Doktor hasta yakını tarafından darbedildi: 'Elim ve burnumda kırıklar tespit edildi'
İstanbul’da uzman doktor, eski bir hastasının yakını tarafından yolu kesilerek darp edildi. Hastaneye kaldırılan ve yüzü tanınmayacak hale gelen doktor, “Kafamı yumruklayıp aşağı düşürdü. Tekme tokat girmeye başladı. Elim ve burnumda kırıklar tespit edildi” ifadelerini kullandı
Doktor hasta yakını tarafından darbedildi: 'Elim ve burnumda kırıklar tespit edildi'
27 Şubat 2019 - Hürriyet


Hürriyet'te yer alan habere göre olay dün akşam saatlerinde Zeytinburnu metro durağında yaşandı. İddiaya göre, özel bir hastanede üroloji uzmanı olarak görev yapan Op. Dr. Hasan Cabbar'ın yolu mesai çıkışında eski bir hastasının oğlu tarafından kesildi. Tedavi sonrası babasının durumunun iyi olmadığını söyleyen ve tehditler savuran hasta yakını, doktordan harcadıkları parayı geri vermesini istedi. Ardından doktora saldıran zanlı, feci şekilde dövdü.

Aldığı darbelerle yere yığılan ve kendinden geçerek bayılan doktor Hasan Cabbar, sağlık ekipleri tarafından Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi kaldırıldı. Kolunda ve burnunda kırık olduğu tespit edilen doktor Cabbar, hastanede tedavi altına alındı. Kaçan saldırganın yakalanması için soruşturma başlatıldı.

“Sol elimde ve burnumda kırık tespit edildi”

Saldırı anının anlatan Op. Dr. Hasan Cabbar, “Zeytinburnu otobüs durağında indim. Otobüs durağından yürüyordum. Otoparkta hastanın küçük oğlu arkadan yaklaştı. Beni tehdit etmeye başladı. Para istedi, bende paranın olmadığını söyledim. ‘Kaç tane evin var, bir sürü gelirin falan var’ dedi. Saldırmaya başladı. Kafamı yumruklayıp aşağı düşürdü. Tekme tokat girmeye başladı. Sol elimde bir kırık tespit edildi. Burnumda kırık tespit edildi. Ağzım da ve dudaklarım da yumruktan dolayı hasar meydana geldi. Bayıldım bir anda kendimi devlet hastanesinde buldum” dedi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
25
1) Salih (Uzm.Tabip)
28.02.2019 12:15:14
Avukatlara verilen silah taşıma yetkisi doktorlara da verilsin. Ben darp edilen, öldürülen avukat haberi hiç duymadım. Bu ne mantık?
People
11
2) HASTAPEREST (op.dr)
28.02.2019 09:48:03
meslektaşımıza geçmiş olsun, hasta yakınının eline doku zedelenmesi için tez ttb tarafından görevlendirilecek hekim tarafından merhem yazıla....
People
52
3) Dr.Z (Anestezi )
28.02.2019 08:48:21
Tek bir çözüm var. Toplu halde mesleği bırakıcaz. Zorla değil ya yapmıyoruz kardeşim diyeceğiz. 1 saat içinde 1000 kişi doktor bulamadığı için ölecek. 61. Dk’da bakın nasıl kuzu oluyorlar. Zor zamanlar zor kararları gerektirir.
People
46
4) C. T. (Uz. Dr. )
28.02.2019 02:39:09
İhtisas giriş tarihim 1999, 20 yıldır kadın doğumdayım, 20 yıllık tecrübem ile mesleği geçen sene bıraktım, çok iyi yaptım. Halen kadın doğum yazanların aklından zoru var derim. Kadın doğum yazmak için cezai ehliyetinin olmaması lazım bu şartlarda. Hastaları, riskli doğumları, acil ameliyatları kim mi yapacak? Kim yaparsa yapsın. Yapana Allah kolaylık versin yolu açık olsun, bir gün duvara toslayınca anlarlar Anyayı Konyayı. Yabancı doktor getireceklerdi, ne oldu? Nerede bu doktorlar? Yarın öbür gün ebelere doktorla alakasız müstakil doğum yaptırma yetkisi vermek zorunda kalacaklar böyle giderse.
People
39
5) Hemsir (Att)
27.02.2019 23:58:43
Olay medyaya yansitilarak tutuklu yargilanma saglanmali. Biliyosunuz tutuklu yargilamanin en buyuk kriteri medyaya yansimasi
People
41
6) acilde (pratisyen)
27.02.2019 22:19:41
ACİLDE SOPA YEMEKTEN,HAKARET İŞİTMEKTEN,TERSLENİP AZARLANMAKTAN BIKTIK.BEYAZ KOD VE KURUM AVUKATI ZARARDAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL.MAHKEMEYE DÜŞTÜNÜZ MÜ HAKİM VE SAVCILARIN YANINDA EN BÜYÜK DÜŞMANINIZ SAĞLIK BAKANLIĞIDIR.
People
69
7) YZ (hekim)
27.02.2019 16:20:14
Çok geçmiş olsun. Gün geçtikçe sağlık personeline saldırılar artıyor. Artık yazacak bir şey de bulamıyorum. Bu ilk değil, son da olayacak malesef. :(
People
56
8) Tüfekçi Cahit (Uzman Tabip)
27.02.2019 15:37:25
Op. Dr. Hasan Cabbar Bey geçmiş olsun
People
74
9) ömer hayyam (op.dr.)
27.02.2019 15:36:28
SAĞLIK BAKANININ DEDİĞİ GİBİ, SORUNLU BRANŞLARA AYNI MÜTEAHHİTLER GİBİ SİLAH TAŞIMA RUHSATI DERHAL VERİLMELİDİR...
People
60
10) dr.mikro (hekim)
27.02.2019 14:08:57
Tek neden değil elbette ama önemli hasta ve yakınları bizleri parayla oynuyoruz sanıyorlar.Geçen bir sitede TTB nin bir araştırması ve Sağlık Bakanı'na mektubunu içeren şehir hastanelerinde nöbette hekimler 20 bin adım atıyor başlıklı bir haber çıktı.Altında yorumlar hep para üstüne 20 bin döner alan 20 bin adım atsın vs...Benim gibi binlerce hekim maaş artı sabit dönere çalışıyor.(PDC fazlası olduğumuz için ortalamadan alamıyoruz)

Bakanlıktan ricam herhangi bir ayı baz alarak toplam dağıtılan parayı hekim sayısına bölün ve açıklayın Türkiye'de hekim başına düşen ortalama gelir.

Diğer isteğim ve önerim arkadaş bize versinler kıdem ve dereceme eşit hakim savcı maaşı döner vs.onların olsun.Sonra açıklasınlar biz doktora hakim savcı kadar maaş veriyoruz.

Arkadaşımıza geçmiş olsun acil şifalar...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/06-30/06 5. Karadeniz Hematoloji Sempozyumu HEMATOLOJİ SAMS
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA