Prof.Dr.Şahin Aksoy son yolculuğuna uğurlandı
Prof.Dr.Şahin Aksoy son yolculuğuna uğurlandı
02 Haziran 2012 -

2008-2010 ve 2010-2012 dönemleri Şanlıurfa Tabip Odası Başkanı ve  2012-2014  dönemi Şanlıurfa Tabip Odası Onur Kurulu Üyesi olan ve Medimagazin'de uzun süredir köşe yazarlığı yapan Prof.Dr. Şahin Aksoy dün akşam hayatını kaybetti. Prof.Dr.Aksoy, Pankreas Ca nedeniyle tedavi görüyordu.

 

Aksoy için az önce Harran Üniversitesi Tıp Fakültesinde cenaze töreni düzenlendi. Cenazesi bugün öğle namazından sonra toprağa verildi.

Prof.Dr. Şahin Aksoy'un 2006 yılından beri yayınlanan köşe yazılarına ulaşmak için...

 

 

Prof. Dr. Şahin Aksoy için bugün saat 11.00'da Harran Üniversitesi Tıp Fakültesinde düzenlenen cenaze töreninin ardından, Yusuf Paşa Camiinden öğle namazında kaldırıldı. Aslen Ordu’lu olan Şahin Aksoy uzun süre hizmet verdiği Şanlıurfa’da vasiyeti üzerine Bediüzzaman mezarlığına defin edildi. Aksoy'un un taziyesi Koru Kent taziye evinde yapılıyor. Prof. Dr. Şahin Aksoy’un cenaze törenine üniversite yöneticilerinin ve öğretim elemanlarının yanısıra Şanlıurfa milletvekili Abdulkerim Gök, Şanlıurfa’daki hastane yöneticileri, ailesi, sevenleri ve öğrencileri katıldı. (http://www.urfahaber.net)

 

Anahtar Kelimeler:

sahin aksoy

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Eyüp Kahveci (Tıp Doktoru)
22.08.2017 01:20:50
Vefatından yıllar sonra bir makalesini okudum şimdi.
Tekrar Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun.
People
2
2) Onur Aksoy (Oğluyum)
28.09.2016 22:19:19
Babam gerçekden dediğiniz gibi şerefli ve çok kibar bi adamdı o haberi duyduğum an kalbimin bi köşesi yok oldu veya parçalandı gibi oldu dedikleriniz çok güzel şeyler çok tşk
People
1
3) zeynep salih (doktor)
28.04.2014 18:15:03
Sahin'in vefat haberini simdi gordum. Cok uzuldum. Ne ilginctir ki yeni doganda etik ile ilgili bir yazi yaziyordum ve yazilarina atif yapilan kisinin tip fakultesinden arkadasim Sahin oldugunu anladim ve cok gurur duydum. Ama onu on-line arastirirken vefatini ogrenince cok ama cok uzuldum. Hep cok dusunceli, son nerece kibar ve cok vefali bir arkadasti. Bu kadar genc yasta kaybetmemiz tip ve etik camiasi icin buyuk kayip. Sahin'e Allahtan rahmet, ailesine sabir ve bassagligi diliyorum.
People
1
4) halit nart (fizyoterapist)
11.06.2012 20:08:44
Mükemmel insan,onurlu doktor...Mekanınız cennet olsun sayın Şahin Aksoy...
People
1
5) medine kılıç (doktor)
11.06.2012 12:38:12
çok sevdiğim değerli bir hocamızdı.Rabbim korktuklarından emin,umduklarına nail eylesin.ailesine sabırlar diliyorum...
People
1
6) Ali TAMER (Aile Hekimi)
08.06.2012 11:18:08
Şahin Hocam,çok kıymetli bir akademisyen olması yanında aynı zamanda çok az bilinen yönüyle bir tefekkür abidesi ve irfan şahsiyeti idi.Fikirlerinden, o engin aksiyonundan istifade edebilmeyi çok arzu ediyordum.Rabbimden ümidim o ki;İnşaallah bayrağını, bıraktığı yerden daha iyi noktalara taşıyabilmeyi, biz sevenlerine nasip eder.Rabbimden hocamızı firdevs cennetiyle müşerref kılmasını ve bizi bu dünyada bir araya getirdiği gibi cennetinde de bir araya getirmesini ümit ediyor;Kederli ailesine sabr-ı cemil niyaz ediyorum.


People
1
7) Ramazan Odabaşı (Doktor)
07.06.2012 14:45:03
Yazılarından tanımaya çalıştığım doğru bildiğini her ortamda söylayabileceğine kaat edindiğim değerli meslektaşım Allah rahmet etsin. Kabiri cennet mekanı olsun. Yakınlarına baş sağlığı ve sabır dilerim.
Hekimlik iyi bir bilim adamı ve iyi bir insanını kaybetti. Hekim camiasına baş sağlığı dilerim.
People
1
8) özlem d (dr)
07.06.2012 10:06:34
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
People
1
9) Prof.Dr.Ayhan Attar (öğretim üyesi)
05.06.2012 23:13:10
Allah Rahmet etsin, Ankara Atatürk Anadolu Lisesinden sınıf arkadaşimiz ve meslekdaşımız..Tüm sevenlerine ve ailesine AAAL 84 mezunları olarak başsağlığı diliyorum
People
1
10) caner demir (doktor)
05.06.2012 19:11:16
Ordulu olmasına rağmen Şanlıuraya gömülmeyi isteyecek kadar kendini adamış bir büyüğümüzü kaybettik.ALLAHu TEALA gani gani rahmet eylesin...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
27/09-01/1011.Aile Hekimliği Güz OkuluAİLE...ANTA
19/10-22/104.Ulusal Bağırsak Mikrobiyotası ve Probiyotik KongresiGENELANTA
22/10-25/106. Puader KongresiÇOCUK...ANTA
02/11-04/11TMFTP Ultrasonografi KursuRADYOLOJİİSTA
14/03-18/03Ulusal Akciğer Sağlığı Kongresi (UASK) 2018GÖĞÜS...ANTA