Sağlık Bakanından 'yıpranma payı' açıklaması
Bakan Demircan, "Yıpranma payı, emekli maaşları düşük. Bunu düzeltme için gayretimiz var. Mali konular olduğu için bütçe süreci içinde inşallah bunu çözeriz, ben bu gayret içindeyim." dedi.
Sağlık Bakanından 'yıpranma payı' açıklaması
13 Ekim 2017 - AA

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, gazetecilerle bir araya geldiği kahvaltılı basın toplantısında yıpranma payı ile ilgili de açıklamalarda bulundu.

Bakan Demircan, "Yıpranma payı, emekli maaşları düşük. Bunu düzeltme için gayretimiz var. Mali konular olduğu için bütçe süreci içinde inşallah bunu çözeriz, ben bu gayret içindeyim." dedi.

Sağlığın da kendi içinde çok zor olan ve daha az yıpratan bölümler bulunduğunu belirten Demircan, bazı görüşlere göre bunların ayrı ayrı değerlendirilmesi, bazılarının ise bunun bir takım oyunu olarak birlikte ele alınması gerektiği şeklinde olduğunu söyledi. Bu konudaki çalışmaların sürdüğünü dile getiren Demircan, "İnşallah bu müjdeyi vereceğiz ama olgunlaşmadığı için şimdiden bir şey diyemiyorum. Ama bu çalışmamız var, olan bu, ciddi bir şekilde sürüyor. Başardığımızda paylaşacağız." diye konuştu.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
9
1) ali (dr)
10.07.2018 19:54:17
Yeni Bakanımızı kutlar Hekimlerin özlük hakları konusundaki çalışmalarında başarılar dileriz.
People
21
2) Turhan (Dr)
06.07.2018 17:06:11
Yıpranma Payının önceliği 5-6-veya 7. sıradadır, öncelik Hekim ve Emekli hekim maaşlarına artış yapılmalıdır. Özellikle Ek Ödemesi olmayan kurumlarda çıplak maaşla çalışan hekimlere acilen 6400 veya 7200 Ek Gösterge vererek ile kalıcı çözüm sağlanabilir.
People
23
3) Vedat (Dr)
04.07.2018 11:03:53
Hükümetimizin gelmiş geçmiş bütün yetkilileri, Bakanları, Başbakanları ve bizzat sayın Cumhurbaşkanımız, hekimlere defalarca verilmiş olan sözleri bir an önce yerine getirilmesi için artık önlerince hiç bir engel kalmadığından bir an önce yerine getirilmesi için talimat vermelerini bekliyoruz.
People
15
4) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
03.07.2018 10:14:54
Benim Balonlarım ( Yalan Haber ) Vardı

Benim Balonlarım Vardı
Onları Kimler Aldı ( Kim Alabilir Ki ?? )
Mutlu Bayramlar vardı ( Veya Bizler Öyle Zannetmiştik..)
Kimbilir Nerde ( Görüşülüyor , En Yakın zamanda Karara Bağlanacak..Yerseniz.! ) Kaldı

Dostumdu Benim Balonlar ( Aldatmaca , Kandırmaca )
Çocuklar Beni Anlar ( Damdan Düşenler , Sağlık Camiası..)
O Çocuklar ve o Balonlar

O Çocuk Yüzlü Bayramlar şimdi Nerdeler ( Meclistedir Herhalde.. )
Hani Nerde o Işıklar Çocuksu Sevgiler ( Hepsi de Yalanmış Meğer.. )
Gitti mi Yoksa yine Gelir mi o Günler ( Gelir , Gelir ; Sen Beklemeye Devam Et.. )
Nerde Kaldı Masallar Sevgiler Ümitler ( Kimbilir ??? Kibariye...)

Söylenen Bütün Masallara ( Müjdelere ) inanırdık
Onlar mı Bizi Kandırdı Biz mi Aldandık ( Artık Ne Farkeder ki ?? )
Bayramları ( 14 Mart ) Bekler Bayramları Yaşardık ( Yaşamaksa ! )
Bayramlar mı Eskidi Bizler mi Yaşlandık ( Yaşlanmak Ne Kelime , Hepimiz Tükendik.. )

Benim Balonlarım Vardı
Onları Kimler ( AKP ) aldı
Mutlu Bayramlar ( Eskiden , Su İçerdik Testiden.. ) vardı
Kimbilir Nerde ( Mecliste , Komisyonda , Sümen Altında.. ) Kaldı
People
20
5) İsmail (Dr)
02.07.2018 17:46:16
Doktora 6400 veya 7200 Ek Gösterge verilmesi şart oldu artık..
People
10
6) Dr (Dr)
27.06.2018 14:53:28
Bizimkisi de umut dünyası işte , devletin çalışırken vermediğini emekli olunca vermesini beklemek ...
People
44
7) BAHRİ (DR)
27.06.2018 10:37:47
Dr a 6400 veya 7200 Ek Gösterge şart oldu artık.. https://sgkrehberi.com/haber/164292/?utm_source=memurlarnet&utm_medium=anasayfamanset&utm_content=daily&utm_campaign=Memurlar_Anasayfa
People
37
8) Tarık (Dr)
26.06.2018 09:33:15
En itibarlı meslek Hekimlik imiş, ama gel gör ki emekli maaşı huzurevine bile yetmiyor, her alanda işini yaparken saldırıya uğruyor, bıçaklanıyor, öldürülüyor.. Siyasiler bunu görmüyor, duymuyor, algılamıyor. Yalanınız batsın; https://www.memurlar.net/album/14809/23.resim#Album
People
51
9) Salih (Dr)
25.06.2018 15:50:11
Sayın Bakanım, seçimleri aldığınıza göre emekli hekim maaşlarını söz verdiğiniz gibi bir an önce, hakim-savcı-albay düzeyine çekmenizi bekliyoruz artık. Bakanlar Kurulundaki arkadaşlarınızdan hemen bu gece imzalamalarını rica ediniz lütfen. Bekliyoruz.
People
26
10) milletin avukatı (Avukat Kamu )
21.06.2018 15:18:43
İMDAAAAAATTT : İmam Polis Hemşire öğretmene 3600 ek GÖSTERGE SÖZÜ VERİLDİ. dR LARIN, Avukatların ÜÇ -dört GÖMLEK ALTI MESLEKLER BUNLAR . Zavallı Kamu Avukatları 3000 Ek gösterge olarak biz napalım : 1/4 ü 4500 TL maaş alıyoruz çok şükür.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
20/09-23/0915. Metabolik Sendrom SempozyumuENDOKRİNO...MUĞL
21/09-23/092. ULUSAL BÜTÜNCÜL PSİKOTERAPİ KONGRESİPSİKİYATRİKOCA
19/09-23/094. İlaç ve Tedavi KongresiTIBBİ...KIBR
20/09-23/09Eklem Cerrahisinde Güncel Yaklaşımlar Güz SempozyumuPLASTİK,...KIBR
19/09-23/09Kardiyovasküler Akademi Derneği KongresiKARDİYOLOJİKIBR
23/09-26/09Uluslararası Katılımlı Çocuk Hastalıkları Akademisi 2018ÇOCUK...MUĞL
26/09-28/09Çocuk Göğüs Hastalıkları 3.KongresiÇOCUK...İSTA