Sağlık personelinden sonra doktor da yumruklu saldırıya uğradı
Samsun'da dün sağlık personelinin yumruklu saldırıya uğradığı hastanede bugün de bir doktor, hasta yakınının saldırısına uğrayarak darp edildi.
Sağlık personelinden sonra doktor da yumruklu saldırıya uğradı
18 Haziran 2021 16:38 - İHA Muhammer Ay

Edinilen bilgiye göre, dün Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesinin palyatif servisinde hastaya pansuman yapan sağlık memuru Hamza D. (56), hasta yakınının yumruklu saldırısına uğramış, 7 gün iş göremez raporu almıştı.

Bugün de aynı hastanenin kardiyoloji polikliniğinde doktora saldırı olayı yaşandı. Kardiyoloji Uzmanı Dr. A.E., bir hasta yakınının yumruklu saldırısına maruz kaldı. Hasta H.Ö.'nün yanında bulunan yakını doktora arkadan yumruk atarak yere düşürdü. Aynı hastanenin acil servisine kaldırılan doktor, saldırgandan şikayetçi oldu.

Kimliği belirsiz saldırgan ise olaydan sonra kaçtı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) ismail yetenek (dr)
18.07.2021 13:23:09
bu meslekte tsm den başka yerde çalışılacağı kalmadı.hastayla işin olmadığından dolayı.oranın da maaşı düşük.
People
15
2) dr (dr)
21.06.2021 16:18:42
Ne zaman nasıl bitecek bu çile, kim bitirecek ?
Yetti artık be... Bu tür olaylar sağlık çalışanlarını çok derinden yaralıyor.
People
19
3) Mesleki (Dayanışma)
21.06.2021 11:27:59
Dr (Tabip) TTB eleştirisi yapmışsınız tabiki hakkınız ama bence asıl sorun bizde meslektaşını rakip gören mesleki dayanışmadan bihaber hekimlerde.Sağlıkta şiddet konusunda onlarca açıklamaya katıldım ama bakıyorsun merkezde TTB illerde Tabip Odası çağrı yapıyor öğlen arası hastane bahçesinde açıklama yapılıyor binlerce çalışanın olduğu hastanede katılım 10-20 kişi .Şimdi soruyorum duyarsız olan meslek örgütü mü bizler mi?
People
4
4) Betül (Uz Dr)
19.06.2021 20:08:24
TTB görev başına ! Yıkması lazım ortalığı ama benim gördüğüm sadece taziye mesajı yayınlıyor
People
1
5) DR. Betül (Uz Dr)
19.06.2021 15:39:15
TTB mevcut saldırılardan haberdar mı ? Bence değil, yoksa eminim başında olduğu kurumun doktorları sürekli darp edilirken böyle sessiz kalmaz! Kalmamalı!
People
2
6) ali (dr)
19.06.2021 13:36:07
bence artık bu tip haberler verilmesin.
People
13
7) Erdoğan Sü (Doktor)
18.06.2021 20:07:10
Ceza yok ilgili bakanlıklar vs yok hiç bir şey yok umutta yok.
People
3
8) Sk (Op.dr)
18.06.2021 19:49:24
Doktorlar 7 kişi birer hisse alıp inek bile kestiremez.
People
24
9) Neriman Kuday (Doktor (Aile Hekimi))
18.06.2021 18:44:18
Aile hekimiyim. Dün sıra almış birkaç hastam var. Bir bayan(kayıtlı hastam değil)sıra alamadığı için odama girdi muayene olmak istedi. Ben de sıradaki hastalar bitsin bakayım dedim. Beklemedi gitti. Bir süre sonra beni Sağlık müdürlüğü Toplum sağlığı merkezinden dr. aradı. Bayan benim bekle biraz hasta bitince bakayım dediğimi bana bakmadı bakamam git dedi şeklinde yansıtmış anne ve babasına. Babası da 184 ü arayıp şimdi ben bu doktoru döveyim mı, darp mı edeyim tarzında cümleler kullanmış. Toplum sağlığından arayan doktor dikkat edin diyor bana. Ben bir bayanım yanımda silah mı taşıyım yoksa kapıya polis mi dikeyim. Adam 184 ü arayıp da böyle deyince Sağlık bakanlığının bu kişi hakkında soruşturma açması gerekmez mi? Beni darp edeceğini söyleyen baba gelmedi zaten .Benim de tek dediğim sıradaki hastalar bitsin biraz bekle bakayım. 25 yıllık doktorum yeminle tükendim usandım. Lütfen bakanlıkta kimle konuştuysa bana ulaşsın. Neden bakanlığı arayıp beni darp edeceğini söyleyen bu kişiye soruşturma açmıyor bakanlık.
People
73
10) Ahmet Gündüz (Doktor)
18.06.2021 17:16:14
Sağlık mesleği çok kötüye gidiyor. Tek çözüm iş bırakmak.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)