Kalp krizi geçiren doktor hayatını kaybetti, hastalar 'Bize başka doktorlar bakamaz mı?' dedi!
İzmir'in Karabağlar ilçesinde aile hekimi olarak görev yapan Dr. Murat Ceyhan geçirdiği kalp krizi nedeniyle hayatını kaybetti. İddiaya göre mesai arkadaşları talihsiz doktora müdahale ederken, bazı hastalar ''Bize başka doktorlar bakamaz mı?'' dedi. Yaşanan vurdumduymazlık pes dedirtti.
Kalp krizi geçiren doktor hayatını kaybetti, hastalar 'Bize başka doktorlar bakamaz mı?' dedi!
17 Eylül 2020 09:36 - MEDİMAGAZİN

Türk Tabipleri Birliği (TTB), İzmir'in Karabağlar ilçesindeki 1 No’lu Aile Sağlığı Merkezi’nde Aile Hekimi olarak görev yapan Dr. Murat Ceyhan’ın bugün görev başında geçirdiği kalp krizi nedeniyle hayatını kaybettiğini duyurdu.

BÖYLE VİCDANSIZLIK GÖRÜLMEDİ!
Kalp krizi geçiren doktoru hayata bağlamak için meslektaşları seferber olurken, ASM'nin dışında bekleyen hastalardan bazıları bir an önce muayene olmanın fırsatını arıyordu. Hayatını kaybeden Ceyhan'ın çalışma arkadaşlarından Elçin Akça, hastalardan birinin sarf ettiği ''Bize başka doktorlar bakamaz mı?'' sözlerini ve yaşadıkları o korku dolu anları sosyal medya hesabından paylaştı.

İşte Doktor Elçin Akça'nın yaptığı yürek sızlatan o paylaşım:

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
7
1) Eren (Dr. )
20.09.2020 17:25:24
Hastalar her yerde aynı. Benim işim görülsün, isterse Dünya batsın. Umrunda değil. 2 yıldır kontrole gelmeyip, rapor çıkarmak icin ortalığı yıkan tiplerden tut. Cenazem var bana önce bak diyen tiplere kadar. Ben de eşimin doğuma alındığını öğrenince poliklinikte bekleyenlere izah etmeme ve diğer Dr. Arkadaşların bakacaklarini söylediğim halde bize bak öyle git cümleleri hala kafamda. Ben bu mesleği severek seçtim. Şimdi maalesef zorunluluktan, emeklerim boşa gitmesin diye sürdürüyorum.
People
29
2) NURSE (HEMŞİRE)
17.09.2020 18:06:32
HİÇ ŞAŞIRMADIM ACİLDE 112 ARREST OLAN HASTAYI İÇERİ GETİRDİ HEMEN MÜDAHALEYE BAŞLADIK DIŞARDAKİ HASTA SIRA BENDEYDİ AMA DEDİ !!!
People
65
3) ali (doktor)
17.09.2020 13:40:42
Olay çok üzücü. Asistanken bir keresinde ağır bir tonsillit geçirmiştim. Hocamda izin istediğimde işleri kim yürütecek demişti. Burda böyle. Duyarlılık gösteren olmaz.
People
25
4) Dr.R.Y (Uzm.dr)
17.09.2020 13:29:54
Aşağıdaki yoruma binaen ikinci yorumum:
Allah bize yeter!
En büyük servetimiz imanımızdır!
Sonraki sağlık.
Sonra özgürce yaşadığımız vatanımızdır.
People
49
5) Egoizm (Zirvede)
17.09.2020 13:16:46
Böylesi bencillik ,duyarsızlık,vicdansızlık karşısında mesleği icra etmek için evliya enbiya sabrı gerekir.
Ama evliya falan da değil sağlıkçı...
People
59
6) dr dr (dr)
17.09.2020 13:07:53
İnsanlık ölmüş hatta kokuşmaya başlamış
People
38
7) Dr nörolog (Uzman dr)
17.09.2020 12:48:59
Zorunlu bölgede çalışırken 90. Hastaya bakarken dılarda bekleyen insanlara aryık bakamacağım çok yoğun kaldıramadığımı hissettiğimde hastalrın hala kağıtlarını kapıdan ayrılmamamsı ya bakacaksın yaa bakacaksın halleri ve benim tükenmişliğim ama hiç umursadıklarını hissetmedim
People
44
8) Kasım Mollaoğlu (Hekim)
17.09.2020 12:20:12
Bu davranış şekli zamanımız insanının en tipik özelliği olan bencilliktir, egoistliktir.
Önce BEN, sonra BEN, her zaman BEN, gerisinin canı cehenneme demektir bu.
Bu olaya has da değildir. En büyük insanlık sorumuzdur. Yazık, çok yazık.
People
71
9) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
17.09.2020 11:47:16
Dünyanın her yerinde en itibarlı gruplar; insanların kıymet verdiği şeyleri ellerinden alanlardır. Kimse, Papua Yeni Gine'de , Danimarka'da , İngilizya cumhuriyetinde doktorlar, bu malum kesimlerden daha itibarlıdır ayağını çekip hekimliği düşünen garibanların hayatlarının ızdırapla geçmesine vesile olmasın . İtibar, saygı, hoşgörü istiyorsanız, insanların en kıymetli varlıklarını elinden alacak güce sahip olmanız gerekir.
People
53
10) drsurgeon (uzman doktor)
17.09.2020 11:42:21
Ne bekliyorsunuz ki arkadaşlar. Bizim kendi yönetici HEKİM!!! arkadaşlarımız bizi baltalıyor başkasının yaptığını çok görmüyorum artık....kendi meslektaşımız olmayan yöneticilerle yönetilmek dileğiyle .(Vefat eden arkadaşımıza Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin )
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)