Sağlık Bakanından 'yıpranma payı' açıklaması
Bakan Demircan, "Yıpranma payı, emekli maaşları düşük. Bunu düzeltme için gayretimiz var. Mali konular olduğu için bütçe süreci içinde inşallah bunu çözeriz, ben bu gayret içindeyim." dedi.
Sağlık Bakanından 'yıpranma payı' açıklaması
13 Ekim 2017 - AA

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, gazetecilerle bir araya geldiği kahvaltılı basın toplantısında yıpranma payı ile ilgili de açıklamalarda bulundu.

Bakan Demircan, "Yıpranma payı, emekli maaşları düşük. Bunu düzeltme için gayretimiz var. Mali konular olduğu için bütçe süreci içinde inşallah bunu çözeriz, ben bu gayret içindeyim." dedi.

Sağlığın da kendi içinde çok zor olan ve daha az yıpratan bölümler bulunduğunu belirten Demircan, bazı görüşlere göre bunların ayrı ayrı değerlendirilmesi, bazılarının ise bunun bir takım oyunu olarak birlikte ele alınması gerektiği şeklinde olduğunu söyledi. Bu konudaki çalışmaların sürdüğünü dile getiren Demircan, "İnşallah bu müjdeyi vereceğiz ama olgunlaşmadığı için şimdiden bir şey diyemiyorum. Ama bu çalışmamız var, olan bu, ciddi bir şekilde sürüyor. Başardığımızda paylaşacağız." diye konuştu.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
20
1) mirza (dr)
06.12.2017 17:43:49
Yıpranma payının hiç bir önceliği yok, pansuman tedbirle uğraşmayın boşuna. Emekli hekimlerin ek göstergesi 7000 olsun ve ek ödemesiz kurumlarda mağdur edilen hekimlere, SGK ve TSK hekimine verilen Ek Denge Tazminatından aynı oranda % 700 verin, adaleti sağlayın. Acilen !!
People
28
2) Süleyman (Dr)
21.11.2017 12:09:14
Emekli maaşlarımızın yeniden düzenlenmesi gereği lafı uzun zamandır ediliyor ama hala tek bir icraat yok. Sabırla bekliyoruz.
People
46
3) Arzu (Dr)
21.11.2017 12:06:50
Yorumlardan anlaşılıyor ki; Emekli hekimlerin maaşları son derece düşüktür, acilen iyileştirme yapılmalıdır. Ayrıca Ek ödemesi olmayan binlerce hekim de benzer şekilde adil bir iyileştirme beklemektedir. Büyüklerimizin ilk işi bu olmalı artık.
People
70
4) Yakup (Dr)
20.11.2017 17:39:29
Yıldırım kardeşim, çözüm önerinize aynen katılıyorum; Emekli Hekimler için Ek Göstergenin 7000'e yükseltilmesi ve Ek Ödemesiz kurumlardaki hekimlere, SGK ve TSK hekimine verilen Ek Denge Tazminatı aynen (% 700) verilmesi bence de yeterli olur. Ama buna büyüklerimiz karar verecek, işte o zaman iş değişiyor ne yazık ki.
People
75
5) Yıldırım (Dr)
10.11.2017 17:21:55
Çözüm; Mağdur edilen Ek Ödemesiz kurumlardaki Hekimlere de SGK ve TSK hekimine verilen Ek Denge Tazminatından (% 700) verilmesi, Emekli Hekimler için de Ek Göstergenin 7000 e yükseltilmesi yeterli olur kanısındayım.
People
7
6) avicenna dr (iç hastalıkları)
26.10.2017 18:58:07
diyeli 13 gün oldu
People
208
7) YILDIRIM (DR)
26.10.2017 11:58:39
Emekli hekimlerin maaşları çok düşüktür, acilen adam gibi bir iyileştirme gerekmektedir. Bunun terini söyleyenin bu dünyada ve ötekinde iki yakası bir araya gelmesin, amin.
People
276
8) Nedim (Dr)
26.10.2017 11:52:39
Emekli hekimlerin maaşlarına acil bir iyileştirme şart! Yorumlara bakınca görüyorum ki, asıl düşman karşımızda değil aramızda dolaşmaktaymış. Kelin ilacı olsa başına sürer misali, esrik aklıyla akıl vermeye kalkan kişiye ne söylesem ki? Allah akıl, fikir versin.
People
151
9) ali veli selami (trol avcısı)
26.10.2017 09:55:44
https://www.medimagazin.com.tr/guncel/genel/tr-saglik-bakanindan-yipranma-payi-aciklamasi-11-681-74985.html
People
349
10) Süleyman (DR)
26.10.2017 09:53:33
İyi para veriyorlar mı bu iş için sevgili Trol, şey pardon, müebbet-özgür? Yoksa geleceğe mi yatırım yapıyorsun? Duraklama yapma , devam et...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
05.12-04.01Nöroloji Uzmanı ve Biyokimya Uzmanı Aranmaktadır.Personel Arayanlar
03.12-02.01usg cihazıTıbbi Cihaz
21.11-21.12FLOROSKOPİ CİHAZ SATIŞITıbbi Cihaz
21.11-21.12GÖZ MİKROSKOBU SATIŞITıbbi Cihaz
18.11-18.12İŞyeri Hekimiİş Arayanlar