Sağlık Bakanından 'yıpranma payı' açıklaması
Bakan Demircan, "Yıpranma payı, emekli maaşları düşük. Bunu düzeltme için gayretimiz var. Mali konular olduğu için bütçe süreci içinde inşallah bunu çözeriz, ben bu gayret içindeyim." dedi.
Sağlık Bakanından 'yıpranma payı' açıklaması
13 Ekim 2017 - AA

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, gazetecilerle bir araya geldiği kahvaltılı basın toplantısında yıpranma payı ile ilgili de açıklamalarda bulundu.

Bakan Demircan, "Yıpranma payı, emekli maaşları düşük. Bunu düzeltme için gayretimiz var. Mali konular olduğu için bütçe süreci içinde inşallah bunu çözeriz, ben bu gayret içindeyim." dedi.

Sağlığın da kendi içinde çok zor olan ve daha az yıpratan bölümler bulunduğunu belirten Demircan, bazı görüşlere göre bunların ayrı ayrı değerlendirilmesi, bazılarının ise bunun bir takım oyunu olarak birlikte ele alınması gerektiği şeklinde olduğunu söyledi. Bu konudaki çalışmaların sürdüğünü dile getiren Demircan, "İnşallah bu müjdeyi vereceğiz ama olgunlaşmadığı için şimdiden bir şey diyemiyorum. Ama bu çalışmamız var, olan bu, ciddi bir şekilde sürüyor. Başardığımızda paylaşacağız." diye konuştu.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
17
1) NEDİM (DR)
16.04.2018 15:11:39
hhmmm, inandık hemen.
People
36
2) osman (dr)
02.04.2018 15:12:45
imkansız... kimse inanmıyor artık..
People
40
3) EMRE (DR)
22.03.2018 12:21:15
http://finans.mynet.com/haber/detay/haber-analiz/yeni-torba-yasa-tbmmde-kabul-edildi/148478/1/#2016491
People
25
4) nbr (hiç)
08.03.2018 23:11:31
kanun teklifi 02 mart 2018 tarihinde 2/2156 esas no ile chp tarafından komisyona sunulmuş.http://www2.tbmm.gov.tr/d26/2/2-2156.pdf olu mu bilmem
People
32
5) KUBİLAY (DR)
08.03.2018 11:35:43
böyle bir şey olmayacak arkadaşlar, boşuna beklemeyin, ham hayallere dalmayın, yapacak olan bir gece yarısı bile aniden meclisten geçirir, cak-cak-cak lafını edip durmaz..
People
28
6) Mehmet (Dr)
07.03.2018 14:43:23
İki aydır "tık" yok, birazı bile gerçek olsaydı mecliste görüşülmüştü, malum medyanın olağan sahteliklerine kanmayın daha fazla derim
People
38
7) ömer (Dr)
06.03.2018 10:12:21
yalana dünya, her şey bomboş... ötesi sansüre girer diye yazamıyorum.
People
34
8) Nail (dr)
05.03.2018 11:07:32
Malum medyanın gerçek dışı haberi, ısmarlama ile üretilmiş, Mecliste böyle bir çalışma hiç olmadı, olmayacak gibi de gözüküyor.
People
33
9) Ali (Dr)
02.03.2018 09:33:55
İyice yıprandık artık, bu saatten sonra olsa ne olur olmasa ne olur? Asıl kanayan yer; Ek Ödemesi olmayan kurumlarda çalışan Hekimlerin aşırı düşük olan maaşlarıyla, Emekli Hekimlerin düşün maaşlarıdır. Yoksa bu yıpranma payı çerez bile değildir. Sağır sultan bile ezberledi artık.
People
37
10) ethem (dr)
27.02.2018 15:26:14