Konya'da doktor darp edildi! Doktor tedavi altında, darp edenler gözaltında
KONYA'da, acil servise getirdikleri hastalarına öncelik tanınmasını isteyen 3 kişi, doktor Mustafa Öztürk'e tekme tokat saldırdı. Doktorun sol ayağında kırıklar meydana gelirken, saldırganlardan 2'si gözaltına alındı, 1'i kaçtı.
Konya'da doktor darp edildi! Doktor tedavi altında, darp edenler gözaltında
08 Ekim 2019 - DHA

KONYA - Olay, dün saat 23.00 sıralarında Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi'nde meydana geldi.  İddiaya göre, A.Ç., E.Ç. ve A.Ç., acil servise getirdikleri hastalarına öncelik tanınıp, tedaviye alınmasını istedi. Bunun üzerine çıkan tartışmada 3 kişi, doktor Mustafa Öztürk'e saldırdı. Tekme ve yumruk darbeleriyle dövülen Öztürk'ün sol ayağında kırıklar oluştu. Polisin müdahale ettiği olayda saldırganlardan A.Ç. ve A.Ç., gözaltına alındı. E.Ç. ise kaçtı. 2 şüpheli sorgulamanın ardından adliyeye sevk edilirken, polis kaçan E.Ç.'nin yakalanması için çalışma başlattı.

Sağlık görevlilerine uygulanan şiddetin sona ermesini isteyen İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Mehmet Koç, ''Tek amacı insan hayatına hizmet etmek olan sağlık çalışanlarımıza yönelik şiddeti her ne sebeple olursa olsun insanlık dışı buluyor ve kınıyorum. Bu tür olaylara hiçbir şekilde tahammül edemeyiz.  Adli sürecin başından sonuna kadar takipçisi olacağımızın özellikle bilinmesini istiyorum''dedi.  

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) Dr Ayan ismayilzade (Doktor)
10.10.2019 16:20:52
Saygi deyer meslektaslarim bu durumlarda sehir magandalarini kinamakla beraber kendi meslektas ve saglik personelinide kiniyorum.nerdeyse birimizi oldurseler bakip sinra da donup gider hale geldik. Tabiki soglediklerim her kes icin gecerli degil. Ama izledimiz siddet hakaret vidyolarinda genelde malesef sogledim tablo onumuze cikmakdadir. Lutfen birlik olalim!!!
People
18
2) ismail ertuğrul (doktor)
10.10.2019 01:48:59
Bütün il sağlık müdürleri, şube müdürleri, başhekimler haftada en az 1 kere acil servislerde nöbet tutmalıdır. Sistemin bütün sorunları çok kısa sürede çözülüverir.
People
10
3) Handan Güngör (Doktor)
09.10.2019 12:12:02
Hekim ve sağlıkçıları bir otorite ve saygınlığını bırakmayan bu sistemde şiddet davranış haline gelecek bizler insanların hayatları ile ilgileniyoruz ölüm ve hastalık için insanlar nefretlerini kusacak bişeyler hep ararlar isyan ederler bizi suçlu gösteren sistemde hasta ve yakınları içlerindeki öfkeyi direk biz sağlıkçıya göstereceklerdir bu kaçınılmazdır sistem değişmedikçe hastalıklarının ve ölümlerin nedeni bizi görecekler bizi bu hale düşürenler umarım aynısını yaşarlar
People
114
4) Hemsir (Hemsir)
09.10.2019 07:10:21
Tutuklanmislar. 1 ay sonra mahkemeden önce tv vs e haber yaoamazsak tutuksuz yargilanirlar. Alert olalim mahkeme tarihinden 3 4 gün once tv lere haber yaptiralim.
People
41
5) Sinan (Doktor)
08.10.2019 18:36:21
...Sözlü saldırı sebebiyle geçen hafta bir asistaninimizin mahkemesinde hakim sahitlerin tekrar dinlenmesi kararı aldı. Hakim mahkemeyi sonuçlandırmak yerine bezdirme politikasi uyguluyor. Mağdurları şikayetçi olduklarina, sahitlerin şahitlik yaptigina pişman etmek istiyor. Doktor görevini kötüye kullansa hakim hemen doktoru suçlu bulur. Ama hakime kimse ses cikartamiyor.
People
25
6) Sıradan Biri (Sağlık Çalışanı)
08.10.2019 16:22:56
Boşuna uğraşmasaydınız adliyeye falan sevk ederken. Nasılsa ifadelerini alıp serbest bırakacaksınız!
People
207
7) Mr.Zotto (hekim )
08.10.2019 15:31:42
Olayı medyada sıcak tutarsak tutuklu yargılanırlar yoksa 2 günde serbest. Şikayetçi olmanı tavsiye etmem. 3 yıl sürecek mahkemede defalarca işyerinden izin alıp gidecen, bu sürede tehdit araya girenler vs hariç ...kıravat papyon vs takıp hakime ayağa kalkacak. hakim ceza verip paraya cervirip onu da erteleyecek. Birdaha dr ayağı kırmazsa 250 tlyide ödemeyecek. Boş ver şikayetçi olma Allah belalarını versin de geç...
People
36
8) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
08.10.2019 12:34:10
Bir şey sürekli gündemde böyle tutulursa etki-tepki kanunu gereği, yakında okuduğumuzda yanlış mı görüyorum dediğimiz şöyle bir haber olabilir :
" Sağlık çalışanı tarafından darbedilen iki kişi yoğun bakımda tedaviye alınırken hastane idaresinde patlayan bomba sonrasında parçalanan cesetlerin teşhis çalışmaları için DNA analizleri devam etmekte "
People
57
9) sağlıkta (şiddet)
08.10.2019 12:15:28
Magandalara , psikopatlara, sosyopatlara yargı tarafından göz açtırılmaması gerekiyor. Tuttuğun gibi tıkacaksın içeri. Ya kodese , ya tımarhaneye.
YENİ BİR SAĞLIKTA ŞİDDET YASASI ŞART. BU REZİLLİKLERE SON VERMEK İÇİN. NE OLURSA OLSUN DOKTORA EL KALKMAMASI İÇİN, DİL ÇIKMAMASI İÇİN...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
15/11-16/11 4. Diyabet Tedavisi Sempozyumu ENDOKRİNO... ANKA
14/11-17/11 1. Hematoloji Eğitim ve Araştırma Kongresi HEMATOLOJİ ANTA
13/11-17/11 10. Uluslararsı Katılımlı Aile Hekimliği Kongresi - AHEKON 2019 AİLE... ANTA
13/11-17/11 41. Türk Ulusal KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Kongresi KULAK-BUR... ANTA
14/11-17/11 Dudak Damak Yarıkları 6. Uluslararası Kongresi ORTOPEDİ... ANTA
14/11-17/11 HIV-AIDS Kongresi 2019 HALK SAĞLIĞI ANTA
16/11-21/11 55. Ulusal Nöroloji Kongresi NÖROLOJİ ANTA