İç Hastalıkları Uzmanı genç doktor kalp krizi sonucu hayatını kaybetti
Bursa’da özel bir hastanede görev yapan İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Ersin Durmuş, kalp krizi sonucu hayatını kaybetti
İç Hastalıkları Uzmanı genç doktor kalp krizi sonucu hayatını kaybetti
18 Eylül 2018 -

Bursa'da özel bir hastanede görev yapan İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Ersin Durmuş, kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Olay dün akşam saatlerinde meydana geldi. Bir anda yere yığılan 47 yaşındaki Durmuş için 112'den yardım istendi. Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Durmuş, meslektaşlarının tüm müdahalesine rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Durmuş'un cenazesi bugün Mihraplı Camisi'nden kaldırılacak.

Ağrı'da doğumlu olan Durmuş, 1993 yılında Anadolu Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden mezun oldu. 2004 yılında İç Hastalıkları ihtisasını tamamladı. Durmuş, Çekirge'de özel bir sağlık kurumunda çalışıyordu.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) Hülya Yıldırım (Emekli)
21.12.2018 17:40:52
Sevgili Ersin doktorum her ölüm erken ölümdür, senin doktorluğun dışında insan olman bütün hastalıkların tedavisiydi mekanın cennet olsun, ışıklar içinde uyu çok üzgünüm çok :(
People
6
2) Derya türkoğlu (Halkla ilişkiler uzmanı)
24.09.2018 12:19:30
Ey güzel insan şok oldum Allah’ımın sevgili kulu seni yanına almış iyi insanlar çok yaşamaz derler en büyük örneğisin hastalandığımda bana yapmış olduğu doktorluğu insanlığı asla unutmam çok üzgünüm eşi çocukları ve sevenlerine başsağlığı ve sabır diliyorum mekanın cennet olsun çok büyük insandın
People
7
3) Selçuk akbulut (işçi)
23.09.2018 19:29:00
sevgili ersin kardeşim ani vefatin seni taniyan birçok kişiyi üzdüğüğü gibi benide çok üzdü yorumlardan anlaşılan insanlarin yüreğine girmiş parayla yapilamayacak bir sevgi kazanmissin yüreğinin güzel olduğunu zaten biliyordum ama insanlik adina ve sevgi adina çıtayı çok yukselmişsin arkadaşın olarak çok gurur duydum kabrin nur mekanın cennet ruhun şad olsun sevgili ersin kardeşim
People
9
4) Öğ üyesi (Doktor)
22.09.2018 12:42:46
Allah ağrısını giderdiği her hastanın her dakkikasına mukabil doktorların da ahiretini sonsuz cennet mekan diyarlar eylesin. Bu dünyanın en çok sıkılan insanları doktorlar. Allah ahirette sıkmasın
People
15
5) Yaşar Taşkın (Makine Mühendisi )
19.09.2018 19:02:03
Doktor Ersin Bey çok değerli bir hekim ve çok insancıl, içten bir arkadaşımızdı.
Kendisi benim doktorumdu.
Hastalarına çok güzel ilişkisi olan, gönülleri kazanmış bir insandı.
Çok üzüldüm, ağladım, dua ettim.
Rabbim makamını yüksek eylesin inşaallah
People
11
6) Dilek irgali (Isveren)
19.09.2018 18:40:10
Yüreğı güzle doktorumuz abimiz kardeşimiz ne desem nasıl hitap etsem bilemiyorumki çok erken oldu ama Allahıın takdiri Allah seni gani gani rahmet etsin Allahım eşine çocuklarına ve sevdiklerine sabırlar versin güzel insan seni asla unutmayacağız
People
17
7) Talat Demirkol (Dr)
19.09.2018 10:51:41
Bingöl devlet hastanesinde birlikte çalışmıştık yeşil gözlü yüreği güzel insan seninle yolumuz karşılaştı bu hayatta inanamıyorum bu duruma allah rahmet eylesin yakınlarına sabırlar diliyorum
People
13
8) Selda ER (BANKACI)
19.09.2018 09:27:10
Doktorum Sn.Ersin Durmuşu kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum.Hala öldüğüne inanamıyorum.Hastayken gitmek isteyebileceğiniz nadir doktorlardandı. Mesleğini seven ,Hastalarını sevgiyle kucaklayan bir doktordu. Mekanı cennet olsun.
People
28
9) Derya uyar (Ev hsnimi)
18.09.2018 23:28:50
Dunyanin en naif insani ..hasta gidersiniz konusurken daha iyillasmis hissedersiniz.guleryuzlu hguzel yurekli insan.ablacim diye hitabin halaa kulaklarimda .doktirsuz kaldik ah ah.rabbim iclerinden irmaklsr akan cennetinde efendimizle komsu eylesin ins.her yasin okudugumuzda ismini hic unutmicaz.ornek bir dr .boyle dr yoktur bursad hic sanmiyorumm.mesele ilac yazmak ddgil gonle girmek.duydugumda tek yaptigim hemen yasin okuyup bagislsmak oldu kac doktora nasip olur.gerude kalan guzel yavrularinin bahti acik olsun.boyle bir evlat yetistirdikleri icin anne babasindan allah razi olsun
People
25
10) dr (pratisyen)
18.09.2018 21:59:26
doktor demek stres demek.halk doktor düşmanı olmuş.doktorun dostu yok.
SON HABERLER
ETİKETLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
30/05-31/05 5.Nadir Görülen Hastalıklar Sempozyumu NÖROLOJİ İSTA
26/05-01/06 Hastane İnfeksiyonları Eğitim Programı 2019 ACİL TIP ANTA
12/06-14/06 37. Zeynep Kamil Jineko-Patoloji Kongresi KADIN... İSTA
13/06-15/06 9. Solunum Zirvesi GÖĞÜS... ISPA
14/06-15/06 MEDÜLLOBLASTOMA SEMPOZYUMU MULTİDİSİ... ADAN
14/06-16/06 11. Ulusal Viral Hepatit Sempozyumu (UVHS) ENFEKSİYO... AFYO
15/06-16/06 5. Kanserde Destek Tedaviler ve Palyatif Bakım Sempozyumu TIBBİ... ADAN