Doktor, 2 özel harekat polisi tarafından acil serviste görevi başında darp edildi!
SAMSUN'da, 2 özel harekat polisi tarafından görevi başında darbedildiğini öne süren acil servis doktoru S.G., şikayetçi oldu.
Doktor, 2 özel harekat polisi tarafından acil serviste görevi başında darp edildi!
05 Eylül 2019 -

SAMSUN-Olay, Bafra ilçesi Devlet Hastanesi Acil Servisi'nde meydana geldi. Epilepsi hastası olduğu için önceliği bulunan hastadan önce muayene olmak isteyen özel harekat polisleri S.Y. ve F.S. ile doktor S.G. arasında tartışma çıktı. İddiaya göre doktor S.G., 'Bize neden bakmıyorsun?' diyen 2 polis memuru tarafından darbedildi. Olay sırasında hastanede 'beyaz kod' verildi. Özel güvenlik görevlisi ve hastane polisince kavgaya müdahale edildi. Kolundan yaralanan S.G., şikayetçi oldu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

TABİP ODASI BAŞKANI ERKAN'DAN AÇIKLAMA

Samsun'da, 2 özel harekat polisi tarafından doktorun darbedilmesiyle alakalı Tabip Odası Başkanı Murat Erkan açıklamalarda bulundu. Tabip odası ve hukuk servisi olarak konunun takipçisi olacaklarını belirten Erkan,

"Toplumun güvenliğini sağlamakla görevli 2 polis memurunun, toplumun sağlığı için görev yapan bir doktora bu şekilde davranması bizi ayrıca üzmüştür. Doktor arkadaşımız S.G., epilepsi nöbeti geçiren ve öncelikli bulunan hastaya müdahale ederken boyun ağrısı şikayetiyle hastaneye gelen bir polis ve diğer polis arkadaşı tarafından darbediliyor. Hatta darp olayı, doktorun epilepsi hastasından sonra kendileriyle ilgilenmesinin ardından oluyor. Acil servisler çok yoğun ve hastaların aciliyetine göre öncelik veriliyor. Bir devlet çalışanının doktora bunu yapmasının kabul edilebilir bir yanı bulunmamaktadır. Sinop Emniyet Müdürlüğü’nde görev yaptığını öğrendiğimiz bu iki polisin acilen görevden el çektirilmesini bekliyoruz”

dedi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
10
1) Osman D (Doktor)
09.09.2019 10:22:30
"Kadına şiddet" diye bağırıyorlar. Sanırsınız ki şiddet sadece kadınlara yapılıyor. Oysa değil. Bizim toplum "vahşi güç toplumu" haline geldi. Bunu düzeltmek için ailede ve okullarda hiçbir şey yapılmıyor. Din zaten ritüel şeklinde yaşanıyor. Eğitimde felsefe denen ders kaldırılalı yıllar oldu. Orada sadece skorlara, yani öğrencinin sınavlarda kaç soru çözdüğüne bakılıyor. (gerçi orada da bir başarı yok ya, o da ayrı konu.) Sistemde doğru, dürüst olmanın erdemi diye, nezaket diye bir konudan eser yok. Sonuçta, bu toplumda insanlar predator gibi yetişiyor. Vahşet ve saldırganlık her yerde. Trafikte, siyaset kürsülerinde, resmi dairelerde, adliyelerde, okullarda, evlerde, sokakta.... Dairede amir memuruna şiddet uyguluyor. Okulda öğretmen öğrenciye, evde erkek kadına, kadın küçük çocuğuna, çocuk ise sokakta yakaladığı kediye köpeğe. Kısacası hangi ortamda, kimin gücü kime yeterse. Durum, insanı ürpertiyor. Çoğumuz duymuyor belki. Ancak, aslında alarm veriyor. İşlevsel olmayan hukuk ve adalet sistemi de işi daha kötü hale getiriyor. Acilen bir şeyler yapılmalı. Şiddete karşı cezalar ağırlaştırılmalı. Okullarda felsefe dersi haftada en az dört saat olacak şekilde yeniden zorunlu olarak konulmalı. Sınıf geçmede "davranış ve nezaket" dalında alınacak geçer not ilk şart olmalı. Diyeceksiniz ki, "uygulamada yürümez". Ancak, bence değil. Aksak da olsa en azından araba harekete geçer. Bir yerlerden başlamalı.
Saygılarımla.
People
7
2) Murat (Dr)
07.09.2019 10:39:43
Arkadas toplumun tüm kesimlerinden düzenli sekilde dayak yiyen tek meslek grubuyuz.Tamam siddet hicbir zaman dogru degilde bizimde hiç mi hatamiz yok tüm bu yasananlarda.
People
31
3) DR.SÖYLET DOĞRUSÖZ (DR.)
06.09.2019 19:30:39
ÖZEL HAREKAT POLİSLERİ ASIL MÜDAHALEYE YETKİLİ OLDUĞU TERÖR TEŞKİLATI İLE SAĞLIK TEŞKİLATINI KARIŞTIRMIŞ HERHALDE...
People
92
4) Yemrey (Uz dr)
06.09.2019 17:46:35
Özel harekat kime bağlı:İçişleri bakanlığına; İçişleri Bakanı kim: Süleyman Soylu. Sayın bakan pejmurde edecekseniz meydan sizin. İcraat bekliyoruz. Geçenlerde bir savcı halısahada öğretmenlere gereksiz gbt yaptı diye milli eğitim bakanı öğretmenlerin arkasında durarak savcının açığa alınması sağlanmıştı. Aynı duyarlılığı Sağlık Bakanından bekliyoruz.
People
49
5) ömer hayyam (op.dr.)
06.09.2019 15:09:57
Sayın Dr.Kaya (Uzm.Tbp.) sizin için 2559 sayılı POLİS VAZİFE VE SALȂHİYET KANUNU ;

Madde 1 – Polis, asayişi amme, şahıs, tasarruf emniyetini ve mesken masuniyetini korur. Halkın ırz, can ve malını muhafaza ve ammenin istirahatini temin eder. Yardım istiyenlerle yardıma muhtaç olan çocuk, alil ve acizlere muavenet eder. Kanun, Cumhurbaşkanlığı kararnameleri ve ilgili mevzuatın kendisine verdiği vazifeleri yapar.

