Cumhurbaşkanı imzaladı: Sigara bırakma tedavisinde kullanılan ilaçlar herkese ücretsiz
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kararı ile sigarayı bırakma tedavisi alan hastalara herhangi bir sosyal güvencesi olup olmadığına bakılmaksızın Sağlık Bakanlığınca temin edilecek ilaçlardan ücretsiz yararlanma imkanı getirildi
Cumhurbaşkanı imzaladı: Sigara bırakma tedavisinde kullanılan ilaçlar herkese ücretsiz
15 Ocak 2019 08:15 - AA

Sigarayı bırakma tedavisi alan hastalar herhangi bir sosyal güvencesi olup olmadığına bakılmaksızın Sağlık Bakanlığınca temin edilecek ilaçlardan ücretsiz yararlanacak.

 

 

ERDOĞAN'IN İMZASIYLA YÜRÜRLÜĞE GİRDİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı kararı ile 4736 sayılı Kanunun birinci maddesinin birinci fıkrası hükmünden muaf tutulacakların tespitine dair karar yürürlüğe konuldu.

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Bekir ÖZLEYEN (Işci)
21.02.2021 00:34:26
Ben civril devlet hastanesi sigara birakma polikinligine gidim ilaç için yazdığını söyledi doktor ilacım geldimi diye doktora gitim bana dediki senin kaydın yok hani devlet ucretsiz ilaç veriyordu ilgilenen bile olmadı
People
1
2) Sinan Atasorkun (Öğrenci)
30.12.2020 13:35:25
Ben gerçekten çok bağımlıydım ama istikrar azim bıkkınlık nefret duygularınızı sigaranın üstünde tutmanız gerekiyor kendimede binevi eziyet olsu diye yastığımın altında 7 gün boyunca sigara paketiyle yattım ve hiç içmedim ama saolsun yine arkadaş ortamı bitirdi beni al la tadına bak bunca yıl ne içtiğini görürsün dediler sonuçta bıraktım deyip içtim eğer bıraktıysanız zaten bıraktım nolcak diyipte içmeyin tüm emekleriniz heba oluyor boşa gidiyor 2. Yi uzattılar 1 tane içtin zaten bırakmadınmı sen dediler ve gene hop başa döndük zaten bıraktım deyip paket aldım şuan 1 yıl oldu tekrar başlayalı emeklerim hiç oldu yeri geldimi hayır demeyi bilin tekrardan bırakma kararı aldım hayırlısı olsun.
People
36
3) Sigara İçicisi (Turizm )
21.08.2020 03:13:53
Bugün başladım devletten ücretsiz aldım Champıx bakalım nolacak. Halen içmeye devam ediyorum. Dilimde inceden uyuşma oldu. İnşallah bırakırım.
People
20
4) Betül (Ev hanımı)
23.07.2020 15:09:08
23.07.2020 "pandemiden dolayı ketem merkezinde doktorlar bile çalışmıyor." evet duyduğum cümle bu. Temmuz basından beri en az 3 defa aradığım ketem de telefonu açanlar bana bu cevabi veriyor. Bide sigara içenlerde daha fazla görülür diyolar. O zaman daha çok göndermeniz gerekmiyor mu bu ilacı.?? Ya da eczanelerde de ücretsiz verin de biz de kurtulalım bi zahmet. Öyle pat diye birakilmiyo ne yazık ki bu bağımlılık.
People
11
5) Betül (Ev hanımı )
05.07.2020 13:00:35
Ben de defalarca gittim fakat elimizde yok dediler. Gittim parayla aldım 635 tl verip de. Temmuzun ilk haftası gelecek dediler. Aradım yine yok 15-20 gün sonra tekrar arayın dediler bu sefer de bakalım o zaman tekrar arayacağım,inşallah gelmiş olur.
People
198
6) Mustafa (Ozel)
18.02.2020 12:19:16
Okadar birakmak istememe ragmen birakamadigim bir anda champix ilacinj devlet hastanesinin yönlendirmesiyle alip sigarayi bu ilac sayesinde biraktim..ve kime tavsiye ettiysem birakti lakin birakmak ve artik yeter demek lazim..
People
49
7) Güler döne (Dokuma)
20.01.2020 18:02:28
4 sefer gittim her seferinde elimizde yok diyip birde ukalaca ayda sigaraya verdiğin parayi ilaca ver dediler yazıklar olsun
People
20
8) Begum celik (Ev hanimi)
26.11.2019 15:02:42
Ben yozgar kete merkezine gittim ama ilc bitti diye beni gonderdiler bedava diyolar ama ila. Yok nasil oluyor bize yardim edermisiniz efendim
People
65
9) ilkadim (Belediye işçi )
26.11.2019 10:04:34
14 yaşından beri sigara içiyordum 2012 tarihinde bir akşam pakette 3 dal sığlara vardı bunları da içeceğim daha da içmeyeceğim diyip bıraktım çok şükür 7 sene bitti darısı başınıza anlayacağınız kararlılık ve azim irade yetiyor.
People
89
10) Murat KILIÇ (Reklamcı)
05.10.2019 14:45:42
Evet arkadaşlar ben poliklinike gittim Dr suanda burada ilaç yok dedi ve bi adres verdi fındıkzadede gittim burada ilaç vermiyoruz dediler ve elime iki tane adres ve telefon numarası olan kağıt verdiler biri eczacılar Birliği diyeri Zeytinburnu aile sağlığı merkezi aradım ellerimde ilaç olmadığını ve 3aydır alım yapılmadığını söylediler Dr stokta olduğunu söylemişti yani boş yere dolaştım sistemden düşmeyen ilaç için ve halla ilaç yok diyorlar...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)