Melis hoca: Doktor yapmıyorum derse tehdit edin!
Türkçe öğretmeni olması mümkün olmayan bir öğretmenden sosyal medyada doktora tehtit!
Melis hoca: Doktor yapmıyorum derse tehdit edin!
26 Ekim 2019 -

Sosyal medyaya düşen bir whatsup konuşması gündeme oturdu. Veli grubu olduğu düşünülen bir grupta, Melis Hocanın yazdıkları doktorlara şiddetin artık bir öğretmen tarafından apaçık bir hale geldiğini gösterdi. 

Melis Hocanın paylaşımı şöyle:

'Çocuklarınızı bu hafta içi herhangi bir gün sağlık ocağına götürüp genel sağlık taraması yaptırmanız gerekmektedir. Doktora bu şekilde söylerseniz gerekli müdahaleyi yapacaktır. Doktorun verdiği kağıdı da bana getireceksiniz. Doktor yapmıyorum falan derse tehtit edin papmak zorundalar'


Doktorlarla öğretmenler arasındaki 10 fark


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) fomai (dr)
31.10.2019 20:12:41
sağol sevgili ömer hayyam. yorumlarını beğeniyorum. takılmak istedim. radar cezanı kesmem, görmem bu seferlik...
şaka bir yana sosyal medya ve pahalı cihazlar Türkçeyi bozdu.
Bir çok hekim bile direk (direkt yerine) ve Türkçe eklerini kısalrarak yazıyor : gidiyon, geliyon,yapıyom ,ediyom gibi...Türkçenin özelliği bu. fiiller çekimleri kök sözcüğü eklenir. Çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdan mısınız?. Haydi İngilizceye çevir bir paragraf. Google translate afalladı, dondu.
People
1
2) ömer hayyam (op.dr.)
31.10.2019 16:03:10
fomai (dr), alemsin...radara soktun beni...
People
7
3) fomai (dr)
31.10.2019 02:57:23
ömer hayyam arkadaşımızın klavyesi tutukluk yapmış olmalı:
"hayır "tehtit" olarak da yazılmaz... "tehdit" doğrusu....birde öğretmen olacak", yazmış. birde değil; bir de olacak. de da burada ayrı yazılır.
whapsapp yerine "N'aber kanki" desen daha uygun... zaten whatsapp, İngilizce What's up'tan apartman. O da ne haber kanki anlamında kullanılır.
People
2
4) Krizantem (Dr)
30.10.2019 15:42:17
Editör az bildiği için eğil fazlabildiği için yanlış yazmış whatsappı.. What’s up? Ne haber? manasına gelir. Application uygulama demek. . Whatsapp, whatsup tan almış adını. Yanlış yazılmış bir kelimeye takılın ama burada cehaletten başka birşey var. Buna takılmanız gerekmez.
People
10
5) Rıza Bey (Sağlık Çalışanı)
30.10.2019 09:43:22
Daha "tehdit" yazmayı bile bilmeyen bir öğretmeni ne kadar ciddiye alabiliriz? Yazı yazmayı bilmeyen bir öğretmen öğrencilerine ne öğretebilir? Kaldı ki öğretim dışında eğitim de vermiyor kendisi, mesajın dilinden belli oluyor. Derhal hakkında gerekli işlemlerin yapılması gerekiyor. Görev halindeki bir memuru tehdit etmeyi emreden bir devlet memuru! Çok acı çok!
People
3
6) Dr İbrahim Kılıçtaş (doktor)
29.10.2019 15:28:15
Kardelim özel okulda öğretmen.Neler çektiğini neler çektiğimi iyi biliyoruz. Bu arkadaşı kendi haline bırakıyorum.Şöyle bir yayılsa çayıra çimene kendine gelir...
People
1
7) ali akgün (doktor)
28.10.2019 10:18:02
gerçek mi .
People
2
8) boşver (grafik)
27.10.2019 21:20:41
editörünüz whatsapp yazmasını öğrensin
People
1
9) Ömer Akkaya (Öğrenci)
26.10.2019 23:44:55
**Whatsapp
People
0
10) Okan Orbay (Dil bilimci)
26.10.2019 22:23:24
Bence melis hoca Türkçe öğretmeni de değil hangi edebiyatçı tehdit ı tehtit diye yazar ki?Lütfen bütün öğretmenleri töhmet altında bırakmayalım.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
15/11-16/11 4. Diyabet Tedavisi Sempozyumu ENDOKRİNO... ANKA
14/11-17/11 1. Hematoloji Eğitim ve Araştırma Kongresi HEMATOLOJİ ANTA
13/11-17/11 10. Uluslararsı Katılımlı Aile Hekimliği Kongresi - AHEKON 2019 AİLE... ANTA
13/11-17/11 41. Türk Ulusal KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Kongresi KULAK-BUR... ANTA
14/11-17/11 Dudak Damak Yarıkları 6. Uluslararası Kongresi ORTOPEDİ... ANTA
14/11-17/11 HIV-AIDS Kongresi 2019 HALK SAĞLIĞI ANTA
16/11-21/11 55. Ulusal Nöroloji Kongresi NÖROLOJİ ANTA