Cumhurbaşkanı Erdoğan: Sağlık çalışanlarımıza şiddet uygulanmasına asla müsaade etmeyeceğiz
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Samsun’da konuştu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Sağlık çalışanlarımıza şiddet uygulanmasına asla müsaade etmeyeceğiz
18 Haziran 2018 -

Cumhurbaşkanı Erdoğan Samsun mitinginde yaptığı konuşmada sağlıkta şiddete dikkat çekerek şunları söyledi: "Bundan sonra da doktorlarımızın, hemşirelerimizin ve diğer sağlık personelimizin güvenliğini en üst seviyede tutmaya devam edeceğiz. Ne hastalarımız kötü davranılmasına ne de sağlık çalışanlarımıza şiddet uygulanmasına asla müsaade etmeyeceğiz. Dedik ki, yetmez. Samsun’a bir de şehir hastanesi yakışır dedik. Şimdi 900 yataklı bir şehir hastanesini de inşallah Samsunumuza bir marka şehir olmanın gereği olarak yapacağız.

"

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) ahmet (sadik)
28.06.2018 22:41:51
ilk gunden itibaren sucun kimde oldugunu biliyoruz insani aptal yerine koyun ne guzel...
People
0
2) Kimbıl (Dr)
27.06.2018 14:28:38
Tabi tabi.aynı 5 yıl önce cb olmadan önce verdiğiniz yıpranma sözünü yerine getirdiğiniz gibi..
People
12
3) zeki can (cerrah pizzacı)
25.06.2018 13:11:48
Ağlamak istiyorum......
People
35
4) sıykı sıyrılmış (uz dr)
23.06.2018 12:12:50
Ama ediyorsun...
People
11
5) Deniz güler (Doktor)
22.06.2018 20:10:49
Ruhumuzu öldürdüler.Zekamızla da dalga geçiyorlar..Sessiz kalanları asla affetmiyorum. Allah rahmet eylesin
People
39
6) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
21.06.2018 15:09:34
Siz Söylüyorsanız Eminim Öyledir Sayın CumhurBaşkanımız...

Mutlaka Yaparsınız...

Daha Önce Yaptıklarınız Gibi...

People
50
7) ömer hayyam (op.dr.)
21.06.2018 14:47:44
her zaman dediğinin tam tersi olmuştur

ŞİDDET ARTACAK VE MÜSAADE EDECEKLER
People
19
8) Can ilter (Memur)
21.06.2018 11:30:30
Cumhur Reisim sağlık camiasında çalışan memurları (GİH) sağlıkçıdan ayırmak çok yanlış olur Lisans mezunlarına 3600 ek gösterge de diyanete ayrım yapılmıyorsa sağlık bakanlığı çalışanlarınada ayrım yapılmasın bu büyük adaletsizlik olur adaletsizlik ve siz yanyana düşünülemez en güzele emanet olunuz inşallah
People
57
9) dr (uzman)
20.06.2018 16:34:11
herkes doktoru salak yerine koyuyor.
People
81
10) HBA (Dr)
19.06.2018 14:58:43
Bundan sonrada en üst seviye nedir ya:):) Sağlıkcılara şiddet uygulayıp ceza alan kim var çok merak ettim...Doktorlardan ne kadar suanki yönetime oy çıkıyor sorusunun cevabi saglik politikalarinin cevabi olacaktir
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
14/12-15/128. Türkiye Tiroid Hastalıkları KongresiENDOKRİNO...ANKA
14/12-16/128. Ulusal Sitopatoloji KongresiTIBBİ...İZMİ