Sağlık çalışanları linçten barikat kurarak kurtuldu! İşte görüntüler!
Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi’nde hasta yakınları sağlık çalışanlarına saldırdı. Sağlık çalışanları linçten kurtuldu!
Sağlık çalışanları linçten barikat kurarak kurtuldu! İşte görüntüler!
21 Eylül 2020 22:59 -

Ankara Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi’e bu akşam saatlerinde ateşli silahla yaralanan bir kişi getirildi. Tüm müdahalelere rağmen yaralanan kişi kurtarılamadı. Bunun üzerine hayatını kaybeden hastanın yakınları sağlık çalışanlarına saldırdı. Sağlık çalışanları ise  hasta yakınlarının saldırısından kapıya barikat kurtararak kurtuldu.

Sağlık çalışanlarının korku dolu dakikaları kameralara böyle yansıdı:

 

 

Anahtar Kelimeler:

ankara saglikta siddet

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
10
1) ufuk (doktor)
23.09.2020 11:39:47
Bence düşünülmesi gereken hususlardan birisi de kimsenin kendi ismi soy ismi ile yorumlarını yazamaması...
People
10
2) dr.onok (doktor)
23.09.2020 11:16:56
Herkes şikayetçi ama ne gariptir ki her ay CEBİNİZDEN para verdiğiniz, üyeleri olduğunuz sendikalarınıza ne yazık ki üye olmaya devam ediyorsunuz. Madem ki sorunlarınız bitmiyor, sorunlarınıza hiç bir çözüm bulamayan sendikalara niçin üye olmaya devam ediyorsunuz. Lütfen birileri bana makul bir gerekçe yazsın. ÇÖZÜM İSTİYORSANIZ, YÜZBİNLERCE SENDİKA ÜYESİ, 1 HAFTA İÇERSİNDE sendikalarından çıksın, inanın sorunların çoğu 1 haftada çözümlenir. denemek bedava...
People
269
3) hkn (op.dr)
22.09.2020 15:22:24
RECEP AKDAĞ EFENDİ GURUR DUYSUN BU HABERLERLE, ONUN ESERİ BUNLAR, DİĞER TARAFTA BU KADAR İNSANIN HAKKINI NASIL VERECEK VE DE ONUN PATRONU OLACAK ARKADAŞ !....
People
139
4) drwho (uzman doktor)
22.09.2020 10:42:32
2012 yılında uzmanlığımı alan cerrahi branş doktoruyum. 8 yılda mesleğimden nefret eder hale geldim. kendime farklı bir iş bakıyorum . devletin bana reva gördüğü 4600 tl e karşılık gelecek şekilde çalışıp gücümü ve enerjimi ekstra işimde harcamayı düşünüyorum. bu rezaleti daha fazla kaldıracak gücüm kalmadı gerçekten.
People
83
5) Murat aslan (Sağlıkçı)
22.09.2020 10:07:42
Ben bu zulüme dayanamadım istifa ettim.Şimdi hizmetimin karşılığını şükürler olsun alıyorum.Sağlıkçılarda birlik olmadığından , alttan baskı, üstten baskı ,zaten zor bir iş yapıyoruz dayanamadım ayrıldım.23 yıl dayanabildim .Gelsin bu hale getirenler baksın artık benden bukadar.
People
67
6) dr ceyar dallas (nrş uzmanı)
22.09.2020 09:02:56
Bu olaylar yılardır oluyor...yani şaşırtıcı bir haber değil..!

fakat ne hikmetse hekimlerin maduriyetleri sosyal medya dışında ulusal yayın kanallarına düşmezdi..çünkü onlar yıllardır günah keçisiydi...az çalışıp çok kazanan hastanın hastalığına aymaz davranan ukela bir meslek gurubu olarak servis edildi üst akılca!

şimdi sosyolojik ve toplumsal bir kriz yaratan pandemi çıkınca ATIL KURT! BEN SENİ NASIL İHMAL ETMİŞİM BUNCA YIL, ŞİMDİ FARKINA VARDIM ASLINDA NE KADAR ÇOK ÖNEMLİ BİR MESLEKMİŞSİN diyerek, yarım elma gönül alma yada sahte günah çıkarma tiyatrosuyla sağlıkçıların kalbini yeniden kazanma ya da KÖPRÜYÜ GEÇENE KADAR İDARE EDEK, GEÇİNCE TEKRAR İŞİMİZE BAKARIZ düşüncesiylemedya organları eskinin SÖZDE ZALİMLERİNİ ŞİMDİ MAZLUM göstermeye çalıştığını ibretle ve midem bulanarak izliyorum...........
hayatlarımızı riske sokan şu dönemde bile bazı insan müsveddeleri hala sağlık çalışanlarına hem medyadan hem fiziki olarak saldırıyor ve İŞLERİ BU! NE AĞLIYORLAR Kİ!...diye ahkam kesiyor....bu tiplerin eğitimine bakınca da kerrat tablosu bile bilmediklerini anlıyoruz...Hıyara baksan maske bile takmıyor..işimiz elbette bu ama,sağlıkçılarında bir yere kadar enerjisi var!..ALLAH DEĞİLİZ NETİCEDE!

çok dr küstü şu mesleğe geçen 15-20 yılda...enerjisi olan veya işi SEKONDER KAZANCA dökmek zorunda kalan hekimler hariç EKMEK PARASI İÇİN ,geri kalan tüm sağlık çalışanları,ite kaka ayağını sürüyerek hastanelere gidip mesaisini doldurmaya çalışıyorlar...

en azından benim gördüğüm bu..inşallah farklıdır!!
People
79
7) Ahmet Taha (Uzman Hekim)
22.09.2020 08:57:20
Hukuk sistemimiz alarm veriyor. Büyük bir çığ geliyor. Şiddet her yerde. Cezası hiçbir yerde. Toplumsal bir cinnete doğru gidiyoruz. Herkes bu ülkede adalet olmadığını biliyor. Yakında herkes silahlanmaya başlayacak. Herkes adalet kendini korumadığı için kendini korumanın yollarını aramaya başlayacak. Sağlık çalışanlarının kendilerini korumak için en sonunda birilerini yaralamaya başlayacak Allah korusun sözüm varmıyor ötesine gidecek olay. Sağlık Bakanımız hala orta yollu sözler ediyor. Pandemi sırasında çıkarılan yasalar ne işe yaradı kimsenin sorduğu yok.
People
110
8) A (İ)
22.09.2020 06:31:03
Şu görüntü devlet adına bir utançtır. Ankaranin göbeğinde bu rezalet yaşandı. Bir an evvel caydırıcı kanunlar gelmezse bu en basta devletin ayıbı olur.
People
64
9) mazhar osman (pratisyen)
22.09.2020 00:50:07
imkanı olan istifa etsin, kaçsın kurtulsun bu düzenden. herşey daha kötü olacak yakında.
People
56
10) Vedat (Milor)
21.09.2020 23:53:04
Saglik Bakani nasil o koltukta oturuyor insan hayret ediyor