Kılıçdaroğlu'na hakaret eden doktorun görevine son verildi
CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na ve vefat eden annesi Yemuş Kılıçdaroğlu'na hakaret eden doktorun görevine son verildi
Kılıçdaroğlu'na hakaret eden doktorun görevine son verildi
29 Nisan 2019 -

Medical Park Hastaneler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Usta, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na ve 88 yaşında vefat eden annesi Yemuş Kılıçdaroğlu'na hakaret eden doktor Mahmut Arslan'ın görevine son verildiğini açıkladı.

Muharrem Usta, Mahmut Arslan'la ilgili resmi Twitter hesabından şu açıklamayı yaptı:

"İNCELEME TALİMATI VERDİM"

"Grubumuzda çalışan bir kişinin sosyal medya paylaşımıyla ilgili şimdi bilgi sahibi oldum. Kişisel bir paylaşım olmakla beraber inceleme talimatı verdim. Medical Park her türlü ırkçı/mezhepsel söylemin şiddetle karşısındadır.

"İŞİNE SON VERİLMİŞTİR"

İnceleme sonucu gerekli aksiyon alınacaktır. Ayrıştırıcı, saldırgan ve ağır hakaret içeren bu söylemin ülkemizin barış iklimine ağır bir darbe vuracağı muhakkaktır. Fay hatlarıyla oynayanlar bu ülkeye en büyük kötülüğü yapanlardır.

İnsan Kaynakları birimimiz konuyla ilgili kişinin savunmasını alarak hukuk birimimize aktarmıştır. Kurum içi yaptığımız değerlendirme sonucu ilgili kişinin işine son verilmiştir."

NE OLMUŞTU?

Sosyal medyadan yaptığı paylaşımda Kılıçdaroğlu'nun mezhebini ötekileştiren doktor Arslan, "Anasını ….. dua etsin" demişti.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
20
1) Aykırı (Doktor)
30.04.2019 15:22:05
Meslekten men edilmeli
People
22
2) ZEKİ CAN (CERRAH PİZZACI)
30.04.2019 15:06:55
Terbiyesizce cümle kullanmış affedilmesi mümkün değıl tıp dünyamızda böyle pisliklere yer olmamalı.Zaten gereken yapılmış...
People
26
3) Mustafa odabaşı (Dokror Genel Cerrahi uzmanı)
30.04.2019 10:10:40
Hipokrat binlerce yıl önce SAKIN BU MESLEĞİ AHLAKSIZLARA ÖĞRETMEYİN demişti...
People
102
4) Hekim (Hekim)
29.04.2019 23:26:25
Bunun ana babasina acıdım..
People
45
5) dr (dr)
29.04.2019 21:25:15
bir doktor nasıl olur da böyle ırkçı mezhepçi sözler söyler, anlamak zor. Sen doktorsun. Yumruk atandan,eline sopa alandan farkın olsun. Acıyorum sana. Belki kendinle gurur duymuşsundur. Başka bir yerde iş de bulursun yakın zamanda. Ama şunu unutma: bu ülkede Kızılbaş dediğin 20 milyona yakın insan var ve sen o insanların hepsine hakaret etmiş oldun. Yapacak birşey yok. Senin gibilerle aynı havayı solumak zor olsa da mecburuz buna.
People
35
6) Port (Op.dr)
29.04.2019 20:35:42
Doçent olur başhekim olur ama insan olamaz bu zamanda.
People
36
7) dr (acil)
29.04.2019 15:45:50
doktor dövene ceza yok.kılıçtaroğlunu yumruklayana ceza yok.doktoru ezen ezene.
People
53
8) Wes Studi (Tıp Öğrencisi)
29.04.2019 12:11:01
Meslektaşımız demeye utandığım şahıs için "Gerekeni" yapan Medikal Park yetkililerini ve yöneticilerini Tebrik Ediyorum...

Eğer Türkiye ittifakı kurulacaksa bu şekilde hareket eden , aklı selim , vicdanı hür idarecilerle , yöneticilerle kurulacaktır..
People
61
9) MURAT (UYAN)
29.04.2019 12:06:12
İşten çıkartmak yetmez.bu canlının (adamın yazdım,sildim) doktorluk yapmaması gerekir.,çünkü doktor ırkçı,mezhepçi ve bu kadar nefret dolu olamaz,olmamalıdır.
People
77
10) se (uzm dr)
29.04.2019 11:19:03
Eleştiri sınırlarını aşıp terbiyesizlik ve ırkçılık yapmış, muhtemel çok pişman olmuştur ama çok geç. Bu tip haddini aşanlara hukuksal anlamda da ceza gerekiyor.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
20/09-20/09 7. Geriatri Günleri GERİATRİ İZMİ
19/09-22/09 14. Ulusal Genç Yaşam ve 4.Klinik Romatoloji Kongresi ROMATOLOJİ KIBR
19/09-22/09 16. Ege Romatoloji Günleri ROMATOLOJİ İZMİ
19/09-22/09 16. Metabolik Sendrom Sempozyumu BESLENME... MUĞL
20/09-22/09 5. Klinik Embriyoloji Derneği Kongresi HİSTOLOJİ... İZMİ
21/09-24/09 Dünya Gastroenteroloji Kongresi 2019 GASTROENT... İSTA
25/09-27/09 4. Ulusal Çocuk Genetik Kongresi ÇOCUK... ANKA