Mucize Doktor 1. bölümüyle reytinglerde birinci oldu
Yeni sezon dizileri bir bir başlarken dün akşam ilk bölümüyle ekranlara gelen Mucize Doktor adlı dizi reyting listesine damgasını vurdu. Total reyting raporunda ilk bölümü birinci olan dizinin tekrarı ikinci oldu. Fox Ana Haber ise reyting listesinin üçüncü sırasında yer aldı. TRT 1'in yeni dizisi Şampiyon ilk bölümüyle yedinci olurken, Benim Tatlı Yalanım adlı dizi ise beşinci oldu
Mucize Doktor 1. bölümüyle reytinglerde birinci oldu
13 Eylül 2019 - Sözcü

Dün akşam televizyon ekranlarında en çok izlenen programlar reyting listesinin açıklanmasıyla belli oldu. Reyting sonuçlarına göre Mucize Doktor dizisi ilk bölümüyle listenin en tepesinde yer aldı, tekrarı ise ikinci oldu.

Günün diğer dizilerinden Benim Tatlı Yalanım beşinci olurken, yeni dizilerden olan Şampiyon ise yedinci oldu. 
 


Yeni bir doktor dizisi geliyor! “Mucize Doktor”un çekimleri başladı! 


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Pınar dakin (Ev hanımı)
19.09.2019 22:24:33
Muhtesem bir yapım soluksuz izliyorum.şimdiden tüm ekibi kutluyorum.mucize bir film
People
1
2) Dr.onur k (Doktor)
17.09.2019 20:03:43
Buhşem filim olmus teşekkur ederiz heyacan dolu hayranla 4 gozle ikinci bölümü bekliyoruz tekraran tesekkur ederiz
People
0
3) Anlayan Sezer (dr.)
16.09.2019 12:05:59
sn yaşar bulent tartışma daha önce başladı bknz: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24485701
paylaştığınız gibi progesterone ihtiyacı bile yetmezliğin göstergesi ve yetersiz tedavinin sonucu. tekrarlayan gebelik kayıplarının hepsinde, preeklamsi-preterm-iugr lerde otizm için risk faktörü. plesental patolajiler-autism ilişkisi yine literatürde. stress plecental yetmezliğe bağlı progesterone fluaktuasyon sonucu. stress enfeksiyonlara kapı açıyor neuroimmün mekanizmalarla. plecental mikrobiom değişklikleride bu strese bağlı.
People
7
4) Dr Emir (iç hasta )
14.09.2019 08:49:19
Gündüz akin akin hastanelere koş, akşam otur doktor dizisi izle. Bu neymiş arkadaş, insanların başka işi gücü yokmu?
People
21
5) Kamburan Erkenkalkar (Doktorculuk)
14.09.2019 07:04:55
Bayılıyorum şu özgüveni tam sırtı pek kartal bakışlı fırça saçlı dizi doktorlarina , ben de saçı dökülmüş meslekten bezmiş aynalara küsmüş kambur bir doktor olarak kendimi böyle hayal ediyorum.
People
5
6) Yaşar Bülent (doktor)
13.09.2019 22:39:40
Anlayan Sezer progesteronla otizm arasındaki ilişki için verdiğiniz bilginin bilimsel dayanağı var mı bilmiyorum ama her gebeye vitamin gibi verilen progesteron kapsülleri ile otizm arasinda ilişki olabilir. Literatürde öyle iddia ediliyor.Asagidaki literatüre bakin isterseniz...

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6252360/
People
3
7) Fzt mustafa (Fizyoterapist)
13.09.2019 22:16:21
Dr Anlayan sezer sonuna kadar haklısın.
Sanki otizm özenilecek bi şey gibi lanse edilmiş dizide.
People
4
8) Doc (Dr)
13.09.2019 17:56:52
Begendim güzel . Çukurun alicosunu cagristirdi .dr ali zeka ve yetenek ondada vurgulanıyor
People
21
9) Dr (Dr)
13.09.2019 16:53:14
Görselde kullanılan fotoğraftan da anlaşılacağı gibi erkek egemen bir bölüm olarak lanse edilmiş. Kadın kullanılmamış. Oysaki ne kadar başarılı kadın cerrahlarımız var. Yönetici de olurlar cerrahi de yaparlar ama genel kabul görmüş görüş erkek egemenliği...
People
14
10) Anlayan Sezer (dr.)
13.09.2019 11:53:28
"Otistik olsan bile kahraman olabilirsin" dizinin alt okuması, Oytunç erbaş gibi sanki...zaten ana haberlerde otistik cocuk ressamların yeteneği ile ilgili haberler...bilinçli yapılıyor. Neden? gerçeğin üstünü örtmek için! Bu dert herkesin derdidir.! gebeliğin ilk 7-9 haftasında yetersiz progesterone yetersiz placenta demektir ve doğum komplikasyonları, otizm ve sizofreniye neden olur. İşte bu dizi "takma kafana belki mucizevi dr. olur" dediği için ibretle izleyin.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/10-31/10 6. Ulusal Bağırsak Mikrobiyotası ve Probiyotik Kongresi ENDOKRİNO... ANTA
28/10-01/11 5. Ulusal Klinik Mikrobiyoloji Kongresi MİKROBİYO... İZMİ
31/10-02/11 Türkiye Maternal Fetal Tıp Derneği Ultrasonografi Kursu KADIN... İSTA
30/10-03/11 63. Türkiye Milli Pediatri Kongresi PEDİATRİ KIBR
23/11-23/11 TMFTP Tıbbi Uygulamalar ve Hukuk Kongresi TIP... ANKA
21/11-24/11 15. Türkiye Acil Tıp Kongresi ACİL TIP ANTA
26/11-30/11 3. Uluslarası – 21. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi HALK SAĞLIĞI ANTA