Performans ödemelerinde katsayı dikkate alınacak, İşte tüm branşların unvan katsayıları!
Sağlık Bakanlığı personele ödeyeceği ek ödemelerde branşları unvan katsayılarına göre ayırdı.
Performans ödemelerinde katsayı dikkate alınacak, İşte tüm branşların unvan katsayıları!
06 Mart 2020 13:26 -

MEDİMAGAZİN-Sağlık Bakanlığına Bağlı Sağlık Tesislerinde Görevli Personele Ek Ödeme Yapılmasına Dair Yönetmelik 4 Mart tarihinde yayımlandı. Yönetmeliğe göre her branşa ait hizmet alanına göre kadro ünvan katsayıları belirlendi.


Sağlık Bakanlığına Bağlı Sağlık Tesislerinde Görevli Personele Ek Ödeme Yapılmasına Dair Yönetmelik


Ek ödemelerde kullanılmak üzere oluşturulan katsayılar hizmet puanının hesaplanmasında, hizmet puanı da Net performans puanının hesaplanmasında kullanılacak ve buna göre ödemeler yapılacak.

Kadro ünvan katsayılartı da branşlara göre şu şekilde belirlendi:

 

 

Hizmet puanının hesaplanması

MADDE 11 - (1) Mesai içi, mesai dışı, özellikli tıbbi işlemler ve uluslararası sağlık hizmetleri hizmet puanları, madde 9 ve 10'a göre hesaplanan ilgili ham puanların hizmet verimlilik katsayısı ve hizmet alanı kadro unvan katsayısı ile çarpılarak hesaplanır.

Hizmet puanı = Ham puan x Hizmet verimlilik katsayısı x Hizmet alanı kadro unvan katsayısı.


Net performans puanının hesaplanması

MADDE 12 - (1) Mesai içi net performans puanı; mesai içi hizmet puanı, bilimsel çalışma destek puanı ve ek puanın toplamından oluşur. Mesai dışı net performans puanı, uluslararası sağlık hizmeti net performans puanı ve özellikli tıbbi işlemler net performans puanı ise kendi hizmet puanlarından oluşur.

a) Mesai içi net performans puanı = Mesai içi hizmet puanı + Bilimsel çalışma destek puanı + Ek puan.

b) Mesai dışı net performans puanı = Mesai dışı hizmet puanı.

c) Uluslararası sağlık hizmeti net performans puanı = Uluslararası sağlık hizmetleri hizmet puanı.

ç) Özellikli tıbbi işlemler net performans puanı = Özellikli tıbbi işlemler hizmet puanı

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
40
1) uzman dr (dr)
10.03.2020 11:27:33
Yeni yönetmelik ile belirlenmiş olan kadro ünvan katsayılarındaki adaletsizliğin uzman hekimler adına talihsiz bir karar olduğunu düşünüyorum. En kısa sürede bu eşitsizliğin düzeltileceğini temenni ediyorum.
People
80
2) MİKRO UZMAN DR (UZMAN DR)
10.03.2020 11:26:48
YENİ YÖNETMELİĞE GÖRE BİYOKİMYA VE MİKROBİYOLOJİ UZMANLARININ KATSAYISINDAKİ ADALETSİZLİK KABUL EDİLEBİLİR DEĞİL.. BU ADALETSİZLİĞİN BİR AN ÖNCE DÜZELTİLMESİNİ UMUYORUM..
People
60
3) A.Y. (Yan dal uzmanı)
08.03.2020 12:42:32
Liste baştan sona yanlış hazırlanmış adaletsizliklerle dolu.bazı branşlara kıyak geçilirken bazılarının canı okunmuş.ısmarlama olduğu belli..
People
49
4) Alaattin A. (Uzman hekim )
08.03.2020 12:34:56
Bu yönergeyi hazırlayanlar kimler ve komisyonda uzmanlık temsilcileri bulunmuşmu veya hangi uzmanlık alanlarından temsilci bulunmuş? Herkesi ilgilendiren bu konunun gizlisi saklısı olmamalı...Medimagazin yetkilileri bu konuda bilgi verebilirmi?
People
60
5) Dr Nazmi Kurtaş (Pediatrist)
08.03.2020 11:15:44
Kriterler yeterince çarpıcı ve hakkaniyetli değil! Dermatoloji,FTR, psikiyatri VB branşlar 1 ise Pediatri,Dahiliye vb branşlar 2,5- Cerrahi branşlar 4-8 arası olmalı. Laf salatasını bırakın. Gerçekçi olun lütfen!
People
30
6) sait (op dr)
08.03.2020 00:15:29
Sayın Mehmet Gümüş, yorumunuza bakılırsa sizin mezun olduğunuz fakültede ya çocuk cerrahisi yoktu ya da siz o stajı kantinde geçirdiniz. Sünnet de çocuk cerrahisinin bir işi de olsa da (ki bu görev sadece çocuk cerrahisine yüklenmemiştir) 0 dan 18 yaşa kadar olan karın, göğüs boşluğu, üriner ve genital sistemle boynun bir kısın ameliyatlarını çocuk cerrahisi yapar. Hem, o kadar canınız çektiyse ve becerebiliyorsanız buyurun sizde sünnet yapın. .
People
19
7) drbenzingen (nrş uzmanı)
07.03.2020 22:59:42
15 yıllık uzmanım…askerde dahi döner almadan asteğmen maaşına ameliyat yaptım….şimdi içim geçti, hevesim motivasyonum kalmadı…al sana para diyorlar!!!

