Cumhurbaşkanı Erdoğan: Pratisyen hekimlere 2 bin 500, uzman hekimlere 5 bin TL zam yapacağız
Cumhurbaşkanı Erdoğan pratisyen hekimlere 2 bin 500, uzman hekimlere 5 bin olmak üzere zam yapılacağını duyurdu. Bakan Koca ise, "Pratisyen hekimlerin ek göstergesi 13 binden 33 bine, uzman hekimler diş hekimleri dahil olmak üzere 17 binden 40 bine ek göstergeleri çıkmış olacak" dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Pratisyen hekimlere 2 bin 500, uzman hekimlere 5 bin TL zam yapacağız
01 Aralık 2021 14:04 - AA

Erdoğan, partisinin TBMM Grup Toplantısı'nın ardından Meclis'te gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını cevapladı.

Uzman ve pratisyen hekimlere yönelik düzenleme konusundaki soruya yanıt veren Erdoğan, "Pratisyen hekimlere 2 bin 500 lira, uzman doktora 5 bin lira zam yapacağız. Emekliliğe de yansıyacak" dedi.


Son dakika.. Hekimlerin ek ödeme ve ek göstergelerinde değişiklik TBMM tarafından kabul edildi


"3600 ek göstergeyle ilgili 2022'yi işaret ettiniz, 'Yıl sonuna kadar.' dediniz ama takvim belli mi?" sorusu üzerine Erdoğan, "'Ama' ile fakat' ile konuşmaya gerek yok. O da olacak. 3600 ek göstergeyle ilgili şu anda bütün çalışmaları ilgili bakan arkadaşımız Vedat Bey, onlar yürütüyorlar." ifadelerini kullandı.


Medimagazin'in edindiği bilgilere göre söz konusu artışlar sabit ek ödeme ve genel bütçeden olacak ve emekliliğe yansıyacak şekilde yapılacak.


Cumhurbaşkanı'nın sözlerine ek olarak Sağlık Bakanı Fahrettin Koca şu ifadeleri kullandı: 

"Pratisyen hekimlerin ek göstergesi 13 binden 33 bine, uzman hekimler diş hekimleri dahil olmak üzere 17 binden 40 bine ek göstergeleri çıkmış olacak. Pratisyenlere 2 bin 500, uzman hekimlere 5 bin olmak üzere bir düzenleme Meclis'te tüm grupların desteğini bekliyoruz"

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) Uzm (Dr)
05.01.2022 14:22:44
Bu zammı geri çektiğiniz için teşekkür ederiz. Neden mi?Çünkü ortada zaten zam falan olmayıp sabitin genel bütçeye aktarılmasıyla yalnızca 800 tl farkedecekti ve adı 5000 kalacaktı. Alın sizin olsun ben istemiyorum.
People
6
2) Mk (Uzman dr)
05.01.2022 13:22:47
TBMM gündeminde hiçbir komisyonda yok
People
10
3) ftr (uz )
31.12.2021 10:05:23
KİM BU OLİGARK KALINTILARI.MECLİSE ,CUMHURBAŞKANINA VE BAKANA RAĞMEN YASA GERİ ÇEKİLDİ.
People
8
4) Hikmet Yenioğlu (Hekim)
30.12.2021 21:15:01
Sayın Cumhurbaşkanımıza teşekkürler. Bir an önce Resmi Gazetede yayınlanmasını bekliyoruz.
People
47
5) Berk (Dr)
24.12.2021 10:39:44
Bu açıklamaya rağmen Mecliste kabul edilen Hekimlere maaş iyileştirmesi İPTAL edildi. Verilen maaşla geçinemediği için çalışmaya mecburen devam eden emekli hekimler en çok mağdur olan kesim. Tekrar kabul edilip uygulamaya geçmesini sabırla bekliyorlar.
People
5
6) Osman teyze (Ebe)
15.12.2021 12:38:48
İyiki zam yapılmadı. Çok yerinde bir karar
People
31
7) mahmut (uz.dr)
15.12.2021 11:41:16
Milletvekillerinin kendi maaşlarına yaptıkları maaş artışından pişman olduklarını, tasarıyı komisyona iade ettiklerini , zam maddelerinin komisyonda tasarıdan çıkartıldığını hiç görmedik.Tam tersine yıldırım hızıyla geçer ve yasalaşır.Bu tutum vekillerin doktorları çok hafife aldıklarını gösteriyor.Bunu unutmayacağız ve yeri geldikçe daima hatırlatacağız kendilerine.Ayrıca Sanayi Komisyonunda çıkartılmış zam maddeleri.Sanayi Komisyonu ne alaka?Yoksa sanayiyi de Türk hekimlerine mi emanet edeceksiniz?
People
16
8) Mehmet K (Uzm.Dr.) cevaben (fizyotr)
09.12.2021 16:02:18
hekimin hakimden ne farkı var demişsiniz ya..orda yazdıgım hemşirenin fizyoterapistin mübaşirden daha üst olması anlamındadır..aslında açık ve nettir..nerden ve nasıl baktıgımnıza baglı...yani aşagılayıcı bir dildir.ücret ile ilgili örnekler yazmışsınız..internernet araştırması muhtemelen almanyada teyzem prt hekim 6. ayı 3000 euro alıyor yaklaşık,yeni başlayan hemşirede ort 2000 eu alır...uzmanda sizin dediğiniz gibi olsun...bizde yeni başlayan bir hemşire ne alır 3900 maaş artı 1500 sabit...çogu yerdede döner 0 tl alır...rakamları siz yazdıgınız için yazdım...bize mübaşirde diyebilirsiniz..bizden fazla alıyordur...ama böyle aşagılama ifadeleriyle kimse hiçbişey kazanamaz
People
510
9) Taner (Dr)
08.12.2021 16:02:13
Meclisten geçen bu önergenin bir an önce yasalaşıp uygulanmasını bekliyoruz. CB ve SB açıklamaları ve Meclisin iradesine, Hekimlerin haklarına saygısızlık yapılmasın!
People
253
10) Gürkan (Dr)
08.12.2021 15:57:37
Sayın Cumhurbaşkanı ve Sağlık Bakanı deklare etmiş, Meclis onaylamış ama birileri (Maliye?) rahatsız olmuş ve önerge geri çekilmiş? Vali maaşları geride kalmışmış? Eşitlemek zor mu? Hekimler yıllardır mağdur edilirken çıt çıkarmayan, şimdi itiraz etmemeli, problemin değil çözümün yanında olmalı..
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)