Hemşire doktoru dövdü! Kafasını cam masaya çarpan doktor hastanelik oldu!
Çorum'da bir hemşire tarafından darbedildiği öne sürülen doktor, hastanede tedavi altına alındı.
Hemşire doktoru dövdü! Kafasını cam masaya çarpan doktor hastanelik oldu!
31 Ağustos 2020 17:34 - AA

İddiaya göre, bir aile sağlığı merkezinde görevli aile hekimi Hatice M.A. ile ebe hemşire Gülsüm H. arasında tartışma çıktı.

Gülsüm H, tartışmanın büyümesi üzerine yaşananları cep telefonuyla kaydetmeye çalışan doktor Hatice M.A'ya müdahale etmek istedi. Kavgaya dönüşen olayda darbedildiği iddia edilen doktor, kafasını cam masaya çarptı. Doktora ilk müdahaleyi sağlık çalışanları yaptı.

Olayın ardından baş dönmesi şikayeti yaşayan aile hekimi, ambulansla Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Ebe hemşire Gülsüm H. ise ifadesi alınmak üzere karakola götürüldü.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) drzen (uzman doktor)
09.09.2020 14:26:43
HEMŞİRE kaçtı....
People
4
2) Mserdar (Emekli)
07.09.2020 16:19:20
Hemşire rumuzlu yorumcu hemşireler hasta bakımı yapıyormuş,ne hasta bakımı yapıyorsunuz tek tek anlatın anlayalım,yemek mi yediriyorsunuz saçını mı tarıyorsunuz banyo mu yaptırıyorsunuz stajer yoksa ilaç dağıt, serum tak, enjeksiyon yap geriye ne kaldı
People
9
3) MEHMET YILDIRIM (ÖĞRETMEN)
07.09.2020 13:53:30
Yorumlara baktığımızda hep önyargılı yorumlar yapılmış.Dr.kendisini üstün görüp hemşireyi ezmeye ve dövmeye kalkmıştır.bu etiketine ve ünvanına gövenerek düpedüz emri altındaki kişiyi ezme girişimidir.Ayrıca hemşire ,ebe laborant röntgen tekn.v.b.diğer personel olmadan dr.tek başına bir şey yapamaz.dr.ların bazısı zaten kaprisinden yanına varılmıyor.bence insan daha mütevazi ve nazik olmalıdır.hastalara şefkatle yaklaşmalıdır.bu durum ilaç tedavisinden daha etkilidir.
People
3
4) drzen (uzman doktor)
04.09.2020 14:10:34
HEMŞİRE rumuzlu kişi yanımda çalışan kişilerin benim çalışanlarım olmadığını iddia etmişsin ama ben özel hastane ortağıyım. ben cümlelerime kelimelerime dikkat ederim siz de dikkat edin. tahrik edici konuşuyorsunuz halen....özel hastane sahibi olarak da tüm çalışanlarımın yetki sınırlarını ve görevlerini iyi biliyorum.
People
20
5) Hemşire (HEMŞİRE)
03.09.2020 20:42:55
DRZEN hemşire, sekreter, temizlik personeli sizin çalışanınız değil lütfen ona göre yorum yapın. Ayrıca "dr un izni olmadan tek başınıza verdiğiniz bir karar ya da tıbbi uygulama var mı" demişsiniz. Biz hemşireler hastamıza bakım vermek için varız ve hasta bakımında kendi kararlarımızı kendimiz alıyoruz. Bu konuda yeterli bilginiz olmayabilir. Tedavi konusunda evet hekim order eder biz de uygularız. Uslubumun tahrik edici olduğunu düşünmüyorum. Üslubum bir meslektaşınızın "O hemşirenin kafasını kıracaksın ki akıllansın. Amirine saygısızlık cezası işten kovmakla kalmamalı, kafasını da kırmalı" yorumuna ithafendir.
People
8
6) DRZEN (CERRAH)
03.09.2020 11:20:53
16 yıllık hekimim çalışanlarımla hemşire, sekreter ,temizlik personeli ayrımı yapmadan çalışırım. onlar da bişey olunca ilk bana danışırlar. şimdi HEMŞİRE rumuzlu kişinin yorumuna bakınca evet önce biz doktorlar hemşirelerin amiriydık yakın zamanda bu kanunu değiştirdiler. peki söyle bakalım doktorun izni olmadan çalıştığın yerde tek başına verdiğin bir karar veya tıbbi uygulama var mı??? bence tahrik edici uslubu bırakın öyle yorum yapın. bişeyler yaşanmış olmuş bitiş yorumu kimseye düşmez. adli süreç devam eder sonuca mahkeme karar verir. umarım yeterince açıklayıcı olmuştur. gün ayrılık günü değil birlik beraberlik günüdür.
People
13
7) Ümit Karadeniz (Uzman dr)
02.09.2020 23:25:17
Yorumların bir kısmı beni şaşkına çevirdi sağlık çalışanlarının bölünmüşlüğü ve bu yüzden hakkının her daim yenmesinin sebebi sanırım yorumlarda gizli hekim hemşire hatta tıbbi sekreter aynı camianın ve ailenin parçasıdır aramızda rekabet değil dayanışma vardır as üst ilişkisi apayrı bir konudur ve burada adli bir süreç söz konusuysa burda meslek ayrımı değil haklı haksız vardır
People
29
8) Hemşire (HEMŞİRE)
02.09.2020 21:20:15
Burada yorum yazan bazı hekim arkadaşlar kendi hayal dünyaları ile gerçeği karıştırıyor anlaşılan. Daha hala kendini hemşirenin amiri sanan var. Açın önce yasa yönetmelik okuyun.
People
13
9) uzm dr (uzm dr )
02.09.2020 11:32:27
cemile hemşire hanım hekim hemşirenin amiridir. önce bunu öğrenin sonra yorum yapın ...
People
15
10) murat uncu (muhendıs)
01.09.2020 13:37:31
Sıddete maruz kaldıgını ıddıa eden aıle hekımı daha oncesınde de bahsı gecen hemsıre ve doktoruna saldırmıstır. Hepsı kayıt altındadır.Bu sefer doktorunun ızıne cıkmasını fırsat bılerek hemsıreye kamerakayıtı bulunmayan odada saldırmıstır. Akabınde de hemsıre benı darp ettı dıye polıse haber verıp acıl unıtesınden de resmen yanlı rapor alarak cıkmıstır. Bu ısın asıl sebebı darp oldugunu ıddıa eden doktorun bu aıle saglıgı merkezının asıl kurucusu olan doktordan hasta calıp onu safdısı etmek oldugu herkez tarafından bılınmektedir.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)