Doktorlar en çok hangi marka araca biniyor? En mutlu branş hangisi?
Doktorlar üzerinde yapılan bir araştırmada ilginç sonuçlar ortaya çıktı
Doktorlar en çok hangi marka araca biniyor? En mutlu branş hangisi?
23 Ocak 2019 -

Medscape tarafından yayınlanan Hekimlerin Yaşam Tarzı ve Mutluluk Raporu’nda dünya çapında 15 binden fazla hekim kişisel yaşantılarıyla ilgili soruları cevapladı.

 

 29’dan fazla uzmanlık alanını kapsayan araştırmada en mutlu branştaki hekimler romatoloji, KBB ve Endokrinoloji uzmanları olurken, en mutsuz hekimler kardiyologlar, enfeksiyon hastalıkları uzmanları ile nörologlar oldu.

 

 

Özgüveni en yüksek branşlar: 

1-Plastik Cerrahi

2-Üroloji

3-Göz hastalıkları 

 

Özgüveni en düşük branşlar: 

1-İnfeksiyon hastalıkları

2-Onkoloji

3-Dahiliye

 

 

Hekimler en çok hangi marka araca biniyor?

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) ismail yk (dr)
29.01.2019 09:46:59
Sanırım bu araştırmayı japonlar yapmış.çünkü memleketimizde reşat altından değerli olan focus wv gibi araçlar,yukardaki listeye göre nal toplamakta..
People
14
2) Dr.Cevdett (Cerrah)
25.01.2019 11:15:54
Doktorun kazancı bindiği araçtan belli olur.(İstisnalar ve cimrilik durumu hariç).
People
10
3) MURAT UYAN (ÜROLOG)
24.01.2019 14:34:15
TOYOTA BURDA DA MI BİRİNCİ??
People
4
4) ismail yk (dr)
24.01.2019 14:18:15
Markadan ziyade aracın fiyatı önemli.örneğin 50000 tl lik bmw de var,80000 tl lik duster da var..
People
12
5) Kutsal Asaf (Dr )
24.01.2019 13:22:27
Bu anket bize biraz bol gelir..Kaç hekim mercedes infıniti bmw biniyor..Performans kaygısı ve mutluluk üzerine acil bir anket yapılmalı..
People
27
6) dr.mikro (hekim)
24.01.2019 09:56:49
Bence bu koşullarda MUTLU branş yok. Belki % 1-5 iyi kazanan mutlu azınlık vardır.

Bir arkadaş yazmış en mutlu temel tıp hekim mutluluğu anlatayım size.Sınıf arkadaşım hukuk okudu 4 yıl sonra mezun ben 6+4 ve 6.bölgede 2 mecburi hizmet.Sonra kurum içi atamada 26 bin hizmet puanı ile atandığın hastanede torpilli kişi PDC fazlası olarak ''mecburi'' hizmete atansın.O mecburi hizmetten yırttım diye seviçli ama 5 aileyi ekonomik olarak mağdur etti.Sonuç olarak PDC fazlası maaş+sabit dönere talim.Hoş PDC fazlası olmasak da durum ortada.Hakim arkadaşım ise sormadım ama bildiğim kadarı ile 15 bin civarı gelire sahip yazın adli tatilini yapıyor bir kuruş kesinti olmuyor.

Bu gün haberde okudum doktorlar Eylül ayında Hakimler Mart ayında bir üst vergi dilimine giriyor.Soruyorum kim MUTLU?
People
14
7) dr. mutlu (hekim)
24.01.2019 09:43:15
Kons bak, Hasta yatırma, ortalamadan döner al. Sonra da en mutsuz ol. Daha ne istersiniz mutlu olmak için intaniyeciler?
People
11
8) taner y. (uz.dr.)
24.01.2019 09:26:15
Türkiye sıralaması : çok para nerede , mutlu hekim orada.
People
6
9) Umut kalyoncu (Romatoloji )
24.01.2019 08:20:46
Türkiye’deki Romatoloji uzmanları da mutlu gibi görünüyorlar.
People
24
10) DRKOMEN (PEDİATRİST)
23.01.2019 21:17:23
Meslekte bir yığın sıkıntı varken böyle bir başlık ve yazı gereksiz olmuş
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA
12/09-15/09 10. Ulusal Haseki Tıp Kongresi ve 9. Haseki Hemşirelik Sempozyumu HEMŞİRELİ... SAKA