İzmir İl Sağlık Müdürü Salnur, görevden alındı
İzmir İl Sağlık Müdürü Bediha Salnur (48), görevden alındı. 29 Aralık 2016 yılından bu yana İl Sağlık Müdürü olarak görev yapan Salnur, görevi devretmek üzere Sağlık Bakanlığı'na çağrıldı.
İzmir İl Sağlık Müdürü Salnur, görevden alındı
13 Mayıs 2019 - CNN TÜRK

İzmir'de Halk Sağlığı Müdürlüğü görevini yürütürken, 11 Aralık 2012 yılında İl Sağlık Müdürü olarak atanan Bediha Salnur, 2015 yılına kadar bu görevi yürüttü.

Daha sonra 7 Haziran 2015 seçimlerinde görevinden istifa ederek AK Parti'den İzmir milletvekili adayı olan, ancak seçilemeyen Uzman Doktor Bediha Salnur, İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü'ne atandı. 28 Aralık 2016'ya kadar da Halk Sağlığı Müdürü olarak görev yapan Salnur, daha sonra eski görevi olan İl Sağlık Müdürlüğü koltuğuna yeniden oturdu. 


9 Aralık 2016'da İl Sağlık Müdürü olarak görev yapmaya başlayan Salnur, Sağlık Bakanlığı tarafından görevden alındı. Salnur'un görevi iade etmek üzere Sağlık Bakanlığı'na çağrıldığı, salı günü görüşme yapacağı öğrenildi.

 

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
7
1) Dr Uzm. (Dr.)
17.07.2019 08:49:44
Bozyaka'daki skandal doğru. Düşünün, kimseye ceza istemeyen incelemeci, olayı rapor eden doktora, hem de "kınama" cezası verilmesini istiyor, eski Güney sekreteri de "sadece" bu doktora ceza veriyor. Paralelin Bakanlığa dek uzanan çok kalın bir damarı ortaya çıkarıldı ama üstünü örtenler oldu. Soru şu ki müdire hanım ne taraftaydı? Suçlu muydu, yoksa soruşturma istediği için paralelci müfettişler tarafından harcandı mı?
People
3
2) O Uzman (Dr.)
16.07.2019 10:33:24
İzmir'de 7.000 hastaya son kullanma tarihi geçmiş ya da kaynağı belirsiz radyoaktif ilaç enjekte edildiği valilik yazısıyla da sabit. Ancak olayı incelemek için gönderilen bir incelemeci ve 2 müfettişin paralel ile bağlantılı olabileceği de inceleniyor. 100'e yakın CİMER ihbarı var. Ama başsavcılık "kovuşturmaya bile gerek yok" dedi. İlginç ??? Paralel ???
People
5
3) Uzm.Dr. (Dr.)
16.07.2019 10:25:05
İzmir Bozyaka D.H'sinde 7BİN hastaya son kullanma tarihi geçmiş (kanserojen hale gelmiş), ya da kaynağı belirsiz radyoaktif ilaç enjekte edildiği müfettiş raporu ile sabit. Olayı ihbar eden doktora kınama cezası bile verildi, sonra geri alındı. Ama 3 sene sonra "kovuşturmaya bile gerek duyulmadığı" bildirildi. Paralelin çok büyük baskısı var.
People
7
4) Dr T (Tip Dr'u)
14.05.2019 09:50:44
Hiç kimseye görevler mülk değil . Git KAL denmiyor.GİT DÖN ! deniyor.Herkese hayırlı olsun
People
21
5) Hakan Akan (Diş hekimi)
14.05.2019 07:58:36
Merak etmeyin, doktor hanım da bakanlığa atanır. Siz kendinizi düşünün...
People
6
6) aydin sinal (hekim)
13.05.2019 17:58:05
hic olmasa bir demet cicek verselerdi,eli bos göndermek olmamis
People
32
7) m. murat (dr)
13.05.2019 17:57:01
İdarecilik diye bir uzmanlık dalı mı okumuş, ya da doğuştan "idareci" mi? Biraz acillerde çalışsın, bunun gibi binlercesi var...
People
54
8) Kerem can (Dr)
13.05.2019 14:19:06
Foto çok eski. Nöroloğun analizi boş
People
13
9) Anthony Anderson (Ziraii ilaçlama)
13.05.2019 14:10:14
Ne olmuş ?
herşeyçokgüzelolacak mı demiş ?
People
63
10) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
13.05.2019 12:28:21
Yüzleri seçilebilen 12 kişiden 9 unun bayan olduğu , beylerin genelde uzak mesafeyi tercih ettiği , sol köşede duran bey haricinde yolcu eden herkesin gülümseyip çoğunun alkışladığı bu fotoğrafta; görevden birisi mi alınmış, görev yükseltmesi mi yapılmış ayırt edilemiyor ama sayın Salnur’un sol elindeki mendil, kafasını öne eğmesi , ağlamayla karışık zorlu gülümseme ifadesi çalışanlarıyla ne düzeyde sıkı bir bağlantıya girdiğini gösteriyor. Şu gergin günlerde böyle bir manzara oluşturabildiği için kendisini tebrik ediyorum.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA
12/09-15/09 10. Ulusal Haseki Tıp Kongresi ve 9. Haseki Hemşirelik Sempozyumu HEMŞİRELİ... SAKA