İzmir Tabip Odası'nın Onur plaketlerinde yaptığı değişiklik tepki çekti: Şiddetle kınıyoruz
İzmir Tabip Odasının 14 Mart Tıp Bayramında her yıl verdiği plakette Atatürk resminin kaldırılmasına tepki geldi.
İzmir Tabip Odası'nın Onur plaketlerinde yaptığı değişiklik tepki çekti: Şiddetle kınıyoruz
18 Mart 2019 -

İzmir Tabip Odası tarafından 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle yıllardır verilen Onur Ödüllerinden Atatürk resminin kaldırılması tepki çekti.

Bu yıl Onur Ödüllerinden birini alan Dr.Suat Kaptaner, Atatürk resminin kaldırılmasıyla ilgili tepkisini sosyal medyadan dile getirdi:

"İzmir Tabip Odası Başkanı Dr.Funda Obuz’un  konuyla ilgili  “Atatürk resmini bu plaketlere koymak Atatürk sömürüsü “ dediğini dile getiren Dr.Suat Kaptaner şunları ifade etti:
Çanakkale’de zafer kazanan Mustafa Kemal Atatürk ve Mehmetçiği saygı ve minnetle anıyoruz. 14 Mart Onur Plaketlerimizden yıllardır var olan Atatürk resmini kaldıran İzmir Tabip Odasını saygısız tutumlarını şiddetle kınıyoruz..."

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Pınar Metin (Doktor)
23.03.2019 10:42:17
Çanakkale savaşından sonra Mustafa Kemal'in adı çok ağır bir sansüre tabi tutulmuş olsa da halk onu bilir ve lider olarak kabul eder. Bu eşsiz liderin öncülüğünde vatanın kurtuluşu ve modern Türkiye Cumhuriyeti'nin kurulması mümkün olur.Emperyalist ülkelerin Atatürk'ü yok etme girişimleri, emellerine ulaşana kadar sona etmeyecektir ne yazık ki!İşte tam da bu nedenle bugün Mustafa Kemal Atatürk'ü daha çok savunma zorunluluğumuz vardır.Ve ne kadar sansür uygulanırsa uygulansın Tarih herkese hakkını verir.
People
10
2) Pelin Kaynak (Doktor)
21.03.2019 12:08:02
İzmir’e ve tabip odasına yakışmadı. Yazıklar olsun.
People
6
3) İE (Hekim)
21.03.2019 10:19:25
Hekim olsun olmasın kişi,Türkiye Cumhuriyeti kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'e vefa duyuyorsa, onun resminin olduğu bir plaketi onurla saklayacaktır. Bunu düşünemeyecek bir yapı nasıl oluşur, bunu anlamak lazım..Zihinlerde bu vefasızlık, kendi tarihine yabancı gibi bakabilme duygusu nasıl oluşmuştur....Bana göre aşılması gereken bu düşünce kalıpları....
People
23
4) Çağdaş (Hekim)
20.03.2019 23:10:24
Yapmayın etmeyin hekimlerin ve Tabip Odalarının ezici çoğunluğu ATATÜRK ilke ve devrimlerine bağlıdır.

Yargılamadan önce İzmir Tabip Odası'nın web sitesini inceleyin lütfen.

Türkiye genelinde TTB'nin özelde ise Tabip Odalarının özellikle 14 Mart haftasında yüzlerce eylem etkinliğinin hiçbirinin Medimagazin'de yer bulamaması sadece bu haberin konması ayrıca manidar...

Atamızı saygı ve minnetle anıyoruz...
People
9
5) Eser Sözmen (Hekim)
20.03.2019 22:14:34
Atatürk resminin sömürü olarak düşünülmesi çok üzücü, kabul edilemez bir yaklaşım. Tabip odası yönetimleri, bu tür kararları verirken üyelerinin hassasiyetlerini, kendi kişisel düşüncelerinin önünde tutmalı..
People
8
6) Gül Çekin (Doktor)
20.03.2019 17:54:44
Türk Tabipler Birliği ile benzer şekilde 14 Mart Tıp bayramında hekimlere verilen plaketlerden TC'nin kurucusu MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ün resmini kaldıran Izmir Tabip Odasının bu yanlışından dönmesini bekliyorum. Neden kaldırıldığı sorusuna cevap bekliyorum.
People
17
7) ali gül (hekim)
20.03.2019 17:48:11
Atatürk düşmanlıģı değişik biçimlerde karşımıza çıkıyor. Ne yaparlarsa yapsınlar hekimlerin tamamına yakınında var olan Mustafa Kemal Atatürk sevgisini yok edemezler. Çünkü Tıbbiyeli vatanseverdir, çağdaştır, halkçıdır ve yenilikçidir.
People
17
8) Merih HANHAN (Hekim)
20.03.2019 16:11:03
Sehven yapıldı ise bir an düzeltilmesi kanaatindeyim. Ancak bilinçli olarak yapıldı ise doğru bulmuyor, kınıyorum. Bir zamanlar "pişmiş ete soğan doğramam" diyen Genel Kurmay Başkanı Hilmi ÖZKÖK beyefendi de Kara Kuvvetleri subayları brovesinden Atatürk resmini kaldırtmak istemiş ancak aşırı tepkiler yüzünden geri adım atmıştı. tarih tekerrürden ibaret demek ki...
People
19
9) İlknur Görken (Hekim)
20.03.2019 13:41:42
Hekimlikte 40. Yıl ödülü çok onurlu bir ödül, "Beni Türk hakimlerine emanet ediniz" diyerek bizleri onurlandıran Atamızın fotoğrafının plaketlerden kaldırılması kabul edilemez. Ben şahsen Atatürksüz plaketi almak istemem!!
People
25
10) Gonca Gülten Ataç Ünlü (Uz Dr)
20.03.2019 13:00:51
Yıllardır üyesi olduğum meslek odamın bu uygulamasını kınıyorum. Atatürk ün tüm dünyada değerinin daha da anlaşıldığı günümüzde bu uygulamalarını anlamam da mümkün değil zaten. Odamız yönetiminden resmi bir açıklama beklememizin de hakkımız olduğunu düşünüyorum. Saygılarımla.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori