen türbinlere oynamayın.kamuda doktorun çıkarı yoktur.
People
1
2) Hanim (Dr)
11.08.2018 10:05:23
Bir kişi hakkında insanları zehirliyor böylece para kazanıyor gibi düşünceleriniz olsa paranoid bozukluk denir. Onbinlerce dr u böyle görmek ne peki psikoyatrist varsa açıklasın lütfen komplo teorileriyle yaşıyoruz
People
0
3) Yaşar Bülent (Doktor)
10.08.2018 20:39:06
Canan Karatay ozellikle 50 gr seker testi hakkinda cok yanlis bilgiler veriyor.Bir tv programinda koca bir limonata bardagini agzina kadar kesme sekerle doldurup iste gebelere bunu iciriyorlar demisti.Oysa 50 gr seker en kucuk cay bardaginin yarisindan bile az .Bir kutu kolada 50 gr q yakin seker var.Buraya yorum yazan biri 50 gr kime yapilir diye sormus,bir hekimin gebeligin diabete egilimi artirdigini bilmesi gerekir.Su anda ulkemizdeki gebelerin yaridan fazlasi obez ,tek basina obesite bile diabete neden olurken uzerine gebelik binince risk daha da artiyor.Merak eden bilimsel calismalari okur bu testin kimlere yapildigini ogrenir.Ama Canan Karatay'in okudugunu sanmiyorum.50 gr testin bir gebeye zarar verdigini neye dayanarak soyluyor belli degil bence sadece sansasyon icin konusuyor ...
People
1
4) Yaşar Bülent (doktor)
10.08.2018 17:57:49
C.Karatay hakkinda gonderdigim yorum size ulasmadi mi?
People
23
5) yemrey (uz dr)
10.08.2018 09:05:47
CAHİLLERLE TARTIŞMAYIN ÇÜNKÜ KAYBEDERSİNİZ. MAALESEF YORUMLARDA HEP DOKTOR DÜŞMANLIĞI VAR, YOK DIŞ GÜÇLER, YOK İLAÇ YAZINCA DOKTORLAR TATİLE GİDİYORMUŞ, BENCE İNSANLARIMIZ HASTALANINCA HOCALARA GİTSİNLER BU TARTIŞMALAR SON BULUR. TIP DİYE BİŞEY YOKTUR HEPSİ BU İLAÇ FİRMALARININ UYDURMASI EEEEEYYYYY MİLLET.
People
4
6) Fatih Güven (Hekim)
09.08.2018 22:56:38
https://youtu.be/kgpjllqoPao
Canan hanıma cevabım
People
4
7) Mustafa Yılmaz (Dr)
09.08.2018 22:55:21
Canan Karatay açık arayla halk nezdinde en muteber - itibarlı, halkın en çok güvendiği sağlık profesyonelidir. Sağlık Bakanlığı ve TTB'nin üzerinde uzlaştığı tek konu ise Canan Karatay'ın yanlışlığı. Bunun yerine Canan Karatay bir 'health promotion' elçisi olarak istihdam edilmeli. Akıllı devlet bunu yapar (40'a yakın kilo vermeme sebep olan Canan hocama teşekkürler, saygılar)
People
8
8) abdullah keskin (tohtur)
09.08.2018 18:21:08
Aşı yaptırmayın alüminyum var, ekmek yemeyin kalori var, Kavaklıdere'e gitmeyin dere var boğulursunuz, Ağrı'ya gitmeyin ağrınız olur. Hocanın kitabı var, ciddi makalesi yok!!!! Ciddiye alan yok, olay bu!
People
4
9) Uzm Dr (Uzm Dr)
09.08.2018 18:10:21
Madem herkes herşeyi biliyor, memlekette niye doktor açığı var anlamıyorum.
People
27
10) mustafa şimşek (kardiyolozji uzmanu)
09.08.2018 16:09:12