Sayın Dr.Kaya (Uzm.Tbp.) bir kitabın en önemli bölümü giriş ise, bir kanunun en önemli maddesi de 1. maddedir.

Siz en önemli madde olan 1. maddede belirtilen şekilde, polisten yardım istemişsiniz ve kamu görevinden atılması gereken kişileri tespit etmişsiniz. şahsen ben bu ülkenin yöneticisi olsaydım, size ulaşırdım, o olaya müdahale etmeyen, sizin yardım çağrınızı lakayıklıkla savsaklayanları meslekten men ederdim...


ARTIK ŞÖYLE BİR ORGANİZASYONA GİRMELİYİZ.

HASTANELERDE 20 ŞERLİ GRUPLAR OLUŞSUN.
KİMİN GRUBUNDAKİNE SALDIRI OLURSA, SALDIRANA O 20 KİŞİ ACİLEN TOPLANIP KAFA GÖZ DALSIN...

DİYELİM, BU İLK 20 KİŞİLİK EKİP YETMEDİYSE, DİĞER 20 ŞERLİK GRUPLARDAN DESTEK İSTENMELİDİR.

OLAYLARI BİREYSEL SAVUNMADAN ÇIKARIP, AYNI MAFTA ÖRGÜTLEMESİ GİBİ BİR HİYERARŞİYE DÖNÜŞTÜRMEK ZORUNDAYIZ.
People
85
6) dr (tbb)
06.09.2019 14:23:42
sağlık bakanlığı ,sağlıkta şiddeti teşvik etmektedir.doktor dövmek moda oldu.devamlı hakaretlere ve saldırılara uğruyoruz.hayvan kadar bile değerimiz yok.herkes doktora yanıyla gülüyor.
People
85
7) DR (DR)
06.09.2019 14:13:42
Bu ve bunu gibi olaylarda tüm hekımler olarak birlik olup acıller dahil işi bırakalım bakalım devlet bizi ciddiye almayacakmı. ??
People
79
8) Ahmet Taha (Uzman Hekim)
06.09.2019 09:58:57
Bunu söylemek istemezdim ama sanırım şiddete uğrayan bir sağlık çalışanı kendisine saldıran birisini ciddi yaralamadığı sürece bu iş böyle devam edecek. Sakın kimse yanlış anlamasın demek istediğim en sonunda nefsi müdafaa esnasında saldırgan hasta veya hasta yakını ciddi bir yaralanma veya sakatlanma ile karşılaşacak ve bu ufukta görünüyor. O gün geldiğinde hala sorunun ciddiyetini anlamayan, çözüm üretmek için harekete geçmeyen, sürekli afaki sözlerle günü kurtaran yetkili insanlar ne diyecek çok merak ediyorum.
People
118
9) Dr.Kaya (Uzm.Tbp.)
06.09.2019 09:33:53
Bu hayatta 2 kez ciddi hayati tehlike atlattım. Bir maganda tarafından tehdit aldıktan sonra polisi aradım. Maganda pompalı tüfekle evimin önüne kadar geldi polis 1 saatte tenezzül edip gelmedi. Ben evden kaçtım jandarma karakoluna sığındım. Olaydan 4 saat sonra bir telefon "- Aloo ben polis memuru Hasan, bize bir ihbarınız olmuş konu nedir diye aradım". Tam olarak böyle oldu. Anladım ki memlekette polise güvenmemek gerekirmiş.Sonra onlar zaten ifade vermeye çağırırlar seni. En iyi yaptıkları iş bu zaten. Amerika ya da Avrupa'da olay yerine en yakın devriye olaya müdahale eder. 5 dk dayansan yeterli yani. Polise ne karşılığı maaş veriliyor ? İfade almak yada olay bittikten sonra cesedin etrafına güvenlik şeridi çekmek için mi? Halkın can güvenliğini suçlulara karşı korumak için değil mi yani? Biz acillerde de çalıştık.Can güvenliğimiz de olmadan. Polisin silahı da var kendini korumak için.Bizim gibi savunmasız da değil. Türkiye de en ucuz şey insan hayatı...
People
31
10) bozeren (nş uz dr)
06.09.2019 08:40:25
yanlış anlaşılmış olmalılar. özel harekat eğitimi vermiş olmalı bu arkadaşlar. hekim kardeşimize geçmiş olsun.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
19/09-22/09 14. Ulusal Genç Yaşam ve 4.Klinik Romatoloji Kongresi ROMATOLOJİ KIBR
19/09-22/09 16. Ege Romatoloji Günleri ROMATOLOJİ İZMİ
19/09-22/09 16. Metabolik Sendrom Sempozyumu BESLENME... MUĞL
20/09-22/09 5. Klinik Embriyoloji Derneği Kongresi HİSTOLOJİ... İZMİ
21/09-24/09 Dünya Gastroenteroloji Kongresi 2019 GASTROENT... İSTA
25/09-27/09 4. Ulusal Çocuk Genetik Kongresi ÇOCUK... ANKA
27/09-28/09 1. Marmara Radyasyon Onkolojisi Günleri RADYOLOJİ İSTA