Rahmetli Kemal Sunal piyangodan çıkan paraya kenef yaptırdıydı ya!!!bu yaştan sonra gelen paranın içine………………………!!

anlarsınız…)
People
48
8) leyla (DOKTOR)
07.03.2020 22:09:44
Bir cocuk cerrahı olarak bugun 5 tane akut batın aldım;yenidoğanda 900 gram takipli kolostomi açyığımız hasta ve 1200 gramlık dün opere olmuş özofagus atrezimiz var. Sünnet yapmaksa bize zorla dayatılan bir şey..Sadece inmemiş testis,herni deseniz anlarımda ;siz bizi sünnetçi vasfına koymuşsunuz.Biraz saygı lütfen..
People
29
9) Op.Dr.Ms (Çocuk Cerr. Uzm.)
07.03.2020 21:03:05
Merhabalar ***Sayın Mehmet Gümüş Çocuk Cerrahisi'ne laf etmişsiniz. Sizi bir Çocuk Cerrahisi Uzmanı olarak kınıyorum. Madem Çocuk Cerrahisi Uzmanları ne iş yapıyor bilmiyorsunuz, bari vebaline girmeyin. Aleyhinde konuşmayın.
People
31
10) Merve acar (Çocuk cerrahi uzmanı )
07.03.2020 17:19:39
Öncelikle hiçbir hekim başka hekimin kazancını eleştiremez,
Mehmet gümüş bey için de;çocuk cerrahı Uzmanı olarak ameliyat yaparken ve sonrasında ne derece risk aldığımızı,gece uykularımızın kaçtığını ,15 icap tutup 5 icap ücreti aldığımız yaptığımız vakaların inguinal batın toraks ovarian testiküler cerrahi onkoljik ve üroloji cerrahi olduğunu ve bunların ilerlemiş yaşa bağlı unutmuş olduğunu düşünüyorum. Her uzman kendi dalını üstün görüp çok emek verdim diye düşünür ve ötekini küçük görür, bu hep böyle olmuştur bu ülkede ama unutulmasın ki herbirimiz tıp fakültesine başlangıçtan emekli olana kadar çok emek veriyoruz, ömrümüzden ailemizden gençliğimizden vererek fazlasıyla fedakarlık yapıyoruz. Bizim birliğimiz olmadıkça okuma yazma bilmeyen bireyden en eğitimlisine kadar herkes bizi hırpalar. Mesleki olarak birlik içinde olup başkasının hakkına saygısızlık yapmayalım . Çocuk cerrahı uzmanı olarak bu yorum ve yaklaşımı hiç yakıştıramadım ve ne ameliyatlar yapıp ne şekilde emek verdiğimizi görmek istemeyenlere de kör cehaletlerinden kurtulmalarını diliyorum. Elbet çocuğunuz vardır (!)
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)