Sağlık Bakanlığı: Hekim açığa alındı
Sağlık Bakanlığından, Giresun'da aile hekiminin şikayeti üzerine polis tarafından gözaltına alınmak istenen yaşlı adamın ölümünün ardından soruşturma başlatıldığı, söz konusu hekimin açığa alındığı bildirildi.
Sağlık Bakanlığı: Hekim açığa alındı
29 Temmuz 2018 20:14 -

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, Giresun'daki olayın sağlık camiasını derinden üzdüğü belirtildi.

Acılı aileyi arayan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın aileye rahmet ve başsağlığı dileklerinde bulunduğu bildirilen açıklamada, "Konuyla ilgili olarak Bakanlığımızca acil soruşturma başlatılmış ve soruşturmanın sağlıklı yürütülebilmesi için olaya adı karışan hekim açığa alınmıştır. Soruşturma bizzat Sayın Bakanımız tarafından hassasiyetle takip edilmektedir." ifadelerine yer verildi. 
 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) Postenflamatuar (Uzm de)
03.08.2018 12:58:11
Yüksek yerlerden hukuk bükmek için talimat gelemez ise doktor hanım göreve iade edilir. Giresunda hasta yakınları tarafından öldürülme veya öldürültme tehlikesi var. Bakanlık hekimi suçlayıcı imayla görevden almıştır. Çünkü hasta bizzat mevcut olmadan reçete yazmak suçtur diye kamuoyunu aydınlatmadan doktoru görevden almıştır.
Hasta yakınları avukatlarından gerekli bilgilendirmeyi almışlar; hastayı bilgilendirmedi diyorlar; hasta poliklinikteyken çökmüş deyip dr kalp krizini görmedi diyecekler güya. Hasta oturarak doktorun iş yapmasını engelledi demezler elbette. AHEF in gönderdiği Avukatlar bunu bilir. Ama doktor düşmanlığını göstermesi hasebiyle önemlidir. En önemli nokta da şudur: Polisler suçlu bulunsa tüm tazminatı devlet öder; doktor suçlu bulunsa tüm parayı doktor öder. Doktorun tüm hayatı yok olur. Çocuklarının ve eşinin hayatı da elbette. Bunun adı enayilikten başka bir şey değildir. Hekimlik kutsaldır ilüzyonunu halen gören meslektaşlarımız var. Onların bu uykudan bu haber bile uyandıramaz. Onlara iyi uykular dilerim. Bu mesleğin bana öğrettiği en garip şey insanların büyük çoğunluğunun kötü niyetli, çıkarcı ve de bir vampir kadar acımasız olduklarını öğrenmek oldu.
People
13
2) drkimbıl (dr)
02.08.2018 22:48:23
neden? kabul ettiğiniz yasaları uyguladı diye mi?hasta olmadan ilaç yazıldı diye ceza verilenler ne olacak? dr ne yapacak bir karar verin artık,ilacı yazar soruşturma ceza ,yazmaz gene ceza,ne isaya ne musaya bu olsa gerek.bu kişileri artık hedef yapmaktan vazgeçin açığa almak suçlu ilan etmek demek değil mi?bu algı ile suçlu ilan edilenler için medyaya bakın linç ediliyorlar mutlusunuzdur artık.
People
25
3) zeki gündüz (dr)
31.07.2018 17:35:14
Açığa almak nedir bu ne hız ya oldu olacak meslekten men edin de mest olsun tribünler :))) ....Sayın Bakan benim zaten bir umudum yoktu da torba yasa faciası bir, şimdi doktor açığa alma iki derken bu kadar hızlı vitesi yükselteceğinizi beklemiyordum açıkçası. Amcaya üzüldüm, keşke ölmeseydi. Çok iddia var,silah milah vs. araştırılıyor tabii ama giden de gitti. Şöyle demiş oğlu Ahmet Topal, "Biz doktordan şunu beklerdik; raporlu olan ilaçlarını yazamayacaksa bunların nasıl yazılabileceğini babama izah etmesini ve ona bir yol göstermesini isterdik. Bunun devlet hastanesinden bir doktor çağrılarak yapılabileceğini izah etmiş olsaydı, babam da bunu anlayışla karşılayacaktı ve bu olayların hiçbiri yaşanmayacaktı. Doktorun tamamen fevri davranarak o polisleri oraya çağırması ve hiçbir şekilde yardımcı olmadan herhalde kendi emellerini tatmin etmesiydi, doktorluk içgüdülerini ön plana çıkarmasıydı" diye konuştu.... Doktora olan nefret dolu bozuk bakış açısının siyaset uğruna nasıl topluma empoze edilip yayıldığını ve toplumun sağlık talebinin oy devşirmek uğruna nasıl kışkırtıldığını biraz google kullanmayı bilenler, siyasetçilerin geçmiş demeçlerinden bir demet araştırıp okusun. "Doktorluk iç güdüleri" işte ayrıntıda gizli şeytan. :))
People
12
4) Veysel (dr)
31.07.2018 16:32:09
Dr un açığa alınma gerekçesi ne olabilir ki? Yasanın kendine verdiği hakkı kullanmış.. Demek ki idarecilerimizin gözünde gene dr hatalı..
People
14
5) uzman (tabib)
31.07.2018 15:42:26
saldırılardan bıktık usandık.hastaları üzerimize saldırtıyorlar.
People
19
6) m. murat (dr)
31.07.2018 15:38:03
Açığa alınma Sağlık Bakanlığının işgüzarlığı, medyanın linç kampanyasından tırsıp şimşekleri üzerine almadan kaçma manevrası, "gereğini yaptık" havası vererek... Bildik üst düzey yöneticilerin doktoru satma klasiği....
People
19
7) m. murat (dr)
31.07.2018 15:37:21
- "Yazacaksın" diye emir vermeler,
- "belediye başkanının eşini tanıyorum" diye gözdağı vermeler (ki en sinir olduğum şeydir),
- "bana kendine küfrettirme" diye kabalaşmalar,
- "böyle ısrarcı oluna doktorlar yazmak zorunda kalıyor, sen de yazacaksın" gibisinden hır çıkararak işini görmeye alışmışlığın itirafları,
- yere oturup odayı işgal etme atraksiyonları....
Bir hasta terörü mağduru olarak ben de olsam yazmazdım. Yazasım varsa da işi inada bindirip yazmazdım. Kendi etti kendi buldu. Öldü diye haksız-suçlu olmadığı söylenemez.
İstanbul'da bir aile hekimine kayıtlı gözüküyor sistemde, doktor hanım hiç görmemiş etmemiş üstelik.
Doktor hanımın bir hata varsa da o ada şu, yazmam diye kestirip atması hatalı, çözüme yönelik alternatif önerip sakinleştirebilirdi belki. "Yatalaksa şu günde ev ziyaretine gelip hastayı yerinde muayene ettikten sonra yazabilirim" diyebilirdi.
People
8
8) Ahmet Uğur (uzman doktor)
31.07.2018 15:15:33
Hastayı görmeden ilaç yazılması,ağır ceza mahkemesine göre suçtur.Mahkemenin bilirkişi raporuna göre ise suç değildir.Hakimlerin hepsi gitmeden ilaç yazdırırlar.Karşılarına bu konuda bir doktor çıkarsa da belasını verdirirler.Gerekli kişiye insaf ölcüsünde yazın,ama sorusşturma olursa gördüm yazdım deyin.Yemin edin.Kabul olur.
People
20
9) Tuna Halman (doktor)
31.07.2018 12:54:43
Bu olay ölümle bittiği için, sağlık bakanı doktor olarak değil siyasetçi olarak hekimi karşısına alıyor. Vefat eden adamın kanunsuz istemde bulunması, hekime sözel şiddet uygulaması dikkate alınmıyor. Kişiler yaşlı da olsa kanunen yaptıkları işten mesuller. Yaşlı bir adam çocuğu taciz ettiğinde yada hırsızlık yapıp yakalandığında mazur mu görülmeli?
People
23
10) aile hekimi (doktor)
31.07.2018 12:24:58
Bozmak kolay yapmak zordur.15 Yılda yapılan bozulmayı düzeltmek için 15 yıl yetmez.Bundan emin olabilirsiniz.Eskiden savcı hakim kadar emekli maaşımız vardı.Şimdi 2 kat zam daha yapsalar yine yetişemezsiniz.Eskiden Allah inancı vardı.Şimdi ölümden ecel değil doktor sorumlu tutuluyor.Niye,bakanlığın yanlış uygulamaları sonucu.Yoksa bu halk eski halk uzaydan gelmedi ki.Kimin kaç para aldığı da belli değil.Güya meslektaşız.Benim aldığım maaşı alamayan uzman arkadaşlar var.İşler o kadar çığırından çıktı ki düzelmesi çok çok zor.Düzelmesini beklemeyin.Çoluğunuzu çocuğunuzu bu meslekten uzak tutun yeter.Biz yandık bari onlar yanmasın...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)