Öldürmeye teşebbüs! İlaç yazdırmak isteyen hasta doktoru boynundan jiletle yaraladı
İZMİR Katip Çelebi Üniversitesi (İKÇÜ) Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin Fizik Tedavi Bölümü'nde görevli Asistan Dr. Kadir Songür, bir hafta önce ilaç yazdığı Bayram K. tarafından, jiletle boğazından yaralandı. Çalıştığı hastanede tedaviye alınan Songür'ün hayati tehlikeyi atlattığı bildirildi.
Öldürmeye teşebbüs! İlaç yazdırmak isteyen hasta doktoru boynundan jiletle yaraladı
16 Ekim 2019 - AA

İZMİR - Olay, bugün saat 15.00 sıralarında, İKÇÜ Hastanesi Fizik Tedavi Bölümü'nde meydana geldi. İddiaya göre, geçen hafta diz ağrısı nedeniyle geldiği hastanede, Asistan Dr. Kadir Songür tarafından kendisine ilaç yazılan Bayram K., "Yazdığın ilaç ağrımı geçirmezse, o zaman görürsün" diyerek, hastaneden ayrıldı.

Bugün, yine hastaneye gelen Bayram K., bir anda Songür'ün odasına girip, yanında getirdiği jiletle saldırdı. Boğazından jiletlenip, kanlar içinde kalan Kadir Songür'e, çalıştığı hastanedeki meslektaşları ilk müdahaleyi yaptı. Jiletin, karotise zarar vermediği, ancak derin kesik oluştuğu bildirildi. Olay yerinden kaçan Bayram K. ise polis ekiplerince kısa sürede yakalandı. Şüphelinin emniyetteki işlemlerinin sürdüğü bildirildi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
9
1) ömer hayyam (op.dr)
17.10.2019 14:34:11
yakında doktorun kafasını kesip masaya veya sırtına koydular haberi de gelir.
People
14
2) Sinan arı (Doktor )
17.10.2019 13:21:33
Neden acaba sağlıkta şiddet yasası çıkmıyor ülkenin okuyan insanlara ihtiyacı Yok mu bu zulme kimsenin gücü yetmiyor mu
People
7
3) Handan (Dr)
17.10.2019 13:16:43
Bi doktor olmak kolay mi uzun yıllar emeğin sonucunda bu mesleği yapıyoruz
People
7
4) Handan güngör (Doktor)
17.10.2019 12:57:20
Meslektaşlarını savunmayan bi başkanlığımız olduğu sürece bunları yaşayacağız anlamıyorum toplumun sorunlu kesimi bir tek hastanelerde mi vardır benzer durum başka hiç bir kutum ve özelde olmazken neden sağlıkçılar yaşamakta
People
5
5) cumhur (dr)
17.10.2019 11:00:56
Ben kısas isterim arkadaş,ceza meza anlamam,devlet bunu bana vermeli,idamda dahil....
People
32
6) ATT (Sağlıkcı)
17.10.2019 08:20:16
Savcı karşısına çıkana kadar herhangi bir ulusal kanalda ana habere çıkarsa tutuklama için hakime sevkedilir.
People
18
7) Yeter (Baytar)
17.10.2019 00:02:39
Kısasa kısas gerek
People
49
8) KorkmazTüyüdikendiken (Ne sen sor ne ben doktor)
16.10.2019 23:33:13
Bir milimetre bu Genç doktorun bugün hayatta olmasının tek sebebi bir milimetredir, ne bakan ne bakmayan hiç kimse değil sadece bir milimetredir. Bu ülkede saglikcinin canı bir milimetrelik bir ipliğin ucundadır.
People
27
9) Bay Mehmet (Dişhekimi)
16.10.2019 22:29:37
Hekimlik yapmaktan soğudum artık.Başka yapabileceğim bir iş olsa düşünmeden yapacam ama başka bir yeteneğim de yok.Bilmiyorum ne yapacağız.
People
34
10) Ftr (Hekim)
16.10.2019 22:21:25
Olayi medyada sicak tutmazsak tutuksuz yargılanir. Hadi sosyal medyadan yaymalıyiz adalet icin bu gerekli
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
23/11-23/11 TMFTP Tıbbi Uygulamalar ve Hukuk Kongresi TIP... ANKA
23/11-23/11 Türk Kardiyoloji Derneği Ulusal Kardiyo Onkoloji Toplantısı KARDİYOLOJİ İSTA
21/11-24/11 15. Türkiye Acil Tıp Kongresi ACİL TIP ANTA
21/11-24/11 15. Türkiye Acil Tıp Kongresi ACİL TIP ANTA
20/11-24/11 24. Prof. Dr. A.Lütfi Tat Sempozyumu DERMATOLOJİ ANTA
22/11-24/11 7. Uluslararası Ürojinekoloji Kongresi ÜROLOJİ İSTA
26/11-30/11 3. Uluslarası – 21. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi HALK SAĞLIĞI ANTA