Eşine ilaç yazmadı diye doktoru darbetti!
Rize’nin Çayeli İlçesi’nde 2 No'lu Aile Sağlığı Merkezi’nde görevli 65 yaşındaki Dr, İhsan Yılmaz, kimliğini ibraz etmediği eşine ilaç yazmasını istediği 58 yaşındaki M.K. tarafından saldırıya uğradı. Olayda burnu kırılan, kaşına 5 dikişi atılan ve yüzünde morluklar oluşan doktorun şikayeti üzerine gözaltına alınan saldırgan savcılık tarafından serbest bırakıldı.
Eşine ilaç yazmadı diye doktoru darbetti!
11 Eylül 2017 - Hürriyet

Olay, 7 Eylül tarihinde Çayeli İlçesi Yaka Mahallesi'ndeki 2 No'lu Aile Sağlığı Merkezi’nde meydana geldi. İddiaya göre kimliği yanında olmayan eşine ilaç yazdırmak isteyen M.K., Dr. İhsan Yılmaz’a başvurdu. Hasta ve kimliğini görmeden ilaç yazamayacağını belirten Dr. Yılmaz, M.K.’nın ısrarı ile karşılaştı. M.K., Dr. İhsan Yılmaz ile tartıştı ve ardından dövmeye başladı.

Aile Hekimliği çalışanlarının araya girmesiyle M.K. uzaklaştırıldı, yaralanan Dr. Yılmaz, Çayeli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Olayda burnu kırılan, açılan kaşına 5 dikişi atılan ve yüzünde morluklar oluşan Dr. İhsan Yılmaz, saldırgandan şikayetçi oldu. Polis tarafından gözaltına alınan M.K., savcılık tarafından tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

"KENDİNİ BİLMEYEN KİŞİLER VAR”

Rize'deki 53 Gazeteciler Derneği’nde Rize Aile Hekimleri Derneği Başkanı Cüneyt Beyaz ile birlikte açıklama yapan doktor İhsan Yılmaz, babasının, kendinin, eşi ve çocuğu ile gelininin doktor olduğunu ailece yıllardan bu yana insanlara sağlık hizmeti sunmaya çalıştıklarını söyledi. 41 yıllık hekim olduğunu ve ilk kez böyle bir olayla karşılaştığını anlatan Yılmaz, şöyle dedi:

"Bana kaydı olmayan bir şahıs kapıdan bağırıp çağırıp odama girdi. Kimliksiz ve hasta olmadan ilaç yazdırmak istedi. Bunun yasal olmadığını belirtince beni darp etti. Kaşıma 5 dikiş atıldı, burnum kırıldı. Şiddet, soysal bir sorun haline geldi. Bu güzelim ülke çocuklarımıza torunlarımıza kalacak. İçimizde hep endişeyle mi yaşayacağız? Hekimlik dünyanın en şerefli mesleği.Hep insanların acısını dindirmeye çalıştık. Maalesef kedini bilmeyen bu tür kişiler var. Devlet büyüklerimiz bu konuda ne yapılması gerektiğini ciddi ciddi düşünmesi lazım."
Rize Aile Hekimleri Derneği Başkanı Cüneyt Beyaz’da saldırganın serbest bırakılmasına tepki gösterdi, “Kişi darp ediyor , hasar veriyor ve buna rağmen serbestçe gezebiliyor. Bu rahatlık böyle potansiyele sahip insanları cesaretlendiriyor. ‘Ben yaparım gezerim’ diyorlar. Devlet bu saldırıların kendisine yapıldığını hissetmesi lazım. Yoksa huzur bozulacak, huzur bozulunca  hizmette bozulacak” uyarılarında bulundu. 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
6
1) Yemrey (Dr)
23.09.2017 02:02:02
Bigmücahid adlı kişiye bu nasıl bir zihniyettir bölücülük kokan ve bunu dindarlık diye satan. Dine sizin ve bu zihniyetiniz kadar zarar veren bir grup olmamıştır bunu böyle bil. Bizim dinimiz böyle bir din değil. En başta adalet der merhametli olun der (hayvanlara bile). Ama anlayana...
People
26
2) Alli Turna (Dr)
13.09.2017 10:57:10
Bigmucahid size acidim, yakinlariniza daha da cok acidim. Doktor biraz da " ufku acik insan" demektir. Siz sadece meslek ogrenmis, yani ogrenim gormus ama egitimi iskalamissiniz.Yazik...
People
26
3) Nilgün Yalçın (Pediatri)
12.09.2017 23:25:35
Bıgmucahıd rumuzlu muhtemelen dr bey, yazınız partizanlık, sevgisizlik, tahammülsüzlük ve saygısızlık içeriyor. Dr rumuzlu arkadaşı eleştireyim derken kantarın topuzunu falanca kaçırmışsınız. Bunların devamında da eleştirdiğimiz şiddet geliyor zaten. Vatandaşı eleştirirken dikkat edelim ; yok aslında onlardan farkımız. Çoğumuz her an birilerine saldırmaya hazır. Allah'tan herkese merhamet diliyorum. Sevgiyle kalın.
People
22
4) DR (DR)
12.09.2017 16:13:05
ALLAH AKIL VERSİN DİYORUM MALESEF NUTKUM TUTULDU SEN VE SENİN GİBİLERE .BU DURUMDA YAPACAK BİRŞEY YOK HALİMİZE RAZI OLACAGIZ . EVET HERKES (EN AZINDAN %51 ) AYNI PARTİYE OY VERİYOR.
KENDİNİ BİLMEYEN O KADAR ÇOK İNSAN! VARMIŞ GÖRÜYORUZ AYNI SALDIRIYA UGRAYAN HEKİM ABİMİZİN DEDİĞİ GİBİ!!!
People
17
5) bartu (dr)
12.09.2017 15:26:09
Her şeyi geçtim nasıl bir ahlaksız 65 yaşında bir adamı dövmeye kalkar.
People
25
6) Uzm (Dr)
12.09.2017 14:30:42
Savcı, trafikte tartıştı diye adamı tutuklatmıştı. Neyse yorum zaten boşa.
People
21
7) Dr (dr)
12.09.2017 14:17:22
Ey bunu yargılayan savcı-hakim. El insaf. Aynısı size yapılsa serbest kalabilirmiydi? Kalabilirdi derseniz tamam. Ancak kalamazsa adalet lütfen.
People
47
8) postenflamatuar (uzm dr)
12.09.2017 13:05:23
Türkiye sınırları dahilinde doktorluk enayiliktir. Kimlik ibrazını devlet zorunlu hale getirmiş ve bunu uygulayan devletin çalışanları sırf bu nedenle saldırıya uğrayınca devlet saldırganın sırtınız sıvazlayıp bırakıyor?!!. Doktor bey "kedini bilmeyen bu tür kişiler var" demiş ancak yanılıyor. O kişi kendisini çok iyi biliyor. Öldürmediği ve kalıcı organ hasarına yol açmadığı sürece isdeğini hastanelik edebilir, ortalığı dağıtabilir. Çünkü biliyor ki devlet baba guguk sistemiyle sonuna kadar saldırganların arkasında ve teşvik edici roldedir. O nedenle doktorluk enayiliktir. Çoğu esnaflar kendi iş yerlerinde ateşli silah bulundurur, sopa demir bıçak ise mutlaka var. Darba saldırıya cüret eden karşılığını fazlasıyla görür. O yüzden kurbanlık koyun haline getirilmiş doktorluk sadece enayiliktir diyoruz bir kere daha.
