Hasta tehdit etti, hasta hakları birimi doktordan savunma istedi
Bir hastanenin hasta hakları birimi, doktora tehditler savrulan şikayet dilekçesini doktora ileterek doktordan savunma istedi.
Hasta tehdit etti, hasta hakları birimi doktordan savunma istedi
16 Aralık 2021 11:46 - MEDİMAGAZİN

MEDİMAGAZİN - Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin hasta hakları birimi, doktora tehditler savurarak ben onu vursam ben suçlu olacağım ifadelerinin yer aldığı şikayet dilekçesini doktora ileterek doktoran savunma istedi.

Hasta tarafından yazılan şikayet dilekçesinde İstanbul Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi  Kardiyoloji Polikliniği’nde görevli hekim için, “Ben onu vursam ben suçlu olacağım, ben şiddet uygulasam ne olacak” ifadeleri yer aldı.

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Hasta Hakları Birimi ise hastanın doktora tehditlerde  bulunduğu hasta şikayet dilekçesi için doktordan savunma talep etti.

 

 

 

 

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Cahit (Hekim)
20.12.2021 07:34:05
O hastanede kaç hekim özlük hakları ve sağlıkta şiddet için iş bırakma eylemine katılmıştı
People
1
2) türkay özcan (dr)
19.12.2021 20:59:52
normal, kim koruyacak ki bizi bakanlıkmı güldürmeyin. bugün didimde doktora kafa atan adam savcılıkça serbest bırakıldı yazıklar olsun ilgili bakanlıklara
People
0
3) Hasan Kerbiç (dr)
18.12.2021 17:34:07
Her savunma dr u sıkıştırmak için alınmıyor bence.Bazende olayın aslını astarını öğrenebilmek için alınıyor.Saldırandan savunma istenemeyeceğine göre..
People
0
4) Doğru söz (Katlanılmazdır)
18.12.2021 01:52:31
Bak kardeşim annen de 2000 tane hastalık, 5000 tanede ciddi durum yazmışsın ...

Bu 7000 tane durumun ortaya çıkması için minumum 30 yıl hastalıklı marazlı gezmek lazım... Hadi o gezdi, sen niye gezdirdin... Anneni TV gibi seyetmişsin...

Bak kardeşim , uğruna başkasını fenalık yapmakla yazılı tehdit ettiğn annen, senin gözlerinin önünde hep hastaymış... İyice beter ,düşkün olunca, ambulanslık , acillik olunca ver yansın ve feryat ediyorsun...

Keşke annenle ilgilenme işini başkalarına, on yıllarca bırakmasaydın...

Sen iyi bir evlat değilsin, çünkü annemde sana annelik yapmamış vede yaptığıyla kötü şekilde yüzleşmiş...

Geçmiş olsun
Tez ikinizin iyileşmesi dileğiyle
Umarım şu acı reçeteyi yutabilirsin!

People
0
5) Yaşar Bülent (Doktor)
17.12.2021 18:54:00
Öldürme tehdidi kabul edilemez, bu yazıyı belli ki hasta haklarındaki görevli yazmış,tehdidi neden yazmış anlamak zor.Hasta yakınının yazdığı esas yazıyı görmek lazım.Ayrıca evine gönderilen hastanın başka bir hastanede kalbi duruyor bunun nedeni araştırmak gerekiyor..
People
27
6) Port (Op.dr)
16.12.2021 19:16:33
Şaşırmadım ama uzuldum diyemem.dun hastanemizde sadece 3 kişi grev yaptı diğerleri daha çok hasta baktı.bunlari hakediyor doktorlar.versin şimdi hesabını.
People
60
7) Furkan Yenigün (Kardiyolog)
16.12.2021 15:03:06
Net olarak, %100 ihtimalle, tartışmasız bir şekilde şikayet edilen doktorun suçlu olduğunu düşünüyorum. Her şeyden önce kendisi bir doktordur ve halen kamu kuruluşunda görev yapmaktadır. Haklı olsa dahi bu sebeplerden ötürü suçludur bence.
People
69
8) İlhan Ünlü (Akademisyen)
16.12.2021 12:18:04
Olayın üzerine bir de bu yazıyı doktora göndererek hekimin moralini alt üst eden yöneticilere yazıklar olsun. Bu yazıya cevabı idarecilerin vermesi gerekir. Güvenlik güçlerine bu tehdit iletilmelidir. Sonra bu hekimden maksimum verim beklersiniz.....
People
48
9) muhibbi (op. dr.)
16.12.2021 11:59:42
yazacaklarımı anlayan ve tatbik eden çıksa yazacağım da
neyse yine de sadece şunu yazıp bitireyim
aşk ile çalışmaya devam ediniz
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)