Cumhurbaşkanı imzaladı: Sigara bırakma tedavisinde kullanılan ilaçlar herkese ücretsiz
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kararı ile sigarayı bırakma tedavisi alan hastalara herhangi bir sosyal güvencesi olup olmadığına bakılmaksızın Sağlık Bakanlığınca temin edilecek ilaçlardan ücretsiz yararlanma imkanı getirildi
Cumhurbaşkanı imzaladı: Sigara bırakma tedavisinde kullanılan ilaçlar herkese ücretsiz
15 Ocak 2019 08:15 - AA

Sigarayı bırakma tedavisi alan hastalar herhangi bir sosyal güvencesi olup olmadığına bakılmaksızın Sağlık Bakanlığınca temin edilecek ilaçlardan ücretsiz yararlanacak.

 

 

ERDOĞAN'IN İMZASIYLA YÜRÜRLÜĞE GİRDİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı kararı ile 4736 sayılı Kanunun birinci maddesinin birinci fıkrası hükmünden muaf tutulacakların tespitine dair karar yürürlüğe konuldu.

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Betül (Ev hanımı)
23.07.2020 15:09:08
23.07.2020 "pandemiden dolayı ketem merkezinde doktorlar bile çalışmıyor." evet duyduğum cümle bu. Temmuz basından beri en az 3 defa aradığım ketem de telefonu açanlar bana bu cevabi veriyor. Bide sigara içenlerde daha fazla görülür diyolar. O zaman daha çok göndermeniz gerekmiyor mu bu ilacı.?? Ya da eczanelerde de ücretsiz verin de biz de kurtulalım bi zahmet. Öyle pat diye birakilmiyo ne yazık ki bu bağımlılık.
People
4
2) Betül (Ev hanımı )
05.07.2020 13:00:35
Ben de defalarca gittim fakat elimizde yok dediler. Gittim parayla aldım 635 tl verip de. Temmuzun ilk haftası gelecek dediler. Aradım yine yok 15-20 gün sonra tekrar arayın dediler bu sefer de bakalım o zaman tekrar arayacağım,inşallah gelmiş olur.
People
161
3) Mustafa (Ozel)
18.02.2020 12:19:16
Okadar birakmak istememe ragmen birakamadigim bir anda champix ilacinj devlet hastanesinin yönlendirmesiyle alip sigarayi bu ilac sayesinde biraktim..ve kime tavsiye ettiysem birakti lakin birakmak ve artik yeter demek lazim..
People
36
4) Güler döne (Dokuma)
20.01.2020 18:02:28
4 sefer gittim her seferinde elimizde yok diyip birde ukalaca ayda sigaraya verdiğin parayi ilaca ver dediler yazıklar olsun
People
17
5) Begum celik (Ev hanimi)
26.11.2019 15:02:42
Ben yozgar kete merkezine gittim ama ilc bitti diye beni gonderdiler bedava diyolar ama ila. Yok nasil oluyor bize yardim edermisiniz efendim
People
63
6) ilkadim (Belediye işçi )
26.11.2019 10:04:34
14 yaşından beri sigara içiyordum 2012 tarihinde bir akşam pakette 3 dal sığlara vardı bunları da içeceğim daha da içmeyeceğim diyip bıraktım çok şükür 7 sene bitti darısı başınıza anlayacağınız kararlılık ve azim irade yetiyor.
People
82
7) Murat KILIÇ (Reklamcı)
05.10.2019 14:45:42
Evet arkadaşlar ben poliklinike gittim Dr suanda burada ilaç yok dedi ve bi adres verdi fındıkzadede gittim burada ilaç vermiyoruz dediler ve elime iki tane adres ve telefon numarası olan kağıt verdiler biri eczacılar Birliği diyeri Zeytinburnu aile sağlığı merkezi aradım ellerimde ilaç olmadığını ve 3aydır alım yapılmadığını söylediler Dr stokta olduğunu söylemişti yani boş yere dolaştım sistemden düşmeyen ilaç için ve halla ilaç yok diyorlar...
People
34
8) Taner Yıldız (Dış ticaret)
04.10.2019 20:45:22
Sigara ilaçla bırakılmaz aksine sigara bırakmak için kullanılan ilaçların büyük bir çoğunluğu ölüme sebebiyet veren yan etkilere sahip, bir kaç markanın Türkiye'de halen kullanılıyor olması çok üzücü, USA de ölümlere sebebiyet verdiği için yasaklanan ilaçlar ülkemizde ücretsiz dağıtılıyor. Sigarayı bırakmak irade işi, konuyla ilgili bilgilenmekde ayriyeten büyük yarar sağlar ve her bağımlılıkta olduğu gibi üstesinden gelinmeye çalışılan bağımlılığın yerine başka bir bağımlılık kazanmak gerekli , bu sayede sikintinizi kendiniz için yararlı bir hobi edinerek artıya çevirebilir siniz, sigara için kullanılabilecek doğal bitkiler mevcut, yaklaşık 6 yıldır St. Hopkins üniversitesi konuyla ilgili araştırmalarının sonuçlarını yayınlamakta ve tek dozda%80 oranında başarı elde etmekteler, tıpta %80 mucize ile eşdeğer bir durum. Herkese mücadelelerinde başarılar , bırakmaya çalıştığınız sırada başarısızligin sizi yildirmasina izin vermeyin, unutmayın insanın en büyük düşmanı kendisidir.
People
82
9) Sue dar (Ev hanimi)
18.08.2019 10:48:51
Nilgün yok yaa kolaydi oyle birakip uzaklasmak sen bagimli degilsindir ozentilikten icen birisindir. Sigaraya bagimli olan biri oyle pakedi cope atip hadi biraktim diyemiyo
People
87
10) Umu (Öğretmen)
31.07.2019 13:15:01
Devlet hastanelerinde sigara bıraktırma polikilinikleri var. Gidip gerekli testleri ücretsiz bir şekilde yaptırıp, ücretsiz ilacınızı alabilirsiniz. Ben aldım bugün.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)