Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca ilk talimatlarını verdi
Yeni Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca birim amirlerinden bilgi aldı ve ilk talimatlarını verdi
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca ilk talimatlarını verdi
11 Temmuz 2018 -

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin ilk Sağlık Bakanı olarak görevi devralan Bakan Dr. Fahrettin Koca ilk birim amirleri toplantısını yaptı.

Koca, birim amirleri ile bir araya gelerek brifing aldı.

Toplantıda, bakanlık çalışmaları hakkında bilgilenen Bakan Koca ilk talimatlarını da verdi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) F.turkmenoglu (Ebe)
18.07.2018 17:30:56
Sayın bakanım dogumhane ebeleri olarak döner sermayelerimızı riskli birimden alırken ,fazla mesai ücretlerini normal servisten aliyoruz. .hem anne hem bebek hayatı olmak üzere 2 canın riski ile en zor şartlarda çalışan ebeler in nöbet ücretlerini düzeltilmesini ve hak ettiğimiz maddi manevi değeri görmek istiyoruz.. ( bir ülkenin gelişmişlik seviyesi göstergesi anne bebek ölüm oranları ise riskin en fazla yaşandigi birimlerden biri dogumhanedir)
People
10
2) drkimbıl (dr)
17.07.2018 00:08:10
sayın bakanım bence ilk talimatınız ile 5 yıldır bugün yarın torbada kapıda oldu olacak diye söz verilip süründürülen haklarımızın verilmesi sevindirici olacaktır aksi duurmda talimatınız motivasyon artışı ile sonuçlanmayacaktır.
People
5
3) Döndü Sezgin (Hemşire)
16.07.2018 13:11:57
Sayın Bakanım Hayırlı uğurlu Olsun yeni göreviniz.Ben evde sağlık Hizmetlerinde Görevliyim. ESHB İle ilgili düzenlemeler yapmalıyız mesala biz hastanın ihtiyacına göre en fazla en Kötü hastaya haftada 3 gün gidebiliyoruz.Bu Hastalara bakan kişilerin bire bir egitim yapmak gerekiyor. Yatalak hastanın silme banyosu ağız bakımı göz bakımı kısaca yatalak hastaya nasıl bakılır. Beslenmesi ,aldığı çıkardığı takibi nasıl yapılır gibi...... eğitimleri hasta başında uygulamalı olarak hastaya bakan kişi ile, eğitim işleri ile görevli iki kişi olmak üzere hemşire. Hastanın evinde yatalak hastanın bir günlük gerekli ihtiyacını hasta yakını ile birlikte egitici hemşireler uygulamalı olarak göstermeli
Türkiye nin her ESHB uygulamalar aynı olmalı bir bölgeden başka bölgeye gelen biri bu eshb bu uygulamayı yapıyor siz neden yapmıyorsunuz diye şikayetler oluyor.
People
2
4) Eses sağlık (İdare gözlemcisi)
16.07.2018 09:00:57
Sayın bakan öncelikle hayırlı olsun makamınız.sizden ricamız sendika başkanlarının idareciler üzerindeki baskısına bir son verilmesini sağlayın lütfen. Sonrada idarecilerin personeline nasıl davrandığını gizli değerlendirme ile soruşturun. Çünkü personel memnuniyet anketleri herşeyi gösteriyor ki durum kötü. Sendika başkanları kadro dağıtım merkezi doktorlar da kargo paketi gibi görünüyor. Bu cümleyi de bir temizlik personelinden duydum. Durum bu. Saygılarımla başarılar diliyorum
People
5
5) Doga (Hemşire)
15.07.2018 00:26:59
Sayın bakanım meslek lisesi mezunlarını atayıbn
People
3
6) Enis (Paramedik)
14.07.2018 08:06:40
Bu sene yapılan 27 binlik sağlık atamasında neredeyse hepsinde ebe ve hemşire alındı.Sağlık teknikerleri çok mağdur edildi.Özellikle Paramedikler son yılların en düşük atama sayısını aldı.Yeni sağlık bakanımızdan beklentimiz 2018 KPSS öncesi özellikle sağlık teknikerlerine ek atama yapılması
People
29
7) se (uzman dr)
13.07.2018 15:13:54
Yeni sağlık bakanımızdan beklentimiz, maaşlarımızın iyileştirilmesi, yıpranma ve özlük haklarımızın verilmesi. İlk talimatlarından sonra çalışanların ne kadar mutsuz ve zor durumda olduğunu görerek yeni Milli Eğitim bakanının öğretmen şikayet hattını kapatarak, sevgi dokunuşu ile öğretmenlere dokunduğu gibi sizlerden de sağlık çalışanlarına aynı sevgi ve alakayı bekliyoruz!
People
18
8) ZEKİ CAN (CERRAH PİZZACI)
13.07.2018 14:48:30
sayın bakanım bir an önce emeklilerin maaş larını ve çalışanların özlük haklarını düzeltin gerçı siz kararı veremeyeceksiniz ama yinede hatırlatmakta fayda var............
People
72
9) hüdhüd kuşu (MD)
12.07.2018 15:46:50
Emeklilik dilekçesini sandığa gönderdim. Torbayı büz, kanunu çıkart, kıyağı yap Sayın Bakanım
People
63
10) Atila Keskin (Kardiyolog)
12.07.2018 11:59:50
Bismillah derdemez nerede kalmıştık dediyse cevap yıpranma payı ve emeklililerin haklarında iyileşmedir.Valla yakından takip ettiğimiz için biliyoruz yasa hazır,hatta geçen yıldan torbaya konmuştu,14 marta yetişmedi,bakanın tabiriyle 2-3 hafta içinde meclise gelir inşallah durumundaydı.Yazık oldu eski bakana sözünü tutamadığı gibi sağlık personeline bir katkı sunamadan geçti gitti.Hazır yasa sadece meclise gönderilecek,görelim bakalım ne kadar samimiyiz.
SON HABERLER
ETİKETLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori