Hasta yakınlarının darp ettiği 2 doktor hastanelik oldu!
İzmir'in Karabağlar ilçesinde iki doktor, hasta ve yakınlarınca darbedildi.
Hasta yakınlarının darp ettiği 2 doktor hastanelik oldu!
29 Haziran 2020 16:27 - AA

İzmir'in Karabağlar ilçesinde iki doktor, hasta ve yakınlarınca darbedildi.Alınan bilgiye göre, Karabağlar 4 Nolu Aile Sağlığı Merkezine gelen iki kişi, muayene için aile hekimi Savaş Avcı'nın odasına gitti.Doktorun maske takma uyarısında bulunması üzerine tartışma yaşandı.Tartışmanın büyümesinin ardından dışarıda bekleyen hasta yakını da içeri girdi ve biri kadın 3 kişi Avcı'yı darbetti.Araya girmek isteyen aile hekimi Mehmet Akça da kafasına sert cisimle vurularak yaralandı.Hasta ve yakınları olay yerinden kaçtı, aile sağlığı merkezine polis ve 112 Acil Servis ekipleri sevk edildi.Yaralı iki doktor, ambulansla Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, darbedilen iki doktoru hastanede ziyaret ederek olaya ilişkin bilgi aldı.Şüphelilerin yakalanması için çalışmalar sürüyor.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
10
1) Can (Ceylan)
30.06.2020 16:51:52
Gün geçmiyor ki meslektaşlarımız darp edilmesinler, bıçaklanmasınlar ve canlarından olmasınlar. Üstelik hastalarının hastalıklarına çözüm bulmak için, sağlıklı olmalarına vesile olmak için görevleri başında iken bu saldırılara maruz kalıyorlar. Bu tür suçların ceza yasaları ile etkin ve caydırıcı bir şekilde önlenmesi için daha kaç hekimin saldırıya uğraması gerekiyor. Yasa koyuculardan caydırıcı cezalar ve sağlık bakanlığından da hekime saygı konusunda daha etkin kamu spotları yayınlanmasını bekliyoruz. Üzgünüz, kaygılıyız, yaşamdan yanayız.
People
26
2) Pınar Balcı (Doktor)
30.06.2020 07:45:52
Güzel, haberleri tüm basın sunuyor , ama neden faillerin daha doktorların sorgusu bitmeden serbest kaldıklarını yazmıyor ? Yeni çıkan yasanın neden işe yaramadığı sorgulanmıyor, yazılmıyor. Bu yasa fiyaskodur.
People
23
3) ramazan inci (Prof)
29.06.2020 21:02:34
Sağlık çalışanları sadece coronavirüs ile mücadele de değil ne yazık ki! Devletimizin yetkilileri ve kolluk kuvvetlerinden de sağlık çalışanlarına saldıranlara karşı mücadeleye davet ediyoruz! Bu gidişle hekimleri hekimlikten soğutacaklar ne yazık ki!

Şiddete maruz kalan meslektaşlarımıza geçmiş olsun
People
20
4) Çimen Ataç (doktor)
29.06.2020 20:46:04
Görevini yapan hekimlere saldıran insanımsılara hele bu dönemde ve halk sağlığını tehdit, kamu çalışanına darp nedeniyle en ağır cezaların verilmesi gerekir. Yaptırım yoksa saldırılar durmaz.
Hekime şiddet karşılıksız kalmasın.
Adalet istiyoruz
People
23
5) Ceyhun Balcı (Uzman Doktor)
29.06.2020 20:36:06
Koronaya teşekkür etmek gerek. Hekimlerin ve sağlık çalışanlarının değerini anımsattığı için! Onun sayesinde yanlış da olsa TBMM’den şiddet yasası çıktı! Öngörüldüğü gibi ve ne yazık ki işe yaramadı! Bu arada, bolca alkış aldı kellesi koltuğunda hekimler ve sağlık çalışanları! Sözel, fiziksel ve silahlı şiddet dörtnala! Güzel ülkemi yönetenler! Neredesiniz?
People
33
6) Kazim Önal (Prof.Dr.)
29.06.2020 20:17:18
Bu çirkin saldırı bütün alkışları aldı götürdü. Sağlıkçıların canları pahasına özveriyle çalıştıkları böylesi bir ortamda meydana gelen bu şiddet olayı camiamızda telafisi mümkün olmayan derin yaralar açmıştır. Saldırganların yakalanarak salıverilmeden gerekli kanuni işlemin yapılmasını bekliyor ve izliyoruz
People
18
7) Faik Ali Gül (Tıp doktoru)
29.06.2020 20:08:36
Yazıklar olsun. Yasalar ve uygulamalar birlikte ele alınmalıdır. Tutuklu yargılanma ilk yapılması gerekenlerdendir. Kınıyorum.
People
21
8) Suat Kaptaner (Hekim)
29.06.2020 20:00:22
Sağlıkta şiddet yasa maddeleriı TCK nın içine konulsun diye çabaladık Dinletemedik Gözaltı ve tutuklama için savcı ve hakimler TCk ya bakar Sağlık Yasasına bakmaz Saldırganlar ifade veriyor gidiyor bu nedenle Bu yasa maddeleri TCK ya konulmalıdır
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)