Kadın doktor, baba ve oğlu tarafından tartaklandı, ikisi de serbest bırakıldı
Urfa'da Birecik Devlet Hastanesi acil servisinde görevli Dr. Yasemin Y.'yi ağır şekilde darp eden baba-oğul mahkemece serbest bırakıldı.
Kadın doktor, baba ve oğlu tarafından tartaklandı, ikisi de serbest bırakıldı
05 Mayıs 2017 - HÜRRİYET

Şanlıurfa'nın Birecik Devlet Hastanesi acil servisinde görev yapan Dr. Yasemin Y., muayeneye gelen kalp hastası Sadin K. ile oğlu Önder K. tarafından tekme-tokat dövüldü. Acil serviste yaşanan kavga anı, güvenlik kameralarına yansıdı.
Kalp rahatsızlığı bulunan Sadin K. yakınları tarafından Birecik Devlet Hastanesi'ne getirildi.

 


Acil 10 günlük ‘iş göremez’ raporu verilen Dr. Yasemin Y.’nin şikayeti üzerine,  polis Sadin K. ile oğlu Önder K.’yı gözaltına aldı.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen baba ve oğlu, çıkarıldıkları nöbetçi mahkemede tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
3
1) urfada doktor (doktor)
09.05.2017 02:39:06
urfada doktor olarak çalışıyorum bunlar rutin şeyler(bana bıçak çekildi bırakın başhekimi acil sorumlu hekimi bile arayıp geçmiş olsun demedi) muhtemelen başhekim "doktor hanımı arayıp ya bunlar fıtratında var yapmışlar bi cahillik şikayetçi olmasanız mı " demiştir. işkembeden sallamıyorum eşim acil serviste darp edildi başhekim yardımcısı böyle söyledi.
People
1
2) murat şahin (doktor)
08.05.2017 20:23:04
Adalet mensuplarına görevi başında değilken bile saldırı olsa tutuklanırken, sağlık çalışanına görevi başında iken yapılan cezasız kalırsa malesef bu tür olaylar çoğalır. hani sağlık bakanı ''bu tür saldırıları kendime yapılmış sayacağım'' demişti. sözünüzü tutmanızı bekliyoruz sayın bakan. Bu olayda sağlık bakanlığı olarak müdahil olun da bu tür saldırgan kendini bilmezler bir daha böyle şeylere kalkışmasın. Bu nasıl bir adalet.
People
18
3) mehmet (deniz)
08.05.2017 09:18:18
hani saglık çalışanlarına şiddet tutuklu yarlınacaktı. bu hakimin haberimi yok, torpilli hastamı. saglık bakanının haberi yok mu acaba. saglık çalışanına şiddet yapan kesın tutuklu yargılanacak demişti.
People
17
4) macit taran (sağlıkçı)
07.05.2017 22:26:08
Ben de o nöbetçi hakime şiddet uygulayıp serbest bırakılmak istiyorum... ama bu pek mümkün değil, nasıl olsun ki o hizmeti başında bir devlet memuruyken gariban Dr hanım sadece garip! Sahipsiz! En başta amirleri tarafından zulüm gören binlerce doktordan sadece biri!
People
25
5) Dr.Ömer KAŞIKCI (Uz.Hekim)
07.05.2017 17:33:37
Bir hakim yada savcıya mahleme esnasinda değil darp etmek hakaret hatta fiske atan birini böyle serbest bırakırlar mı... Hiç vaki mi..Değil.. Öyleyse niye sağlıkçıları darp edeni tutuksuz yargiliyorlar.. Adaletinizden ve cubbenizden utanın... Çifte standartlı adaletiniz adalet değildir ve vebalini ödersiniz...
People
12
6) Huylu (Hemsire)
07.05.2017 13:59:31
Suc onlarda degil oraya dr gonderende. Veteriner olmasi yeterli
People
8
7) Abdulmecid (dr)
07.05.2017 12:22:30
bir urfa'lı dr olarak üzgünüm, ama bu olaylar sadece urfa'da değil birçok yerde olabiliyor hem daha kötüleri de oluyor. Daha medeni (!) sözüm ona kültürlü okumuş insanların yaşadığı şehirlerde de olabiliyor, hadi bizimkilere cahil diyelim ,peki medenilere ne demeli? ''okumuş cahil ''ilim cehaleti alır...
People
13
8) dr. (aliye)
06.05.2017 23:22:40
acilde hasta yakını bana vurdu.daha sonra hasta yakını başka hastaneden vurmadığım halde darb raporu aldı.mahkeme sonuçta beni suçlu buldu.acil hekimini bu hale düşürenler utansın.doktoru beş paralık hale getirenler utansın.
People
11
9) acil tbb. (pratisyen)
06.05.2017 23:18:51
doktorun hiç bir kıymeti yok.vatandaş doktoru köle gibi kullanıyor.aciller çok berbat bir hal aldı.hakaretler ve kavgalar arttı.sağlık bakanlığı acillerdeki şiddeti çözmek için gayret vermeli.doktor kıymetsiz ve şamar oğlanı oldu.
People
10
10) Hüseyin çetin (Uzman)
06.05.2017 20:03:22
Doğu sayılabilecek bir güney ilinde çalışıyorum. Hastalar monitörlerdeki isimleri bile okuyamıyor. Poliklinik sıramatiklerinden çagırırsanız kimse gelmiyor. Nerede arıza tip var polikliğe rastgele onlar giriyor. Okuma yazma yok. Cehalet tavanda.
Gelsin de saha koordinatörleri görsünler rapor etsinler durumu.
Bomboş tipleri saha koordinatörü yapıp aynı menzile koşmakla olmuyor bu işler.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
21/03-23/03 Sağlık Bilimlerinde Araştırma Sempozyumu TIP EĞİTİMİ İZMİ
27/03-30/03 18. Nefroloji Kış Okulu NEFROLOJİ KIBR
05/04-07/04 TOD Nisan Kursu GÖZ... ANKA
07/04-10/04 41. PEDİATRİ GÜNLERİ ve 20. PEDİATRİ HEMŞİRELİĞİ GÜNLERİ ÇOCUK... İSTA
12/04-13/04 Hacettepe Radyoloji BT Kursu 2019 RADYOLOJİ ANKA
12/04-14/04 Hedef Kanser 2019 TIBBİ... KIBR
10/04-14/04 Türk Toraks Derneği 22. Yıllık Kongresi GÖĞÜS... ANTA