Eski Sağlık Bakanı Osman Durmuş hayatını kaybetti
Geçirdiği beyin kanaması nedeniyle kaldırıldığı hastanede tedavi gören eski Sağlık Bakanlarından Osman Durmuş, 73 yaşında hayatını kaybetti.
Eski Sağlık Bakanı Osman Durmuş hayatını kaybetti
26 Ekim 2020 23:20 -

Eski Sağlık Bakanlarından Osman Durmuş, geçirdiği beyin kanaması sonucu tedavi gördüğü hastanede 73 yaşında yaşamını yitirdi. 

DSP-MHP-ANAP Koalisyon Hükümeti'nde Sağlık Bakanı olan Durmuş, 5 Ağustos 1947'de Çankırı'da doğdu. 

Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden mezun olan Osman Durmuş, aynı fakültenin Anatomi Ana Bilim Dalı'nda uzmanlık eğitimi yaptı ve Ankara Hastanesinde Genel Cerrahi İhtisası'nı tamamladı.

Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi olarak görev yapan Durmuş, 1990'da doçent, 2003 yılında profesör oldu. Ulusal ve uluslararası yayınlarda yaklaşık 60 makalesi yayımlanan Durmuş, MHP'den Kırıkkale Milletvekilliği yaptı. 

57'nci Hükümet'te Sağlık Bakanlığı görevini yürüten Osman Durmuş, evli ve 3 çocuk babasıydı.


Faahrettin Koca: Bir süredir tedavisi devam eden sağlık eski bakanımız, kıymetli meslektaşım Dr. Osman Durmuş Bey maalesef aramızdan ayrıldı. Kendisine sonsuz rahmet, ailesine ve sevenlerine sabırlar diliyorum. Milletçe başımız sağ olsun.


 

Anahtar Kelimeler:

osman durmus

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) ömer hayyam (op.dr.)
29.10.2020 12:34:28
diplomamda müezzinoğlunun imzası olduğundan, utancımdan duvara asamıyorum..keşke durmuşun imzası olsaydı...
People
3
2) emekli (emekli)
28.10.2020 16:09:48
AÜ tip fakültesi 1966-74:5137 osman Durmus,5138 emekli.8 sene yanyana tahsil gördüm,en ufak (siyasi görüslerimiz hic uymasada) bir sürtüsme olmadi,bric partnerimdi.gercekten adam gibi adamdi.Hayatta takdir ettigim bir düzüne adamdan biriydi.Allah rahmet eylesin .
People
13
3) Ali (Hekim)
27.10.2020 15:20:01
Allah rahmet eylesin. Genel cerrah gibi cerrahtı. Sertti , sinirliydi ama temiz ve dürüst biriydi.
People
18
4) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
27.10.2020 10:40:53
Milletini sevip holdinglerden önce halka hizmeti ön plana çıkarmaya çalışan nadir siyasetçilerden birisiydi. Allah rahmet eylesin, taksiratını affetsin.
People
8
5) m. murat (dr)
27.10.2020 10:18:43
Diplomamda imzası olan Bakandı.
Işıklar içinde yatsın, ruhu şad olsun...
People
8
6) ali çantabey (hekim)
27.10.2020 09:39:17
üzüldüm desem yalan olur ama inacımız gereği ölenin ardından Allah rahmet eylesin demek lazım ve diyorum. bakanlıkta torpil onun zamanında da vardı özeliklede atamalarda .. malesef şimdide var...
People
9
7) bozeren (nş uz dr)
27.10.2020 09:02:21
Allah taksiratını affetsin. Allah rahmet eylesin.
People
41
8) ömer hayyam (op.dr)
27.10.2020 07:35:52
Allah rahmet eylesin....iti bir davranışını yazayım....alıntıdır...

Başhekim xxxxx yyyy'a "Döner sermaye gelirlerinin yüzde 50'sini sağlık çalışanına vereceksin. Bu bir emirdir. Buraya harcamayacaksın" diyen Durmuş, Hastane Döner Sermaye Uygulamaları Yönetmeliği'nin de bunu gerektirdiğini hatırlattı.

Başhekim Operatör Doktor xxxxxx yyyyyy'ın itiraz etmesi üzerine Durmuş, "Anlatamıyorum galiba. İnşaatı bırakacaksın" diye ısrar etti.


NEREDEN NEREYE.....
People
23
9) ömer faruk atay (uzman hekim)
27.10.2020 00:17:25
Gerçekden büyük üzüntü duydum.Sağlık Bakanlığı görevini büyük bir başarı ile ifa etmiş idi.Bakanlığı döneminde çok değerli hizmetlere ve önemli icraata imza atmışdır.Çok iyi bir insan,büyük bir vatanperver idi.Ailesinin ve bütün milletimizin başı sağolsun.Allah gani gani rahmet eylsein.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)