People
29
9) bigmucahid (hekim )
12.09.2017 12:32:32
Dr Rumuzlu meslektaşımız şiddetin nedenini siyasi tercihimize bağlamış. Yani toplumun en zeki insan grubundan olan bir doktordan bunu duymak beni hayretlere düşürdü. Pes yani ! Yahu 130 bin doktor ve 500 bin sağlık ordusu aynı partiye mi oy veriyor ? Bi nasıl bir iddia ? Bu nasıl bir akıl tutulması ? Gerek doktorlardan gerek yardimci personelden ak partiye de veren var, chp 'ye de , mhp'ye de, hatta hdp'ye veren bile var. Marjinal küçük partilere veren de vardır. Hatta üniversite mezunları için de en çok oy verilen parti chp. Birçok anket böyle söylüyor. Şu durumda doktorların en çok oy verdiği parti de açık ara önde olarak chp oluyor. Yani sen üniversite mezunu bir doktorsun, belli bir zeka seviyen var, bir müktesebatın var. Böyle deli saçması bir sözü nasıl söylersin ? Bü olayın bir yönü. Diğer taraftan olayın şu yönü var; ben senin o eleştirdiğin guruptanım. Yani Ömrüm boyunca ak partiye ve Erdoğana oy verdim. Daha önce de hep Erbakana oy verdim. Şiddetin başlaması 1999'lara dayanıyor. Yani hükümetin suçu yok, ancak 16 yıldır şiddet artarak katlandı ve hükümet şiddeti durdurmada aciz kaldı , bunu kabul ediyorum. Ama oy vermede tek kriter bu mu olmalı yani ? Bu bencilce bir yaklaşım olmaz mı? Benim kendi ideolojime göre ak partiden başka oy verecek bir parti yok. İsterse 130 bin doktoru köle statüsüne düşürsün, ben yine ak partiye oy veririm. Çünkü chp azılı bir din düşmanı , mhp ise ırkçı. Başka oy verecek parti yok. Diğerlerinin oyu ise ancak yüzde 1. Ve ben bu tercihimden dolayı şiddet görmeyi hak ettiğimi düşünmüyorum. Çünkü ben kendimi düşünmeden , bencillik etmeden , milletimin iyiliğini düşünerek oy vereceğim partiyi seçiyorum. Üçüncü husus ise şu , tüm sağlık personelinin aileleri ile beraber sayısı ancak 2 milyon eder. Ki bunların hepsini aynı partide toplamak imkansızdır ve bugüne kadar dünyanın hiçbir ülkesinde görülmemiştir. Ki tüm sağlık personelini örgütleyip siyasi güç ve siyasilere taleplerimizi yaptırmak için aynı parti etrafında toplasak bile oy gücü ancak 1 milyon eder. Turkiyede ise tam 50 milyon seçmen var. 1 milyon seçmeni aynı çatı altında toplamak imkansız ama varsayalım ki topladık, o zaman problem zaten bitti demektir çünkü hangi parti iktidar olursa olsun , o partiye istediğimiz şiddet kanununu çıkarttırırız. Böyle bir şey Ütopya tabiki , hayatta olacak bir şey değil. Mesela ben dindar bir insan olarak mümkün olsa bir chp'li ile ayni ülkede bile yaşamak istemem. CHP'li tanıdıklarımın da çoğu benim gibilere mecburen tahammül ediyorlar. Bunu gayet iyi biliyorum , ellerinden gelse hepimizi arabistana sürerler. Zaten mhp malum. Böyle bir durumda herkesi bir çatı altında birleştirmek atomu parçalamaktan bile zor. Şiddet olayının çözümü için bunlara hiç gerek yok ayrıca
Bizim derneklerimiz ve TTB işini hakkı ile yapsa bir günde gerekli yasalar çıkar , önlemler alınır.
People
37
10) DR (DR)
12.09.2017 08:08:37
130 BİN CİVARINDA HEKİM VAR , COK DAHA FAZLA OLMAK ÜZERE SAĞLIK CALIŞANI VAR ACABA BUNLARIN KAC TANESİ SECİM OLDUGUNDA BU DURUMA DÜŞMEMİZE SEBEP OLAN YÖNETİME TEPKİ GÖSTERİYOR?
BENCE SAĞLIK CALIŞANLARINA MÜSTEHAK. HESKES LAYIK OLDUGU MUAMELEYİ GÖRÜR.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
26.10-25.11ÖZEL KIRIKHAN BİLİM HASTANESİ - NÖROLOJİ UZMANI ARANIYORPersonel Arayanlar